Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Ząbkowice Śląskie: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 -2013 Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 279220 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Powstańców Warszawy 7, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8157840, 8157841, faks 074 8157842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zorganizowanie na rzecz Zamawiającego szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych w ramach realizacji projektu Droga do sukcesu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 -2013 Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Operator ładowarek o wysięgniku teleskopowym Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych B. Fryzjer Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych C. Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego na poziomie podstawowym Szkolenie planowane jest dla grupy 12 osób bezrobotnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą podpisane oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.oferty szkoleniowej według załączonego wzoru (załącznik nr 1) b.preliminarza szkolenia osoby bezrobotnej obejmującego wszystkie koszty ponoszone przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, które zostaną ujęte w fakturze: - wynagrodzenie należne jednostce szkoleniowej, - koszty badań lekarskich i psychologicznych, jeżeli są wymagane w odrębnych przepisach, - koszty egzaminów zewnętrznych umożliwiających uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień zawodowych lub tytułów zawodowych oraz koszty uzyskania licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu, - koszty zakwaterowania i wyżywienia jeżeli wystąpią, - inne koszty. Uwaga. W preliminarzu nie należy ujmować kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. c.programu szkolenia obejmującego w szczególności rozdziały: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia, sporządzonego w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez ministra, d.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e.podpisanego załącznika nr 2 dotyczącego oświadczeń zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . f.zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez Wojewódzki Urząd Pracy, g.zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3), h.certyfikat jakości usług lub inny dokument (dokumenty poświadczające certyfikację to np.: certyfikat systemu zarządzania jakością szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO serii 9000, standard HACCP, certyfikat dla szkół językowych PASE, akredytacja kuratora oświaty lub inny znak jakości). i.wykazu kadry dydaktycznej z potwierdzeniem doświadczenia i wiedzy posiadanej przez wykładowców w zakresie szkolenia (zgodnie z programem) winno być potwierdzone dokumentem (np.: dyplom ukończenia studiów wyższych kierunkowych, dokument potwierdzający ukończenie studiów podyplomowych, certyfikat, zaświadczenie o ukończeniu kursów itp.) j.wzoru rodzaju dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, k.informacji o sposobie prowadzenia przez jednostkę szkolącą nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, l.informacja o zaangażowaniu instytucji szkoleniowej w pozyskanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób, m.informacja dotycząca bazy lokalowej (ilość pomieszczeń oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 35
- 2 - liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika - 30
- 3 - certyfikat jakości usług - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmiany terminu wykonania zamówienia nie więcej niż o 7 dni od daty określonej w ofercie spowodowane okolicznościami jakich Wykonawca lub Zamawiający nie mógł przewidzieć. b) zmiany bazy lokalowej na co najmniej równorzędną. c). zmiany kadry dydaktycznej spowodowanej wystąpieniem zdarzeń losowych, wymagające zastępstwa na kadrę posiadającą co najmniej równorzędne kwalifikacje. d). zmiany w harmonogramie w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//pup.zabkowice.slaskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http//pup.zabkowice.slaskie.sisco.info.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich ul. Powstańców Warszawy 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VI: Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1: Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3: Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych; tytuł projektu Droga do sukcesu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator ładowarek o wysięgniku teleskopowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - wskazane przez jednostkę Planowany termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2010 r. a zakończenie nie później niż 30 listopada 2010 r. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godziny 17.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. liczba godzin szkolenia przypadające na jednego uczestnika - 30
- 3. certyfikat jakości usług - 35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fryzjer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 10 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2010 r. a zakończenie nie później niż 30 listopada 2010 r. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godziny 17.00. Zakres szkolenia musi obejmować m.in. następujące zagadnienia: -Strzyżenie damskie -Strzyżenie męskie -Koloryzacja włosów - Baleyage - Trwała - Stylizacja fryzur - Fryzury wieczorowe, ślubne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika - 30
- 3. certyfiakat jakości usług - 35
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych z nauką języka niemieckiego na poziomie podstawowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie planowane jest dla grupy 12 osób bezrobotnych Miejsce szkolenia - Ząbkowice Śl. Planowany termin realizacji: rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2010 r. a zakończenie nie później niż 30 listopada 2010 r. Szkolenie musi obejmować przeciętnie nie mniej niż 30 godz. zegarowych tygodniowo. Zajęcia nie mogą trwać dłużej niż do godziny 17.00..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. liczba godzin szkolenie przypadająca na jednego uczestnika - 30
- 3. certyfikat jakości usług - 35
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Remont drogi powiatowej nr 3182D w miejscowości Sławęcin km 0+060 - 1+418
- " Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Jasienica km 10+363 - 11+046"
- Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Bożnowice, km 12+457 - 13+697
- Remont drogi powiatowej nr 3192D w miejscowości Głęboka km 3+805 - 5+384
- "Odnowa przestrzeni publicznej 2025" - Zadanie nr 1 - Przebudowa podwórka przy ul. Traugutta w Ząbkowicach Śląskich, Zadanie nr 2 - Przebudowa podwórka przy ul. Ciasnej w Ząbkowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu pn. Specjalistyczne metody montażu i napraw złożonych pakietów elektronicznych ... typu BGA w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej wg części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.