Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Piotrków Trybunalski: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. SŁOWACKIEGO OD TORÓW PKP DO POSESJI PRZY UL. SŁOWACKIEGO 23 Z PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z WPUSTAMI ULICZNYMI I PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI
W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 27918 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZEBUDOWĘ UL. SŁOWACKIEGO OD TORÓW PKP DO POSESJI PRZY UL. SŁOWACKIEGO 23 Z PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z WPUSTAMI ULICZNYMI I PRZYŁĄCZAMI, PRZEBUDOWĄ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM W RAMACH PROJEKTU TRAKT WIELU KULTUR - ROZWÓJ POTENCJAŁU TURYSTYCZNEGO MIASTA POPRZEZ REWITALIZACJĘ ZABYTKOWYCH OBSZARÓW PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulicy Słowackiego od torów PKP do posesji przy ul Słowackiego 23 z przebudową sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przyłączami, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu Trakt Wielu Kultur - rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego realizowana wg Projektu budowlano-wykonawczego Budowa ulicy POW wraz z odcinkiem ulicy Słowackiego od torów PKP do posesji przy ul Słowackiego 23 z przebudową sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przyłączami, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami- ETAP I Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Branża drogowa ; 2. Branża sanitarna - roboty rozbiórkowe 3. Branża sanitarna -kanalizacja sanitarna; 4. Branża sanitarna - wodociąg, przyłącza wodociągowe; 5. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa; 6. Branża elektroenergetyczna-oświetlenie uliczne + iluminacja w następującym opisanym projektami zakresie: 1. Branża drogowa 1.1. Roboty rozbiórkowe elementów ulic; 1.1.1. Rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni 430 m2 1.1.2. Rozbiórka krawężników betonowych 205 mb 1.1.3. Rozbiórka chodników 444 m2 1.1.4. Frezowanie istniejącej nawierzchni 922 m2 1.2. Roboty związane z konstrukcją jezdni; 1.2.1. Koryta na całej szerokości jezdni i chodników 360 m2 1.2.2. Krawężniki granitowe 20x30 na ławie betonowej 228 mb 1.2.3. Krawężniki kamienne 10x20 na ławie betonowej 20 mb 1.2.4. Warstwa odcinająca 20 cm 368 m2 1.2.5. Wzmocnienie gruntu cementem 15 cm 368 m2 1.2.6. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 20 cm 347 m2 1.2.7. Podbudowa zasadnicza MMA 7 cm 347 m2 1.2.8. Warstwa wiążąca z MMA 6 cm 347 m2 1.2.9. Wyrównanie istniejących nawierzchni masą min.-bit. 126,6 Mg 1.2.10. Nawierzchnia z SMA 5 cm 347 m2 1.2.11. Nawierzchnia z SMA 4 cm 857 m2 1.3. Roboty związane z konstrukcją chodników, zjazdów i wyspy dzielącej 1.3.1. Koryta na całej szerokości chodników 548 m2 1.3.2. Obrzeża betonowe 30x8 120 mb 1.3.3. Podbudowa z kruszyw łamanych 20 cm 518 m2 1.3.4. Chodniki z płyt kamiennych gr. 10 cm 445 m2 1.3.5. Chodniki z kostki kamiennej gr 8 cm 74 m2 1.4. Roboty związane z konstrukcją zatoki parkingowej 1.4.1. Koryta na poszerzeniach jezdni 39 m2 1.4.2. Wzmocnienie gruntu cementem 15 cm 32 m2 1.4.3. Podbudowa z kruszyw łamanych 20 cm 32 m2 1.4.4. Nawierzchnia z kostki granitowej gr. 10 cm 32 m2 1.5. Roboty wykończeniowe 1.5.1. Regulacja pionowa studni 11 szt. 1.5.2. Odtworzenie punktów poligonowych 2 szt. 1.5.3. Koryta na poszerzeniach jezdni 70 m2 1.5.4. Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 70 m2 1.5.5. Warstwa wiążąca z MMA 7 cm 70 m2 1.5.6. Warstwa ścieralna z MMA 5 cm 70 cm 1.6. Stałą organizację ruchu(oznakowanie poziome i pionowe) 1.6.1. Poręcze ochronne wg projektu architektonicznego 113 mb 1.6.2. Słupki z rur stalowych do znaków pionowych 17 szt. 1.6.3. Pionowe znaki drogowe 17 szt. 1.6.4. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe 84,77 m2 1.7. Elementy tymczasowe organizacji ruchu 1.7.1. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe 91,95 m2 1.7.2. Separatory ruchu U-25a 37 mb 2. Branża sanitarna -roboty rozbiórkowe 2.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 2.2. Demontaż gazociągu wraz z armaturą. 2.3. Demontaż wodociągu - odłączenie wodociągu DN150 od magistrali DN300 wraz z zaślepieniem 3. Branża sanitarna -kanalizacja sanitarna 3.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 3.2. Roboty montażowe - kanały z rur kamionkowych, podwójnie szkliwionych DN200 na przygotowanym podłożu wraz z kształtkami, 3.3. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej O1000, właz z wypełnieniem betonowym klasy D400, z uszczelką wtopioną w korpus. 