eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-25

POZYCJA 27826

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wronki: DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Karny, do kontaktów: Maria Brzeżniak, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545000, fax 067 2545015, e-mail: zk_wronki@sw.gov.pl, www.wieziennictwo.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy artykułów spożywczych grupa I 1. Masło roślinne op. kostka 250 g - 70776,0 kg 2. Margaryna op. kostka 250 g - 1152,0 kg 3. Olej jadalny op. do 5 L - 5616,0 L Dostawy artykułów spożywczych grupa II 1. Pyzy drożdżowe op. do 5 kg - 3600,0 kg 2. Pierogi leniwe op. do 5 kg - 8208,0 kg Dostawy artykułów spożywczych grupa III 1 Makaron op. 15 kg 46800,0 kg 2 Cukier op. 50 kg 81036,0 kg 3 Cukier waniliowy op. 1 kg 108,0 kg 4 Kwasek cytrynowy op. 1 kg 144,0 kg 5 Karma dla psów typu chappi op. 15 kg 1800,0 kg 6 Miód naturalny op. 25g 468,0 kg 7 Kakao naturalne op. 5 kg 504,0 kg 8 Herbata indyjska granulowana op. 30 kg 3852,0 kg 9 Kawa zbożowa op. 15 kg 6012,0 kg 10 Sól op. 1 kg 16812,0 kg 11 Ocet op. 0,5L 3060,0 L 12 Majonez op. 5 kg 360,0 kg 13 Ketchup op. 5 kg 6408,0 kg 14 Musztarda op. 5 kg 6012,0 kg 15 Chrzan op. do 300g 2160,0 kg 16 Budyń śmietankowy op. 5 kg 180,0 kg 17 Kisiel op. 5 kg 540,0 kg 18 Mąka ziemniaczana op. 1 kg 540,0 kg 19 Groch suchy op. 50 kg 12960,0 kg 20 Fasola sucha jaś op. 50 kg 10080,0 kg Dostawy artykułów spożywczych grupa IV 1Dżem truskawkowy op. do20 kg11808,0kg 2Dżem wiśniowy op. do20 kg11808,0kg 3Mus jabłkowy op. do20 kg6372,0kg 4Kompot wiśniowy op. 0,9 L11556,0kg 5Kompot truskawkowy op. 0,9L 9396,0kg 6Sok jabłkowy op. 1L 9144,0kg 7Soki skoncentrowane-malina op. do 6L1764,0kg 8Sok pomidorowy 100% op. 1 L 180,0kg 9Przecier pomidorowy 30% op. do 30kg10080,0kg. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZAKŁAD KARNY WRONKI, UL. PARTYZANTÓW 1 , 64 -510 WRONKI. POLSKA. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.43.12.00 - Beztłuszczowe lub niskotłuszczowe produkty do smarowania Kod CPV wg słownika 2008: 15.43.12.00 - Beztłuszczowe lub niskotłuszczowe produkty do smarowania Oryginalny kod CPV: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze gdzie indziej niesklasyfikowane, nawet suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 01.11.22.13 - 01.11.22.13 Oryginalny kod CPV: 15.86.30.00 - Herbata Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.30.00 - Herbata Oryginalny kod CPV: 15.83.10.00 - Cukier Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.10.00 - Cukier 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: GRUPA PRODUKTÓW I - TŁUSZCZE GRUPA PRODUKTÓW II - 1Pyzy drożdżowe op. do 5 kg3600,0kg 2Pierogi leniwe op. do 5 kg8208,0kg GRUPA PRODUKTÓW III - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE (W TYM MAKARON, CUKIER) GRUPA PRODUKTÓW IV - PRZETWORY. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: GRUPA PRODUKTÓW I 2 000,00 zł GRUPA PRODUKTÓW II 300,00 zł GRUPA PRODUKTÓW III 7 500,00 zł GRUPA PRODUKTÓW IV 2 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. 2-krotnej miesięcznej wartości dostawy dla danej grupy ( lub grup ) towarowych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 5/DKW/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.07.2006, cena - 12 PLN. Warunki i sposób płatności: PRELEW. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.07.2006, godzina 12:00, ZAKŁAD KARNY WRONKI , ul. PARTYZANTÓW 1, SALA ODPRAW - POMIESZCZENIE NR 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.