Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Katowice: Wykonanie projektu przebudowy kanalizacji sanitarnej - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego.
Numer ogłoszenia: 278374 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital im. Św. Elżbiety , ul. Warszawska 52, 40-008 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2530831,32 w. 378, faks 032 2530831,32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-elzbiety.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu przebudowy kanalizacji sanitarnej - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu przebudowy kanalizacji sanitarnej - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego (kompletnej dokumentacji projektowej przebudowy istniejącej przepompowni ścieków na system kanalizacji grawitacyjnej). Do obowiązków projektanta będzie należało: a) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wymaganego przepisami Prawa Budowlanego obejmującego wszystkie branże wraz z opisem i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełnionego szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia, bez konieczności dodatkowych opracowań - w ilości 6 egzemplarzy. b) Wykonanie technicznych badań podłoża gruntowego - w ilości 6 egzemplarzy. c) Uzyskanie wszystkich wymaganych w procesie projektowania sieci kanalizacyjnej decyzji i uzgodnień. d) Wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające podstawę do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. e) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 6 egzemplarzy. f) Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego i tzw. ślepego, wykonanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) - w ilości 6 egzemplarzy. g) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). h) Uzyskanie wszelkich uzgodnień i materiałów niezbędnych do: uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z uzyskaniem tej decyzji, jeżeli decyzja jest wymagana lub do zgłoszenia budowy; i) Dostarczenie przedmiotu zamówienia także w formie elektronicznej w postaci plików w formacie Adobe Acrobat (PDF), lub formatach danych umożliwiających łatwą konwersję do w/w formatu danych. Typ nośnika w zależności od rozmiaru danych CD lub DVD- w ilości 6 egzemplarzy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Wszystkie dokumenty sporządzane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy, lub przez pełnomocnika. W takim przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3. Wszystkie pozostałe dokumenty należy przedstawić w oryginałach lub kopiach poświadczonych za zgodność z oryginałem napisem o odpowiedniej treści, datą poświadczenia i podpisem osoby lub osób podpisujących ofertę. 4. Do wszystkich dokumentów sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenia na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymaganie to nie dotyczy prospektów reklamowych lub innych tego typu materiałów firmowych Wykonawcy. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych warunków na podstawie dokumentów potwierdzających ich spełnianie, załączonych do oferty. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ zobowiązany jest, na pisemne żądanie Zamawiającego, złożyć faksem i niezwłocznie przekazać drogą pocztową odpowiednie dokumenty, certyfikaty, atesty i badania. Termin ustala Zamawiający w piśmie wzywającym do ich przekazania, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument określający status prawny Wykonawcy i osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny Wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz ofertowy (zał. nr 1). 5. Oświadczenie Oferenta (zał. nr 2). 6. Oświadczenie Oferenta - art. 22 Pzp (zał. nr 3). 7. Wykaz wykonywanych projektów kanalizacji sanitarnej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, daty, miejsca wykonania oraz nazwy i adresu inwestora (zaleca się również podanie nr telefonu inwestora) - zał. nr 4 Do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze prace te zostały wykonane w sposób należyty (referencje, protokół odbioru itp.). 8. Wykazu osób z uprawnieniami do projektowania o specjalności sieci i instalacji sanitarnych, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ. 9. Aktualne zaświadczenia, że osoby o których mowa w pkt. 8 są zarejestrowane w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-elzbiety.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Szpital im. Św. Elżbiety
40-008 Katowice ul. Warszawska 52
Dział zaopatrzenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 12:00, miejsce: SPZOZ Szpital im. Św. Elżbiety 40-008 Katowice ul. Warszawska 52 Dział zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podległych Terenowych Oddziałach w zależności od potrzeb Zamawiającego"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Dostawy różnych artykułów spożywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Usługa farmaceutyczna polegająca na sporządzeniu mieszanin do żywienia pozajelitowego dla noworodków i wcześniaków wraz z dostawą gotowej mieszaniny w postaci worków
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Przebudowa DW 967 Myślenice-Łapczyca polegająca na budowie chodnika, od ronda im. T. Piekarza w Dobczycach w kierunku m. Gdów"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy DWT w Dąbrówce na odcinku od ul. Widok do S11
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.