eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaDostawa trzech zestawów komputerowych wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem dla Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji w Ostrołęce

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Ostrołęka: Dostawa trzech zestawów komputerowych wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem dla Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 277487 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji w Ostrołęce , ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7666400, fax. 029 7666449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdi.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trzech zestawów komputerowych wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem dla Wojewódzkiej Dyrekcji Inwestycji w Ostrołęce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dfty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.12.00 - Konsole .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Formularz Oferty, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - opis formy i zakresu gwarancji, - oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.19 i art.22 ust.7 i spełnia wymogi określone w art.22 ust.2 ustawy o zamówieniach publicznych, - stosowne pełnomocnictwo, - informację określającą obroty, zysk zobowiązania i należności, -wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone przez Oferenta za zgodność z oryginałem, - spis treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Opis formy i zakresu gwarancji (załącznik Nr 2 do formularza oferty), - Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.19 i art.22 ust.7 i spełnia wymogi określone w art.22 ust.2 ustawy o zamówieniach publicznych, - Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Informację określającą obroty, zysk zobowiązania i należności ogółem: - z ostatnich trzech lat albo, - z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdi.ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzka Dyrekcja Inwestycji, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.