eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekWykonanie robót sanitarnych związanych z dokończeniem prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Sulejówek: Wykonanie robót sanitarnych związanych z dokończeniem prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku
Numer ogłoszenia: 278419 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-INWESTYCJA Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 783 00 42, faks 22 783 00 42.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoinwestycja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót sanitarnych związanych z dokończeniem prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: W zakresie zadania 2a a) dokończenie robót w ul. Nałkowskiej, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 118 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 wraz z 8 szt. odgałęzień DN 160 - zabezpieczenie włazu studni DN 425 wykonanej przez poprzedniego Wykonawcę płytą betonową O1000 mm o grubości 16 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, W zakresie zadania 2b a) dokończenie robót w ul. Dąbrowskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 105.5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (odcinek od studni 2/175 do studni 2/183) - wykonanie 11 szt. odgałęzień DN 160 (10 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej oraz 1 szt. dla którego należy wykonać dokumentację projektową) - wykonanie prac poprawkowych na odcinku od studni 2/173 do studni 2/175, wybudowanym przez poprzedniego wykonawcę, obejmujących uszczelnienie włączenia kanału do studni 2/173 oraz poprawienie połączenia rur kanalizacyjnych na odcinku ok. 10-go m od studni 2/173 w celu zlikwidowania nieszczelności - zabezpieczenie włazów studni DN 425 (2 szt.) wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi O1000 mm o grubości 16 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca b) dokończenie robót w ul. Partyzantów na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Chopina, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 299 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (odcinek od studni 2/73 do studni 2/79, odcinek od studni 2/80 do studni 2/86, odcinek od studni 2/87 do studni 2/88, odcinek od studni 2/73 do studni 2/99) wraz z 21 szt. odgałęzień DN 160, a także wykonanie odcinka kanalizacji ok. 12 m pomiędzy wykonanymi przez poprzedniego wykonawcę studniami 2/79 i 2/80 -wykonanie prac związanych z uszczelnieniem studni 2/80, wybudowanej przez poprzedniego wykonawcę -zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (2 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (2 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm -odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca c) wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 51 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Mazowieckiej do ul. Partyzantów, (odcinek od studni 2/88 do studni 2/90) wraz z 2 szt. odgałęzień DN 160, wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych d) wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 41,5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 w ul. Słowackiego (od st. 2/73 do pompowni U8 oraz odcinek od studni 2/60 do studni 2/56) wraz z 1 szt. odgałęzienia DN 160, wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z Warunkami Technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych e) wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, pompowni U8 wraz z komorą zasuw, przyłączem wodociągowym oraz przyłączem energetycznym oraz kanalizacji tłocznej (36 m o średnicy Dn 90 oraz 2 x 3 m o średnicy DN 80) W zakresie zadania 3: a) dokończenie robót w ul. Żeromskiego, obejmujące: - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (3 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (6 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych b) ul. Paderewskiego: - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (8 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm c) ul. Wspólna - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 9(szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm W zakresie zadania 4 a) dokończenie robót w ul. Szymanowskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 93 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (na odcinku od studni 5 do studni 1), ok. 5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 250 (na odcinku od studni 1 pompowni P4) - wykonanie 10 szt. odgałęzień DN 160, (7 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej, 3 szt. dla których trasa została uzgodniona w ZUD) - wymiana studni nr 8 DN 425 wykonanej przez poprzedniego wykonawcę - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (5szt.) płytami O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (7 szt.) płytami O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku robót wykonywanych przez poprzedniego wykonawcę b) dokończenie robót w ul. Starzyńskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową (projektem zamiennym przekazanym przez Zamawiającego) oraz wymaganiami STWIORB, ok. 378 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (na odcinku od studni 13 do studni 14 oraz na odcinku od studni 19 do studni 28), oraz ok. 2 m kanalizacji grawitacyjnej DN 250 (na odcinku od przepompowni P4 do studni 13), - wykonanie 29 szt. odgałęzień w kierunku prywatnych posesji DN 160, (22 szt. ujęte w Dokumentacji Projektowej, 4 szt. dla których zostały uzyskane opinie ZUD (4szt.), a także 3 szt. dla których należy opracować kompletną dokumentację projektową) - wykonanie prac poprawkowych na odcinkach kanalizacji wykonanej przez poprzedniego wykonawcę, obejmujących przebudowę studni 14 oraz odcinka ok. 44m kanału DN 200 pomiędzy studnią 14 i studnią 15 oraz nabudowanie na odcinku pomiędzy studnią 17 i studnią 19 przewidzianej w projekcie zamiennym studni inspekcyjnej DN 425, wraz z obudową włazu płytą betonową O1000 mm o grubości 16 cm - zabezpieczenie włazów studni DN 1200 (4szt.) wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca c) budowa, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, pompowni ścieków P4 wraz z przyłączem wodociągowym i studzienką wodomierzową, przyłączem energetycznym oraz ok. 594 m przewodu tłocznego DN 160 W zakresie Zadania 5.1 a) Dokończenie robót w ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 6 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 na odcinku pomiędzy studnią S1 a studnią S2 w pobliżu drzewa kolidującego z trasą kanalizacji (wraz z wycinką przedmiotowego drzewa, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego) - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (2 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca, obejmujące również prace związane z przełożeniem kostki betonowej w obrębie Sistn. b) Budowa kanalizacji w ul. Dworcowej na odcinku od ul. Puszkina do ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego oraz na odcinku od ul. Piłsudzkiego do ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego, obejmująca: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 575,5 m kanalizacji grawitacyjnej DN - wykonanie 22 szt. odgałęzień DN 160, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej STWIORB (19 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej, 1 szt. dla którego trasa została uzgodniona w ZUD, 2 szt. dla których należy opracować dokumentację projektową) - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające w wysokości 20 % wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej na łączną kwotę 2 000 000,00 PLN (netto). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie tego warunku łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełniania powyższego warunku. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie tego warunku łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku konieczności przeliczenia wartości z innej waluty niż określono w Sekcji III.3.2) lub Sekcji III.3.5) należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w BZP. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana jest możliwa w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1 Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robot: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji; 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi; 4) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 6) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. 3 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi; 2) zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 4) zmiana obowiązującej stawki VAT; 5) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 7) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami (W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.); 8) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 9) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. W przypadku zmiany stawki VAT podpunkt 4 zmiana dotyczyć będzie ceny umownej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku ppkt. 5, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu. W przypadku ppkt. 6, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 4 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5 Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych lub uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoinwestycja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Armii Krajowej 34, 05-071 Sulejówek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sulejówku, ul. Dworcowa 55, w biurze podawczym (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.