4. Branża sanitarna -wodociąg, przyłącza wodociągowe 4.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 4.2. Roboty montażowe - Rurociąg z rur żeliwnych sferoidalnych o śr. 350mm z wewnętrzną powłoką cementową, zewnętrzna powłoka glinowo - cynkowa zabezpieczona żywicą epoksydową, połączenia kielichowe, wraz z kształtkami (węzły połączenia kołnierzowe ze śrubami ze stali nierdzewnej), bloki oporowe, rurociągi z rur PE DN40 wraz z kształtkami 4.3. Zasuwy z żeliwa sferoidalnego, kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina, DN350, DN40, PN16 wraz z obudową i skrzynką uliczną, śruby ze stali nierdzewnej. 4.4. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanego wodociągu. 5. Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa 5.1. Roboty ziemne, wykopy, pełne umocnienie ścian wykopów, zasypanie, pełna wymiana gruntów, zagęszczenie zgodnie z projektem. 5.2. Roboty montażowe - kanały z PVC 200x5,9, 250x7,3, 315x9,2 na przygotowanym podłożu wraz z kształtkami, 5.3. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej O1000, O1200 właz z wypełnieniem betonowym klasy D400, z uszczelką wtopioną w korpus 5.4. Przykanaliki z rur PVC SN8 średnicy 200x5,9 wraz z kształtkami. 5.5. Podłączenie rynien spustowych za pomocą syfonów Geigera i wyprowadzenie żeliwnych rur spustowych na wys. 1,5 m;. 5.6. Kanały z rur PE DN280 jako rury osłonowe. 5.7. Studzienki ściekowe betonowe DN500 z wpustami żeliwnymi klasy D400 5.8. Odwodnienie liniowe 6. Branża elektroenergetyczna - oświetlenie uliczne + iluminacja 6.1. Demontaż latarni nr S3/9,ponowny jej montaż wg nowej lokalizacji oraz wykonanie zasilania. 6.2. Wykopanie rowów kablowych w sposób ręczny, w gruncie kat. III-IV. 6.3. Wykonanie podsypki z warstwy piasku, pod oświetleniowe linie kablowe. 6.4. Ułożenie kabli zasilania oświetlenia ulicznego, z istniejącej latarni nr S4/9 do oświetlenia elewacji posesji Słowackiego 32. 6.5. Montaż opraw oświetlenia elewacji budynku przy ul. Słowackiego 32. 6.6. Montaż na istniejącej latarni nr S3/9 oprawy reflektorowej (oświetlenie wieży ciśnień). 6.7. Montaż fundamentu betonowego pod projektow ną latarnię nr LO-1/9 6.8. Montaż w gotowym wykopie przepustów z rur AROT na odcinku: projektowane latarnie LO-1/0 ÷ LO-1/10. 6.9. Zasypanie rowów kablowych z ich odpowiednim zagęszczeniem, do wysokości projektowanej podbudowy. 6.10. Wykonanie obowiązujących prób i badań wykonanej instalacji. UWAGI OGÓLNE: - Wszystkie prace wykonane będą z materiałów wykonawcy. - Wykonawca wykona wszystkie prace zgodnie z zatwierdzonymi do stosowania i obowiązującymi w PGE Dystrybucja Łódź - Teren S.A. Wytycznymi do budowy systemów elektroenergetycznych rekomendowanymi przez GK PGE ( patrz http://www.zelt.pl/osd/index.php?id=632 ). Harmonogram realizacji prac (w tym wyłączenia sieci SN ,n n i dopuszczenia do pracy sieciowej) należy uzgodnić ze służbami eksploatacyjnymi w RE Piotrków Trybunalski. Uzgodnione i zatwierdzone wyłączenia są bezpłatne. Wszelkie pozostałe nieujęte w zatwierdzonym przez Rejon harmonogramie wyłączenia są w pełni odpłatne. UWAGA : Wywóz gruzu i ziemi z terenu budowy po robotach ziemnych we wszystkich branżach należy dokonać na składowisko Wykonawcy. WARUNKI WYKONANIA ROBÓT 1. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia; 2. Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane; 3. Rozpoczęcie robót należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania; 4. Włączenie kanalizacji deszczowej do sieci miejskiej wykonać w uzgodnieniu z PWiK i MZDiK 5. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Normą Europejską, Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono norm, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - Wszystkie kształtki, zasuwy, hydrant itp. użyte do budowy wodociągu muszą być wykonane z żeliwa sferoidalnego. 6. Kontroli jakości materiałów i wykonywanych robót dokonują w imieniu zamawiającego inspektorzy nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi. 7. Prace wykonywane będą w terenie z gęstą infrastrukturą, być może, że częściowo nierozpoznaną i niektóre roboty ziemne muszą być wykonywane ręcznie; 8. Prace w branży elektroenergetycznej będą prowadzone pod nadzorem inspektorów nadzoru zamawiającego i Rejonu Energetycznego; z uwagi na zbliżenia i skrzyżowania kabli projektowanych z istniejącymi kablami nn i sn- wykonanie robót należy uzgadniać z Zakładem Energetycznym w celu ich wyłączenia spod napięcia podczas trwania robót; czasy przerw w zasilaniu w energię elektryczną oraz wodę nie mogą być dłuższe niż 8 godzin i uzgadniane każdorazowo z gestorami sieci; 9. Wszystkie roboty w branży instalacyjnej i elektroenergetycznej muszą być prowadzone synchronicznie z robotami drogowymi 10. Niezbędna jest codzienna obecność na placu budowy Kierownika Budowy oraz Kierownika Robót w branży, która aktualnie wykonuje swoje roboty; 11. Podczas realizacji robót wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych ( Dz. U. z 2003 r., nr 47, poz. 401); 12. