Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-24
Sulejówek: Wykonanie robót sanitarnych związanych z dokończeniem prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku
Numer ogłoszenia: 278419 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: EKO-INWESTYCJA Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 783 00 42, faks 22 783 00 42.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekoinwestycja.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót sanitarnych związanych z dokończeniem prac po dotychczasowym Wykonawcy robót kanalizacyjnych w Sulejówku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: W zakresie zadania 2a a) dokończenie robót w ul. Nałkowskiej, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 118 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 wraz z 8 szt. odgałęzień DN 160 - zabezpieczenie włazu studni DN 425 wykonanej przez poprzedniego Wykonawcę płytą betonową O1000 mm o grubości 16 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, W zakresie zadania 2b a) dokończenie robót w ul. Dąbrowskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 105.5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (odcinek od studni 2/175 do studni 2/183) - wykonanie 11 szt. odgałęzień DN 160 (10 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej oraz 1 szt. dla którego należy wykonać dokumentację projektową) - wykonanie prac poprawkowych na odcinku od studni 2/173 do studni 2/175, wybudowanym przez poprzedniego wykonawcę, obejmujących uszczelnienie włączenia kanału do studni 2/173 oraz poprawienie połączenia rur kanalizacyjnych na odcinku ok. 10-go m od studni 2/173 w celu zlikwidowania nieszczelności - zabezpieczenie włazów studni DN 425 (2 szt.) wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi O1000 mm o grubości 16 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca b) dokończenie robót w ul. Partyzantów na odcinku od ul. Armii Krajowej do ul. Chopina, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 299 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (odcinek od studni 2/73 do studni 2/79, odcinek od studni 2/80 do studni 2/86, odcinek od studni 2/87 do studni 2/88, odcinek od studni 2/73 do studni 2/99) wraz z 21 szt. odgałęzień DN 160, a także wykonanie odcinka kanalizacji ok. 12 m pomiędzy wykonanymi przez poprzedniego wykonawcę studniami 2/79 i 2/80 -wykonanie prac związanych z uszczelnieniem studni 2/80, wybudowanej przez poprzedniego wykonawcę -zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (2 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (2 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm -odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca c) wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 51 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Mazowieckiej do ul. Partyzantów, (odcinek od studni 2/88 do studni 2/90) wraz z 2 szt. odgałęzień DN 160, wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych d) wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 41,5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 w ul. Słowackiego (od st. 2/73 do pompowni U8 oraz odcinek od studni 2/60 do studni 2/56) wraz z 1 szt. odgałęzienia DN 160, wraz z odtworzeniem nawierzchni zgodnie z Warunkami Technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych e) wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, pompowni U8 wraz z komorą zasuw, przyłączem wodociągowym oraz przyłączem energetycznym oraz kanalizacji tłocznej (36 m o średnicy Dn 90 oraz 2 x 3 m o średnicy DN 80) W zakresie zadania 3: a) dokończenie robót w ul. Żeromskiego, obejmujące: - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (3 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (6 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych b) ul. Paderewskiego: - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (8 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm c) ul. Wspólna - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego Wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 9(szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm W zakresie zadania 4 a) dokończenie robót w ul. Szymanowskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 93 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (na odcinku od studni 5 do studni 1), ok. 5 m kanalizacji grawitacyjnej DN 250 (na odcinku od studni 1 pompowni P4) - wykonanie 10 szt. odgałęzień DN 160, (7 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej, 3 szt. dla których trasa została uzgodniona w ZUD) - wymiana studni nr 8 DN 425 wykonanej przez poprzedniego wykonawcę - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (5szt.) płytami O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (7 szt.) płytami O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku robót wykonywanych przez poprzedniego wykonawcę b) dokończenie robót w ul. Starzyńskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową (projektem zamiennym przekazanym przez Zamawiającego) oraz wymaganiami STWIORB, ok. 378 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 (na odcinku od studni 13 do studni 14 oraz na odcinku od studni 19 do studni 28), oraz ok. 2 m kanalizacji grawitacyjnej DN 250 (na odcinku od przepompowni P4 do studni 13), - wykonanie 29 szt. odgałęzień w kierunku prywatnych posesji DN 160, (22 szt. ujęte w Dokumentacji Projektowej, 4 szt. dla