Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Raciechowice: Remont dróg gminnych i infrastruktury drogowej w gminie Raciechowice uszkodzonych w wyniku działania powodzi w 2009r. i z Funduszu FOGR
Numer ogłoszenia: 277506 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 277, 32-415 Raciechowice, woj. małopolskie, tel. 012 3725201, faks 012 3725200.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.raciechowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i infrastruktury drogowej w gminie Raciechowice uszkodzonych w wyniku działania powodzi w 2009r. i z Funduszu FOGR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) Remont drogi gminnej Kwapinka do Dybla na odcinku 470 mb obejmujący wykonanie: nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 12-30 cm, przepustów i poboczy, 2) Remont drogi gminnej Kwapinka do Kobiałki na odcinku 395 mb obejmujący wykonanie: nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 4-5 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 12-15 cm, przepustów, poboczy, 3) Remont drogi gminnej Gruszów - Czyrzycówka na odcinku 265 mb obejmujący wykonanie: nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 10-12 cm, odwodnienia i poboczy, 4) Remont drogi gminnej Gruszów do Zająca na odcinku 400 mb obejmujący wykonanie: nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm , wymianę nawierzchni i podbudowy, odwodnienia i poboczy, 5) Remont przepustu w ciągu drogi Sawa-Bojańczyce km 0+070 obejmujący wykonanie: rozbiórkę istniejącego przepustu, odbudowę przepustu fi 120 mm, 6) Remont przepustu w ciągu drogi Sawa-Bojańczyce km 2+300 obejmujący wykonanie: rozbiórkę istniejącego przepustu, odbudowę przepustu fi 120 mm, 7) Remont drogi gminnej Gruszów do Jochemczyka - etap I na odcinku 275 mb obejmujący wykonanie: nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych gr. 5 cm na podbudowie tłuczniowej gr. 15-30cm, odwodnienia i poboczy. Zadania pkt. 1-6 będą realizowane w ramach programu usuwania skutków klęsk żywiołowych w wyniku działania powodzi mającej miejsce w 2009r. Zadanie pkt. 7 będzie realizowane w ramach funduszu FOGR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 zł (słownie:dziesięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust.1 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych o wartości minimum 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) dla każdej roboty oddzielnie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dysponowanie osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunkiem jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy złotych), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22.ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu ( pięciu) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz ma dokumentować wykonanie co najmniej 2-ch (dwóch) takich robót budowlanych o wartości minimum 200 000 zł (dwieście tysięcy złotych) dla każdej roboty oddzielnie. 6) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na załączniku nr 5. 7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku nr 5 + dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia tj. uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności drogowej wraz z zaświadczeniem, z datą ważności zaświadczenia na dzień składania ofert, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego o wpisie na listę członków tej izby. 8) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł, 10) Kosztorys ofertowy wraz cenami jednostkowymi poszczególnych pozycji z załączonym zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu, 11) Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raciechowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 32-415 Raciechowice 277, pok. nr 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, 32-415 Raciechowice 277, pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RACIECHOWICE
więcej: przetargi RACIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Modernizacja dróg na terenie gminy Andrespol
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.