Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Kolbuszowa: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Rzeszów - Mielec
Numer ogłoszenia: 277424 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kolbuszowski , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2275880, faks 017 2271523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Rzeszów - Mielec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Rzeszów - Mielec Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania: Zadanie I: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Rzeszów - Mielec : Przebudowa drogi powiatowej nr 1176 R na odcinku w km 7+023 - 8 + 420 oraz 10+100-15+870 Zadanie II: Poprawa powiązań komunikacyjnych poprzez modernizację dróg powiatowych na trasie Rzeszów - Mielec na terenie gminy Kolbuszowa Element 1 : Przebudowa drogi powiatowej nr 1176 R km 20 + 400 - 21+313 i km 21+ 497- 22+ 144 Element 2: Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Obrońców Pokoju na odcinku w km 20+883-21+313;21+915-21+995 (430mb) Zakres zamówienia: Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Roboty przygotowawcze Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Nawierzchnie Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Skrzyzowania Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Elementy ulic Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Zjazdy publiczne Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Zjazdy indywidualne Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Parkingi i miejsca postojowe Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Kanalizacja deszczowa - studzienki Droga powiatowa nr 1176R 20+400 - 21+313 i 21+497 - 22+144 - Mury oporowe Droga nr 1176R 20+400-21+313 i 21+497- 22+144 - Oznakowanie i urzadzenia bezpieczenstwa ruchu Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Roboty przygotowawcze Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Podbudowy Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Nawierzchnie Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Skrzyzowania Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Elementy ulic Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Pobocza Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Zjazdy publiczne Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Zjazdy indywidualne Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Zatoka autobusowa Droga powiatowa nr 1176R 7+023 - 8+420 i 10+100 - 15+870 - Parkingi i miejsca postojowe Droga nr 1176R 7+023-8+420 i 10+100- 5+870 - Oznakowanie dróg i urzadzenia bezpieczenstwa Kanalizacja deszczowa w ul. Obronców Pokoju - Roboty przygotowawcze Kanalizacja deszczowa w ul. Obronców Pokoju - Roboty ziemne Kanalizacja deszczowa w ul. Obronców Pokoju - Roboty montazowe rurociagi i studnie 2.2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w następujących tomach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ: Rozdział D - Ślepy Kosztorys, Rozdział C- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. Rozdział E - Projekt budowlany 2.3. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, zawartymi w Rozdziale C SIWZ. 2.4. Kompletna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawiera niżej wymienione części: Rozdział A - Instrukcja dla oferentów Rozdział B - Warunki Umowy Rozdział C - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Rozdział D- Kosztorys ofertowy Rozdział E- Projekt budowlany Uwaga! Załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Szczegółowe Specyfikacje Techniczne ( Rozdział C) oraz Projekty budowlane ( Rozdział E) obejmują większy zakres niż ten podany w przedmiocie zamówienia W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia są użyte nazwy własne wyrobów lub producenta Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń ( równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Zamienne urządzenia/ materiały nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie takich materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty projektowania poniesie wykonawca. W/w zamiana może nastąpić po spełnieniu wymogów art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dla których mają odniesienie zapisy art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie: 1) utwardzenie poboczy 2883mb 2) utwardzenie zjazdów 1908 m2 3) wyrównanie istniejącej nawierzchni ułożenie warstwy ścieralnej na powierzchni 9240 m2 4) wykonanie zatoki autobusowej 1 szt
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium wysokości: 150 000,00 PLN ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty drogowe ( np. odbudowa, przebudowa, budowa drogi)o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do SIWZ. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie ww. warunku w walucie innej niż polska (zł) Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - tj. dysponuje kierownikiem budowy, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu funkcji na stanowisku: kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga się od Wykonawcy, aby te osoby spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a Ustawy Prawo Budowlane
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 500 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy (w tym w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy): 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, (np. niesprzyjające warunki atmosferyczne - tj. np. długotrwałe intensywne opady deszczu, wczesna zima, temperatura powietrza, przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót drogowych; powodzie itp.) b) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót- o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, d) zatrzymania robót przez urzędy nadzoru budowlanego, z przyczyn niezależnych od wykonawcy e) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy; f) ograniczenia dostępności surowców lub innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia g) odkrycia w gruncie przedmiotów niemożliwych do zidentyfikowania przed przystąpieniem do robót budowlanych takich jak. np. głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony konserwatora zabytków, h)ewentualnych pomyłek lub braków w wielobranżowej dokumentacji oraz związanych z nią przedmiarach robót, na podstawie której realizowana jest inwestycja, co powoduje zlecenie robót dodatkowych (np roboty projektowe i wykonawcze) i) konieczności dokonania zmian w projektach wykonawczych branżowych, technologicznych, nieistotnymi zmianami konstrukcyjnymi w projektach j) konieczności realizacji postulatów nie uwzględnionych na etapie projektowania a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia k) nieprzewidzianych sytuacji, takich jak kolizje transportowe, komunikacyjne powodujące zniszczenia, uszkodzenia, wymagające naprawy wpływające na zmianę terminu realizacji inwestycji l) w przypadku zaistnienia innych okoliczności nie wymienionych powyżej niezależnych od Zamawiającego 2. zmiana przedstawicieli stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- np. kierownika budowy, inspektorów nadzoru, podwykonawców, osób reprezentujących strony i innych przedstawicieli/podmiotów - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp). Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach, którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowy podmiot. 3) zmiana zakresu rzeczowego ( w tym jego zwiększenie/zmniejszenie) w przypadku gdy: a) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ jednakże nie powodujących wzrostu wynagrodzenia wykonawcy b) zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego i interesu publicznego- wykonawca bez zwiększania swojego wynagrodzenia zaoferował materiały o znacznie lepszych parametrach niż te wskazane w SIWZ i ofercie, a które w sposób znaczący poprawią jakość drogi c) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub w przypadku gdy służy to interesowi publicznemu lub bezpieczeństwu ludzi (np piesi) musi nastąpić zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (zmiana materiałów, parametrów w tym zwiększenie/zmniejszenie zakresu) d) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia e) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów wystąpi konieczność wykonania robót uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a nie wyszczególnionych w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym f) dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej wystąpi konieczność wykonania robót polegających na zamianie ilości robót pomiędzy pozycjami kosztorysu ofertowego. 4) zmiany zapisów umowy wynikające z wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy 5) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku: a) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług VAT, wynagrodzenie brutto zostanie dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie. b) zwiększenia/zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadkach wskazanych powyżej (wartość zamówienia liczona po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopada10, 36-100 Kolbuszowa,pok. 412.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiat Kolbuszowski, ul. 11-go listopada10, 36-100 Kolbuszowa, pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Kolbuszowej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 15 pakietach
- Dostawa oleju napędowego
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1129R, 1114R, 1089R, 1121R
- Budowa ulicy Pogodnej w Dąbrówce Leśnej wraz z odwodnieniem
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.