eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorajTermomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych im. Św. Brata Alberta prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek przy ul. Jasnej 6 w Poraju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Poraj: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych im. Św. Brata Alberta prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek przy ul. Jasnej 6 w Poraju.
Numer ogłoszenia: 278338 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych im. św. Brata Alberta prow. przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek , ul. Jasna 6, 42-360 Poraj, woj. śląskie, tel. 034 3145018, faks 034 3145316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościoły, zwiazki wyznaniowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych im. Św. Brata Alberta prowadzonego przez Zgromadzenie Sióstr Albertynek przy ul. Jasnej 6 w Poraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawczo - rozbiórkowe: demontaż parapetów, obróbek blacharskich ogniomurów, 2) Roboty przygotowawcze: oczyszczenie elewacji, usunięcie tynków, istniejącego ocieplenia, zabezpieczenie okien poprzez foliowanie, przygotowanie deskowania pod stropodach 3) Wykonanie robót izolacyjnych przy stropodachach i stropach 4) Wykonanie robót izolacyjnych i tynkarskich przy ścianach zewnętrznych 5) Montaż okładziny kamiennej na cokołach 6) Montaż i demontaż rusztowań, 7) Demontaż i powtórny montaż rur spustowych i rynien, instalacji odgromowej /pozioma/, krat stalowych 8) Wykonanie obróbek blacharskich ogniomurów, montaż parapetów 9) Częściowa wymiana okien 10) Częściowa wymiana posadzek tarasów, balkonów i podcieni 11) Częściowa wymiana grzejników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa wadium na kwotę 40000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale I; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 9 marca 2007, Nr 42, poz. 275).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zawodowego, tj: Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: zrealizował co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem remont elewacji wraz z wykonaniem docieplenia budynku (przy czy powierzchnia wykonanego docieplania wyniosła co najmniej 4500m2.). Ocena spełnienia powyższego warunku będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz.1817/, według formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe, w szczególności: 1) Osoba, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy powinna posiadać uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego, rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz.U.nr 83 poz.578/ w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia uprawnienia lub uprawnienia budowlane równorzędne wydane przed wejściem w życie w/w rozporządzenia. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz.1817/, według formuły spełnia /nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia co najmniej 500 000 (słownie: pięćset tysięcy) PLN. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie prowadzona na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226 poz.1817/, według formuły spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności niżej wymienionych, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 1. Zmiany terminu realizacji zamówienia lub terminów określonych w harmonogramie : 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi a w szczególności: a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, b) klęski żywiołowe. 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, a w szczególności: a) wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 3) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., b) odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, c) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku o którym mowa w art.50 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo budowlane, d) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, 4) zmiana na skutek wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust.2 pkt 1 lit a)-f). W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. 2. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, a w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń. Zmiana może być podstawą do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy wyłącznie w przypadku, gdy wykonawca udowodni iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji są wyższe od zaproponowanych w ofercie o co najmniej 5%; b)pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie może stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Wartość umowy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość dodatkowych kosztów poniesionych w związku z wprowadzoną zmianą, jeżeli zakładane w okresie amortyzacji oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu umowy uzyskane na skutek wprowadzenia zmiany przewyższą kwotę tej podwyżki. c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia. Zmiana ta nie może stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem zdania następnego. Wartość umowy może ulec podwyższeniu o kwotę stanowiącą równowartość dodatkowych kosztów poniesionych w związku z wprowadzoną zmianą jeżeli zakładane w okresie amortyzacji oszczędności w kosztach eksploatacji przedmiotu umowy uzyskane na skutek wprowadzenia zmiany przewyższą kwotę tej podwyżki. d) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia. Zmiana nie może stanowić podstawy do podwyższenia wynagrodzenia wykonawcy. e) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany mogą być dokonane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania i mogą stanowić podstawę do podwyższenia wynagrodzenia wykonawcy wyłącznie o wartość równą poniesionym z tego tytułu kosztom, f) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych/materiałowych ze względu na kolizje z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te ograniczą się do zmian koniecznych, umożliwiających unikniecie lub usunięcie kolizji. Zmiany mogą być podstawą do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy. 3. Zmiany organizacji spełnienia świadczenia. a) zmiana zasad dokonywania odbiorów, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby zamawiającego. 4. Zmiana wartości i zakresu umowy: a) wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu, w sytuacji gdy wykonawca po uzgodnieniu z zamawiającym nie wykona którejś z pozycji kosztorysu ofertowego, b) ograniczenie wykonania Przedmiotu Umowy mogą być dokonane w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, powodujących brak możliwości lub niecelowość wykonania Przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie, Ograniczenie Przedmiotu Umowy będzie dokonane z odpowiednim obniżeniem Wartości Kontraktu o wartość robót, które nie będą wykonane, wyliczoną na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy c) wysokość wynagrodzenia może ulec odpowiednio obniżeniu lub podwyższeniu w przypadku gdy w wyniku rozliczenia powykonawczego (kosztorys powykonawczy) powstaną różnice pomiędzy ilością robót określonych w przedmiarze robót opracowanym przez Zamawiającego a faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, d) wysokość wynagrodzenia może ulec podwyższeniu w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych - niezbędnych do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy. Roboty dodatkowe zostaną wykonane przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów oraz skalkulowane na podstawie tej samej wysokości składników cenotwórczych jak w odniesieniu do przedmiotu zamówienia objętego SIWZ w oparciu o ustalenia zawarte w Protokole Konieczności. Wynagrodzenie zostanie podwyższone o wyliczoną wartość tych robót. e) wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, f) zmniejszenie zakresu robót dopuszczalne jest w sytuacji ograniczenia lub odmowy dofinansowania ze środków zewnętrznych. W takiej sytuacji zamawiający zapłaci wykonawcy za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy świadczeniami. 5. Pozostałe zmiany: a) zmiana części zmówienia, które wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również części, których wykonawca nie wskazał a złożonej ofercie, b) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres, c) zmiana podwykonawcy na którego wiedzy i doświadczeniu polegał wykonawca składając ofertę w postępowaniu jest dopuszczalna pod warunkiem że nowy podwykonawca spełni minimalne warunki, które były wymagane w siwz, Powyższe zmiany nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia. 6.Nie stanowi zmiany w rozumieniu art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wyznaczonych do kontaktu, nr konta bankowego), b) zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, doświadczeniem i kwalifikacjami wymaganymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsporaj.albertynki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgromadzenie Sióstr Albertynek Posługujących Ubogim Prowincja Krakowska ul. Krakowska 19, Rząska, 30-199 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Zgromadzenie Sióstr Albertynek Posługujących Ubogim Prowincja Krakowska, ul. Krakowska 19, Rząska, 30-199 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.