Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Poznań: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Numer ogłoszenia: 27805 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych, farb i artykułów malarskich oraz środków czystości do pojazdów na potrzeby JW1156 i jednostek podległych. Miejscem dostaw są: Jednostka Wojskowa 1156, ul. Silniki 1 w Poznaniu; Jednostka Wojskowa 1517 ul. Racławicka 1 w Lesznie; Jednostka Wojskowa 3605, ul. Sikorskiego 2 w Śremie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 44.80.00.00-8, 39.83.12.40-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
karty charakterystyki lub inne dokumenty, potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego i są równoważne pod względem przeznaczenia i wymiarów ze wskazanymi z nazwy i numeru katalogowego - dotyczy PAKIETU NR 11, 12 i tylko do pozycji, w których Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne; karty charakterystyki lub inne dokumenty, potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - warunek dotyczy PAKIETU NR 7 - pozycja 11(manometr), 20(pistolet pneumatyczny do malowania), 21(pistolet pneumatyczny do malowania),22(pistolet natryskowy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 1156, ul. Silniki 1, 60-325 Poznań
Kancelaria Jawna- pok. 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 11:00, miejsce: JW 1156, ul. Silniki 1, 60-325 Poznań Kancelaria Jawna- pok. 101.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY NA WARSZTAT WULKANIZACYJNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ - pakiet nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE DO POJAZDÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MATERIAŁY NA WARSZTAT SAMOCHODOWY I ŚLUSARSKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MATERIAŁY NA WARSZTAT ELEKTRYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FARBY I MATERIAŁY KONSERWACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 5 do SIWZ dla pakietu nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SILIKONY I KLEJE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WĘŻE I ZŁĄCZA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MATERIAŁY SPAWALNICZE LUTOWNICZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: JEDNORAZOWE MATERIAŁY NA WARSZTAT SAMOCHODOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr do SIWZ dla pakietu nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŻARÓWKI DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr do SIWZ dla pakietu nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: FILTRY - KOMPLETY DO POJAZDÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał.nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: FILTRY POJEDYNCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: USTNIKI DO ALKOTESTÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.32.22.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: FARBY I ARTYKUŁY MALARSKIE DLA JW. 1517.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PREPARATY DO ODGRZYBIANIA UKŁADÓW KLIMATYZACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegłowy opis w zał. nr do SIWZ dla pakietu nr 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW OSOBOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 17.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚCI ZAMIENNE DO POJAZDÓW DOSTAWCZYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ART. MALARSKIE NA ZABEZPIECZENIE OBSŁUG ROCZNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI NA MYJNIĘ SAMOCHODOWĄ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis w zał. nr 4 do SIWZ dla pakietu nr 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.03.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części elektrycznych
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
więcej: Gazy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.