eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźwykonanie remontu nawierzchni chodników przy drogach krajowych Nr 8, 14, 42, 43,45



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27909

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: wykonanie remontu nawierzchni chodników przy drogach krajowych Nr 8, 14, 42, 43,45 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Bogusław Orzeł, Ewa Wrześniewska, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł, Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 0-43 8434478, fax 0-43 8434094, e-mail: drogiwielun@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Bogusław Orzeł, Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 0-43 8434478, fax 0-43 8434094, e-mail: drogiwielun@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu nawierzchni chodników przy drogach krajowych Nr 8, 14, 42, 43,45. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga nr 8, 14, 42, 43, 45 na odcinkach administrowanych przez Rejon w Wieluniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni chodników z płyt betonowych, kostki betonowej i kamiennej, wymiana krawężników betonowych, wymiana obrzeży betonowych, roboty towarzyszące (roboty ziemne, zieleń, regulacja studni urządzeń podziemnych) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont nawierzchni chodników - 5380 m2, wymiana krawężników - 3300 mb, wymiana obrzeży - 1600 mb, roboty towarzyszące (roboty ziemne, zieleń, regulacja studni urządzeń podziemnych) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dowodów na to, że : 1/ spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, 2/ Wykonawca musi wykazać, że : a)Sytuacja finansowa. Roczny przychód za ostatnie trzy lata (za każdy rok) nie powinien być mniejszy niż 200 tysięcy złotych. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: powyższy warunek winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, przy czym podmiot wiodący powinien je spełniać min w 80 %. Ostatnie trzy lata dotyczą roku 2004, 2005, 2006. b)Potencjał kadrowy. Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy posiadający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub konstrukcyjno - budowlane obejmujące swym zakresem budownictwo drogowe, Obowiązkowa przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. c)Potencjał sprzętowy. Dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętu: Koparka, samochód ciężarowy samowyładowczy, zagęszczarka spalinowa. d) Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 zadanie o charakterze i zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia w okresu ostatnich trzech lat potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: formuła spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu art.44 , 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Informacja dot. rocznego przychodu za ostatnie trzy lata (za każdy rok: 2004, 2005, 2006) 7. Polisa ubezpieczeniowa firmy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie będącym przedmiotem zamówienia 8. Wykaz dot. potencjału kadrowego: kierownik budowy posiadający przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub konstrukcyjno - budowlane obejmujące swym zakresem budownictwo drogowe, aktualny wpis do Izby Inżynierów budownictwa 9. Wykaz sprzętu do wykonania zamówienia -wykonawca określi czy dysponuje własnym sprzętem czy sprzętem obcym 10. Wykaz doświadczenia zawodowego + referencje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 12,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:00, siedziba prowadzącego postępowanie: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Wieluń, ul. Fabryczna 7, pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nr referencyjny: 5/2007/RW 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.