eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominBudowa ul. Weso³ej w Kruszewie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-08-13

¯uromin: Budowa ul. Weso³ej w Kruszewie
Numer og³oszenia: 278040 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy i Miasta ¯uromin , Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6572637, faks 023 6572540.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zuromin.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa ul. Weso³ej w Kruszewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Weso³ej w Kruszewie, d³. 0,2 km W zakres planowanej inwestycji wchodz±: - roboty pomiarowe - 0,2 km - profilowanie równiark± i zagêszczenie pod³o¿a - 900 m2 - wzmocnienie istniej±cej warstwy podbudowy kruszywem naturalnym gr. 10 cm - 900 m2 - wykonanie warstwy wi±¿±cej z masy mineralno - bitumicznej gr. 5 cm - 840 m2 - uzupe³nienie poboczy kruszywem naturalnym - 400 m2 Szczegó³owy zakres robót - zgodnie z przedmiarem robót - za³±cznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Warunki udzia³u w postêpowaniu O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê oferenci, którzy spe³ni± nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek poosiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdna wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Ocena spe³nienia warunków w postêpowaniu o zamówienie publiczne Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³± /spe³nia/ nie spe³nia/. Podstawê oceny stanowiæ bêd± informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach jak i same dokumenty i o¶wiadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia w/w warunki. Dokumenty mog± byæ sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: 1.O¶wiadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych - za³. nr 1 do oferty 2.O¶wiadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych - za³. nr 2 do oferty 3.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania - na za³±czniku nr 3 do oferty; 6.Referencje potwierdzaj±ce, ¿e zamówienia, o których mowa w wykazie, zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci±; 7.Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonywania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci które bêd± wykonywaæ zamówienie na za³±czniku nr 4 do oferty; 8.Aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 9.O¶wiadczenie na temat udzielonej gwarancji - na okres min. 2 lat. 10.Podpisany projekt ogólnych warunków umowy (na za³±czniku nr 5 do oferty) Ponadto oferta musi zawieraæ: ofertê cenow± - za³±cznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy i Miasta ¯uromin Pl. Pi³sudskiego 3 09-300 ¯uromin Wydzia³ Infrastruktury Budownictywa Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska, pokój nr 25.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urz±d Gminy i Miasta ¯uromin Pl. Pi³sudskiego 3 09-300 ¯uromin pokój nr 17.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.