To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27806 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Gdańsk: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn. Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby
Centrum Hewelianum w Gdańsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego
na lata 20142020
współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.3 Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373342-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3916-2017, 8178-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk, krajowy numer identyfikacyjny
19057266000000, ul.
Gradowa
6,
80-802
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 300 08 42, faks
58 742 15 13, e-mail
sekretariat@hewelianum.pl
Adres strony internetowej (URL): www.hewelianum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPZ.26.10.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku. Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 20142020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działania 8.3 Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Inwestycja prowadzona będzie na terenie i w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. 3. Nadzór, polegający w ujęciu ogólnym na zarządzaniu procesem inwestycyjnym, obejmował będzie w szczególności wykonywanie niżej opisanych zadań i obowiązków. 3.1 Na etapie realizacji inwestycji: 1) Spełnianie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz z przepisów szczególnych; 2) Pełnienie obowiązku inspektora nadzoru konserwatorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami; 3) Współorganizacja procesu inwestycyjnego i wspieranie zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania; 4) Weryfikacja i zatwierdzanie harmonogramu rzeczowofinansowego i jego uaktualnień przedstawianych przez wykonawcę robót. Opiniowanie wniosków wykonawcy robót o zmianę terminu zakończenia robót budowlanych; 5) Przeprowadzanie narad roboczych z udziałem przedstawicieli wykonawcy robót i zamawiającego oraz innych stron, których obecność nadzór uzna za konieczną na danym etapie inwestycji (np. projektantów, służb konserwatorskich, itp.),sporządzanie protokołów z narad i niezwłoczne ich przekazywanie zainteresowanym stronom. Do obowiązków nadzoru należy przechowywanie oryginałów protokołów w czasie realizacji inwestycji i przekazanie ich zamawiającemu po jej zakończeniu. Zamawiający wprowadza zasadę cotygodniowych spotkań roboczych. W uzasadnionych przypadkach nadzór może wnioskować o jednotygodniową przerwę. 6) Sprawdzanie, weryfikacja i zatwierdzanie rysunków roboczych wykonawcy robót oraz opiniowanie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej dostarczonej przez zamawiającego; 7) Zatwierdzanie wszelkich materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania oraz urządzeń wnioskowanych do zastosowania; 8) Kontrola, sprawdzanie i przechowywanie w czasie realizacji inwestycji, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów i instrukcji obsługi, w celu niedopuszczenia do zastosowania urządzeń i materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do zastosowania w budownictwie w Polsce bądź niezgodnych z dokumentacją projektową. W przypadku zastosowania przez wykonawcę robót, materiałów i urządzeń równoważnych - ocena ich równoważności w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i (w razie konieczności) ze służbami konserwatorskimi; 9) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń; 10) Kontrola zabezpieczenia placu budowy oraz drzew rosnących przy budynku. Weryfikacja i zatwierdzenie technologii wykonywania robót budowlanych w rejonie koron drzew, przedstawionych przez wykonawcę robót; 11) Weryfikacja i zatwierdzanie metod i technologii wykonywania prac konserwatorskich, przedstawionych przez wykonawcę robót; 12) Weryfikacja i zatwierdzanie metod i technologii wykonywania zabezpieczeń i rusztowań, przedstawionych przez wykonawcę robót; 13) Monitorowanie przebiegu inwestycji pod względem technicznym i organizacyjnym oraz pod względem czasowym (zgodności z obowiązującym harmonogramem rzeczowofinansowym) oraz bezzwłoczne informowanie zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i zagrożeniach występujących w trakcie realizacji robót. Przedstawienie podejmowanych działań zapobiegawczych i proponowanie działań naprawczych; 14) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą robót, w tym niezbędnych robót dodatkowych - sporządzanie protokołów konieczności zawierających opis występujących problemów technicznych, koniecznych do wykonania robót i ewentualnych zmian w dokumentacji, z uwzględnieniem zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych, weryfikacja kosztorysów ofertowych przedstawionych przez wykonawcę robót i przedłożenie kompletu dokumentów do akceptacji zamawiającego. 15) W przypadku rozwiązania/odstąpienia od umowy z wykonawcą robót lub odstąpienia przez wykonawcę robót od realizacji zadania - przedstawienie zamawiającemu protokołu prac prawidłowo wykonanych i zakończonych do dnia odstąpienia wraz z ich rozliczeniem dokonanym w oparciu o kosztorys ofertowy wykonawcy robót. 16) Przedkładanie, na żądanie zamawiającego, okresowych sprawozdań z realizacji nadzorowanej inwestycji i udzielanie zamawiającemu informacji na potrzeby sprawozdawczości; 17) Dokonywanie bez zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 18) Nadzorowanie prowadzonych badań, prób i rozruchów. Weryfikacja i zatwierdzanie przedstawianych przez wykonawcę robót instrukcji eksploatacyjnych; 19) Sprawdzanie ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych zamawiającego z wykonawcą robót, w oparciu o obowiązujący harmonogram rzeczowofinansowy i dokumenty przedstawione przez wykonawcę robót. 20) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót; 21) Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów; 22) Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 23) Przeprowadzanie odbiorów częściowych robót oraz prac konserwatorskich i przekazywanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego; 3.2 Na etapie odbioru końcowego: 1) Sprawdzanie kompletności dokumentów odbiorowych; 2) Zweryfikowanie oraz zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej zamawiającemu wraz z przechowywaną przez nadzór dokumentacją materiałową, dokumentacją fotograficzną prac konserwatorskich i innymi dokumentami związanymi z nadzorowaną budową; 3) Przeprowadzenie odbioru końcowego robót oraz prac konserwatorskich i przekazanie zamawiającemu protokołów odbioru technicznego; 4) Przygotowanie,we współpracy z wykonawcą robót, kompletu dokumentów niezbędnych w celu uzyskania koniecznych decyzji eksploatacyjnych (np. UDT); 5) Przygotowanie, we współpracy z wykonawcą robót , kompletu dokumentów koniecznych w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 6) Przygotowanie rozliczenia rzeczowofinansowego z realizacji inwestycji. 4.3 W okresie gwarancyjnym 1) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych; 2) Nadzór nad pracami związanymi z usuwaniem wad i usterek; 3) Odbiór wykonanych prac i potwierdzanie na piśmie usunięcia wad czy usterek; 3.4 Na etapie realizacji i odbioru inwestycji oraz w okresie gwarancyjnym 1) Przygotowanie i stosowanie jednolitych wzorów dokumentów, oznaczonych zgodnie z wytycznymi RPO WP 201420120 przekazanymi przez zamawiającego ; 2) W przypadku wystąpienia takiej potrzeby - składanie na wniosek zamawiającego wyczerpujących informacji i wyjaśnień w sprawach z zakresu pełnionych obowiązków
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT183920 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 121770 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie robót budowlanych w 240 zwolnionych, komunalnych lokalach mieszkalnych pod zasiedlenie o powierzchni od ok. 20 m2 do 120 m2 w Gdańsku.
- Przedmiotem zamówienia jest projekt i realizacja strony www polskiej misji kosmicznej na Międzynarodową Stację Kosmiczną ISS wraz z utrzymaniem strony przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług architekta i wiodącego projektanta rozwiązań informatycznych oraz kierowanie projektem informatycznym
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo- jonizacyjnym (FID)
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 28 "Na Fali" w Gdańsku z podziałem na 5 części"
- Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk i odpowiedzialności cywilnej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.