Ogłoszenie z dnia 2013-01-21
Iwonicz-Zdrój: Dostawa paliw silnikowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 27906 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju, ul. Zdrojowa 122, 38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 13 4350651, faks 13 4350651.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw silnikowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego w punktach sprzedaży (tankowania) Wykonawcy paliw silnikowych do samochodów i sprzętu służbowego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju w okresie od daty udzielenia zamówienia do 31.12.2013 roku. 2. Nomenklatura zamówienia - Wspólny Słownik Zamówień (Kod CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8. 3. Rodzaj i szacunkowa ilość paliw silnikowych stanowiących przedmiot zamówienia (wielkości maksymalne): 1) Olej napędowy (ON) - 26 000 litrów; 2) Benzyna bezołowiowa (PB 95) - 2.000 litrów. 4. Podane wyżej ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zakupienia paliw w ilości niezrealizowanej w okresie trwania zamówienia. W takim wypadku Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości, odszkodowania. 5. Wykonawca powinien dysponować co najmniej 1 punktem sprzedaży paliw czynnym co najmniej od poniedziałku do soboty przez co najmniej 8 godz. w ciągu doby (w tym w godz. od 7:00 do 15:00), wyposażonym w co najmniej 1 dystrybutor ON i co najmniej 1 dystrybutor PB 95, zlokalizowanym w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Zdrojowa 122, Iwonicz-Zdrój), przy czym odległość, o której mowa powyżej rozumiana jest jako najkrótsza, publiczna droga dojazdowa od siedziby Zamawiającego do punktu sprzedaży (tankowania) paliwa. 6. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania obowiązujących norm, tj. PN-EN 590:2006 (olej napędowy) oraz PN-EN 228:2009 (benzyna bezołowiowa) jak również wymogi określone w rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.). 7. Zakup paliw stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadach tankowania bezgotówkowego do pojedynczych samochodów lub doraźnie do kanistrów lub beczek na stacji paliw (dystrybutorach) wybranego Wykonawcy. 8. Wykaz pojazdów (marka, nr rejestracyjny) oraz osób (imię i nazwisko, dokument tożsamości) upoważnionych do tankowania w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy w terminie do 3 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia (zawarcia umowy). 9. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zakupu paliw co najmniej od poniedziałku do soboty przez co najmniej 8 godz. w ciągu doby (w tym w godz. od 7:00 do 15:00). 10. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kwotę wynikającą ze wskazań dystrybutora na danej stacji pomniejszoną o rabat wskazany w ofercie. Rabat jest stały w całym okresie obowiązywania umowy. 11. Wykonawca wystawi fakturę za każde tankowanie z 14 dniowym terminem płatności. W treści faktury lub dołączonego do niej zestawienia zawarte zostaną co najmniej następujące informacje: 1) Data tankowania; 2) Rodzaj i ilość wydanego paliwa; 3) Cena jednostkowa brutto paliwa w dniu tankowania; 4) Łączna cena za zatankowane paliwo po uwzględnieniu rabatu; 5) Nr rejestracyjny pojazdu; 6) Imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa paliw silnikowych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu-Zdroju
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GROSAR Spółka z o.o., ul. G. Zapolskiej 30, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154100,00
Oferta z najniższą ceną: 154100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z przyczyn technicznych, o obiektywnym charakterze zasadne jest udzielenie zamówienia wykonawcy, który posiada stację paliw zlokalizowaną najbliżej siedziby Zamawiającego. Powyższe uwarunkowane jest specyfiką działalności Zamawiającego, zasięgiem terytorialnym działania, rodzajem samochodów i sprzętu oraz interesem ekonomicznym Zamawiającego (nieopłacalność w przypadku oddalenia stacji od siedziby Zamawiającego o więcej niż 5 km). Do negocjacji proponuje się zaprosić firmę: GROSAR Spółka z o.o., 38-500 Sanok, ul. G. Zapolskiej 30. Firma ta posiada stację paliw zlokalizowaną najbliżej siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnych. W niedalekiej odległości (ok. 4 km) znajduje się również druga ze stacji paliw tej firmy, a w związku z czym uzasadnione jest udzielenie zamówienia ww. firmie. Udzielenie zamówienia wykonawcy, który posiada stacje paliw zlokalizowane od siedziby Zamawiającego w odległości większej niż 5 km jest bezzasadne z uwagi na konieczność ponoszenia dużych kosztów przez Zamawiającego z tytułu dojazdów samochodów i maszyn do miejsc tankowania (duże zużycie paliwa z tyt. tzw. pustych przebiegów) oraz strat czasowych w zakresie świadczonych usług, zwłaszcza związanych z odśnieżaniem w okresie zimowym. Niejednokrotnie sprzęt jezdny będący w dyspozycji ZGK posiada w okresie zimowym łańcuchy na kołach. Jest to spowodowane ukształtowaniem terenu (miasto Iwonicz-Zdrój ma bardzo dużo stromych podjazdów) i charakterze świadczonych usług (odśnieżanie, zwalczanie śliskości dróg i chodników). Każdorazowe tankowanie na innej stacji paliw niż wymienione wymagałoby przejechania kilkukilometrowego odcinka drogą krajową nr 28 i z powrotem, co spowodowałoby konieczność zdemontowania łańcuchów przed każdym tankowaniem, a tym samym wydłużenie czasu świadczonych usług. Stacje paliw innych Wykonawców zlokalizowane są w znacznej odległości od siedziby Zamawiajacego - 10 i więcej km. Zamawiajacy nie posiada własnych zbiorników przy swojej siedzibie, do których paliwa mogłyby byc dostarczane. Na uwagę zasługuje również fakt, że w roku ubiegłym Zakład Gospodarki Komunalnej w Iwoniczu Zdroju przeprowadził dwa postępowania w trybach konkurencyjnych na tożsamy przedmiot zamówienia. W postępowaniach tych nie złożono jednakże żadnej oferty.
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - produkty sypkie i przyprawy - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał i przetwory mleczne - w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - Mięso, wędliny, podroby- w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r."
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do stacji paliw Przedsiębiorstwa Usług Inżynieryjno-Komunalnych Spółka z o.o. w Sokołowie Podlaskim przy ul. Kosowskiej 75 na rok 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Sukcesywne dostaw paliw ciekłych i płynu AdBlue na potrzeby Gminy Porąbka
- Sukcesywna dostawa paliw - benzyny bezołowiowej w ilości 9 000 litrów oraz oleju napędowego w ilości 25 000 litrów
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.