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą także: 13.1 Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych z blachy ocynkowanej bądź powlekanej; treść i lokalizacja w uzgodnieniu z zamawiającym; 13.2 zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę; 13.3 opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży; 13.4 Przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji wszystkich wykonanych kanałów i przykanalików po ich ułożeniu oraz bezpośrednio przed odbiorem końcowym inwestycji. Dołączenie raportów z ww. inspekcji do dokumentów odbiorowych (Koszt ułożenia kanałów deszczowych i sanitarnych wycenić wraz z ceną ich inspekcji); 13.5 Uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg za zajęcie pasa drogowego; 13.6 Właściwe oznakowanie dróg (zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu), zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób postronnych, wykonanie przejść dla pieszych; 13.7 Dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze, kładki dla pieszych itp. niezbędnych do ochrony robót i zapewniających bezpieczeństwo pieszych oraz pojazdów. 13.8 Wykonanie koniecznych badań zagęszczeń gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania -PN-S-02205. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12; W związku z powyższym wymogiem uzyskania wskaźnika zagęszczenia = 1, należy w wycenie jednostkowej robót ziemnych uwzględnić koszt ewentualnej wymiany gruntu. 13.9 Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń - potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy; 13.10 Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszystkich rodzajów robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektów budowlanych, wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią integralną część umowy. Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 5 lat gwarancji na wykonanie robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.89 - 45.23.32.89 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 10.03.2011 r. do godz. 9:00 w wysokości 20.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr: 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: Przebudowę ul. Słowackiego od torów PKP do posesji przy ul. Słowackiego 23 z przebudową sieci kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi i przyłączami, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Piotrkowie Trybunalskim, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)Wykaże co najmniej dwie roboty (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 2 przebudowy drogi z przebudową towarzyszącej infrastruktury technicznej w terenie miejskim o wartości każdej nie mniejszej niż 700.000 zł brutto - wg załącznika nr 4. b) Załączy referencje lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami posiadającymi uprawnienia tj.: - uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności budowy dróg; - roboty inżynieryjno - instalacyjne: kierownik robót - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji wodno - kanalizacyjnych; - roboty elektroenergetyczne: kierownik robót - uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci elektrycznych E do 1 kV. wg załącznika nr 5. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 2. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 3. 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich. 8. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania 9.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 6.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a niewynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt 1, 4, również z uwzględnieniem skutków finansowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskliego 10
97-300 Piotrków Trybunalski
pok. 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskliego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok. 317.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Regionalny Operacyjny Województwa łódzkiego na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mleka, produktów mlecznych oraz jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.