To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Lublin: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawnych, w zakresie pełnej obsługi prawnej Projektu Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1
Numer ogłoszenia: 278096 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224826 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka naukowa Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prawnych, w zakresie pełnej obsługi prawnej Projektu Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach świadczenia wyżej opisanych usług Wykonawca zobowiązany jest do : a) pełnej obsługi projektu pod względem prawnym, z dziedziny pr. cywilnego, pr. administracyjnego, pr. pracy, pr. zamówień publicznych, pr. autorskich i pokrewnych, pr. własności przemysłowej oraz pr. Unii Europejskiej. b) sporządzania opinii prawnych, tworzenie umów, udzielanie porad prawnych. c) prawnej obsługi realizowanych umów. d) opracowywania treści kontraktów z wykonawcami. e) monitorowania zmian przepisów prawa związanych z realizacją Projektu. f) prowadzenia spraw zawiązanych z zamówieniami publicznymi, w tym: - wnioskowanie do Kierownika Zamawiającego o powołanie komisji przetargowych, - szacowanie wartości zamówień, - sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - publikacja ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych, - sporządzanie: pism do zamawiających, odpowiedzi na pytania, odpowiedzi na protesty i odwołania oraz innej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania dokumentacji, - koordynacja i nadzór nad przebiegiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - udział w pracach komisji przetargowych jako jej członek, - prowadzenie i archiwizacja dokumentacji przetargowej, - badanie i ocena ofert przetargowych, - sporządzanie wniosków dot. wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty i wyboru ofert wraz z uzasadnieniem; - sporządzanie planu zamówień publicznych. - reprezentacja Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub właściwym sądem w postępowaniu wywołanym wniesieniem odwołania lub skargi; g) prowadzenia ewidencji czasu pracy. h) udziału w spotkaniach dotyczących realizacji Projektu. i) na żądanie Zamawiającego występowania przed organami, Instytucją Wdrażającą (OPI) oraz Instytucją Pośredniczącą (minister właściwy ds. nauki) oraz innymi podmiotami w związku z realizacją Projektu; j) bieżącej współpraca z Kierownikiem Projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO RADCA PRAWNY DOROTA GUŁAŚ
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO RADCA PRAWNY DOROTA GUŁAŚ
- Kancelaria Radcy Prawnego Radca Prawny Dorota Gułaś, Januszówka 20, 21-077 Spiczyn, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44478,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45000,00
Oferta z najniższą ceną: 5233,80 / Oferta z najwyższą ceną: 290360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna świadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.