eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBadanie ewaluacyjne pt. Ocena trafności i skuteczności kampanii promocyjno-informacyjnej na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych, technicznych realizowane w ramach projektu systemowego Kampania promocyjna na rzecz kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-07

Warszawa: Badanie ewaluacyjne pt. Ocena trafności i skuteczności kampanii promocyjno-informacyjnej na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych, technicznych realizowane w ramach projektu systemowego Kampania promocyjna na rzecz kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych
Numer ogłoszenia: 277833 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187247 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, ul. Wspólna 1/3, 00-529 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5292738, faks 022 5292780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ewaluacyjne pt. Ocena trafności i skuteczności kampanii promocyjno-informacyjnej na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych, technicznych realizowane w ramach projektu systemowego Kampania promocyjna na rzecz kierunków technicznych, matematycznych i przyrodniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Działania podejmowane w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej skierowane są do uczniów gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych w wieku 12-19 lat, rodziców i nauczycieli i realizowane za pomocą kanałów komunikacji bezpośredniej i pośredniej. Badanie powinno opierać się na próbie losowej dobranej przez Wykonawcę. Wykonawca powinien szczegółowo opisać proponowaną koncepcję i metodologię (metody, techniki) badania, które pozwolą na udzielenie wyczerpujących odpowiedzi na postawione (oraz ewentualnie dodatkowe, zaproponowane przez Wykonawcę) pytania badawcze. Główne problemy badawcze Badania powinny umożliwić ocenę co najmniej następujących problemów badawczych: 1) wpływ i skuteczność działań informacyjno - promocyjnych podejmowanych w ramach projektu na wzrost zainteresowania absolwentów szkół średnich podejmowaniem studiów na kierunkach technicznych, przyrodniczych i matematycznych., 2) trafność doboru narzędzi promocyjnych i informacyjnych wykorzystanych w projekcie oraz dokonanie ewentualnych zmian w stosowanych narzędziach 3) zasadność stosowania wybranych narzędzi promocyjnych 4) prawidłowość doboru oraz metody szacowania wartości wskaźników w projekcie oraz możliwości osiągnięcia założonych w projekcie wartości docelowych wskaźników, Analizy i oceny powinny być dokonane w odniesieniu do poszczególnych grup odbiorców przekazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IV Priorytetu działania 4.1 poddziałania 4.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 1) Grupa Gumułka - Kancelaria Prawa Finansowego Spółka z o.o. 2) Grupa Gumułka - Audyt Sp. z o.o., ul. Matejki 4, 44-077 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 433475,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 401380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 401380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 524600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.