których zostały uzyskane opinie ZUD (4szt.), a także 3 szt. dla których należy opracować kompletną dokumentację projektową) - wykonanie prac poprawkowych na odcinkach kanalizacji wykonanej przez poprzedniego wykonawcę, obejmujących przebudowę studni 14 oraz odcinka ok. 44m kanału DN 200 pomiędzy studnią 14 i studnią 15 oraz nabudowanie na odcinku pomiędzy studnią 17 i studnią 19 przewidzianej w projekcie zamiennym studni inspekcyjnej DN 425, wraz z obudową włazu płytą betonową O1000 mm o grubości 16 cm - zabezpieczenie włazów studni DN 1200 (4szt.) wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca c) budowa, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, pompowni ścieków P4 wraz z przyłączem wodociągowym i studzienką wodomierzową, przyłączem energetycznym oraz ok. 594 m przewodu tłocznego DN 160 W zakresie Zadania 5.1 a) Dokończenie robót w ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego, w tym: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 6 m kanalizacji grawitacyjnej DN 200 na odcinku pomiędzy studnią S1 a studnią S2 w pobliżu drzewa kolidującego z trasą kanalizacji (wraz z wycinką przedmiotowego drzewa, na podstawie decyzji uzyskanej przez Zamawiającego) - zabezpieczenie włazów studni wykonanych przez poprzedniego wykonawcę płytami betonowymi, w przypadku studni DN 425 (1 szt.) płyty O1000 mm o grubości 16 cm, w przypadku studni DN 1200 (2 szt.) płyty O2000 mm o grubości 18 cm - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca, obejmujące również prace związane z przełożeniem kostki betonowej w obrębie Sistn. b) Budowa kanalizacji w ul. Dworcowej na odcinku od ul. Puszkina do ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego oraz na odcinku od ul. Piłsudzkiego do ul. 1-szej Armii Wojska Polskiego, obejmująca: - wykonanie, zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz wymaganiami STWIORB, ok. 575,5 m kanalizacji grawitacyjnej DN - wykonanie 22 szt. odgałęzień DN 160, zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej STWIORB (19 szt. ujętych w Dokumentacji Projektowej, 1 szt. dla którego trasa została uzgodniona w ZUD, 2 szt. dla których należy opracować dokumentację projektową) - odtworzenie nawierzchni zgodnie z Warunkami technicznymi odtworzenia nawierzchni w pasie dróg gminnych, w tym również na odcinku, w którym roboty kanalizacyjne wykonywał poprzedni wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające w wysokości 20 % wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającej na budowie kanalizacji sanitarnej na łączną kwotę 2 000 000,00 PLN (netto). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie tego warunku łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić wymaganych dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełniania powyższego warunku. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy wykazują spełnianie tego warunku łącznie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku konieczności przeliczenia wartości z innej waluty niż określono w Sekcji III.3.2) lub Sekcji III.3.5) należy zastosować średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego przetargu w BZP. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana jest możliwa w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1 Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robot: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; c) zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji; 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi; 4) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2 Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 2) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 3) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 5) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; 6) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. 3 Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi; 2) zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 3) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 4) zmiana obowiązującej stawki VAT; 5) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 7) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami (W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.); 8) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 §1 Kodeksu cywilnego; 9) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót. W przypadku zmiany stawki VAT podpunkt 4 zmiana dotyczyć będzie ceny umownej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku ppkt. 5, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu. W przypadku ppkt. 6, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 4 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5 Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 3) udzielenie zamówień dodatkowych lub uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekoinwestycja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Armii Krajowej 34, 05-071 Sulejówek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Sulejówku, ul. Dworcowa 55, w biurze podawczym (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SULEJÓWKA
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- "Świadczenie powszechnych usług pocztowych oraz odbiór korespondencji w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Miasta Sulejówek"
- Dowóz uczniów do szkół - zadanie nr 3
więcej: przetargi w Sulejówku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.