Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Kalisz: przetarg nieograniczony o wartości poniżej 125 000 euro, na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych.
Numer ogłoszenia: 27928 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o wartości poniżej 125 000 euro, na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu ziemniaków jadalnych, warzyw i owoców, warzyw przetworzonych kwaszonych, warzyw strączkowych suchych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Ziemniak jadalny kod CPV 03212100-1 szacowana ilość kg 60 000,00 kg. Część II Kapusta biała kod CPV 03221410-3 szacowana ilość 3 200,00 kg. Burak czerwony kod CPV 03221111-7 szacowana ilość 6 500,00 kg Cebula kod CPV 03221113-1 szacowana ilość 9 000,00 kg Marchew kod CPV-03221112-4 szacowana ilość 6 500,00 kg. Ogórki świeże kod CPV 03221270-9 szacowana ilość 800,00 kg Pietruszka korzeniowa kod CPV 03221000- szacowana ilość 4 500,00 kg Pomidory kod CPV 03221240-0 szacowana ilość 600,00 kg Jabłka krajowe kod CPV 03222321-9 szacowana ilość 800,00 kg. Papryka czerwona słodka kod CPV 03221230-7 szacowana ilość 100,00 kg. Por kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 3 000,00 kg. Seler korzeniowy kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 4 500,00 kg. Cukinia kod CPV 03221250-3 szacowana ilość 250,00 kg. Kalafior św. Kod CPV 03221420-6 szacowana ilość 300,00 kg. Koperek kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 100,00 kg. Część III Kapusta kwaszona PN-A-77701:1997 szacowana ilość 6 000,00 kg Ogórek kwaszony PN-A-77701:1997 szacowana ilość 3 500,00 kg Część IV Groch cały suchy kod CPV 03212213-6 szacowana ilość 500,00 kg Fasola sucha średnia CPV 03221210-1 szacowana ilość 700,00 kg..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 15.33.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; lub potwierdzona kserokopia opłaty ubezp. KRUS lub podatku rolnego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, załącznik nr 3 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2011 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zakładu karnego w Kaliszu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ziemniaki jadalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniak jadalny kod CPV 03212100-1; szacowana ilość 60 000,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. najwyższy zaoferowany upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta biała kod CPV 03221410-3 szacowana ilość 3 200,00 kg. Burak czerwony kod CPV 03221111-7 szacowana ilość 6 500,00 kg Cebula kod CPV 03221113-1 szacowana ilość 9 000,00 kg Marchew kod CPV-03221112-4 szacowana ilość 6 500,00 kg. Ogórki świeże kod CPV 03221270-9 szacowana ilość 800,00 kg Pietruszka korzeniowa kod CPV 03221000- szacowana ilość 4 500,00 kg Pomidory kod CPV 03221240-0 szacowana ilość 600,00 kg Jabłka krajowe kod CPV 03222321-9 szacowana ilość 800,00 kg. Papryka czerwona słodka kod CPV 03221230-7 szacowana ilość 100,00 kg. Por kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 3 000,00 kg. Seler korzeniowy kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 4 500,00 kg. Cukinia kod CPV 03221250-3 szacowana ilość 250,00 kg. Kalafior św. Kod CPV 03221420-6 szacowana ilość 300,00 kg. Koperek kod CPV 03221000-6 szacowana ilość 100,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. najwyższy zaoferowany upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warzywa przetworzone kwaszone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kwaszona PN-A-77701:1997 szacowana ilość 6 000,00 kg Ogórek kwaszony PN-A-77701:1997 szacowana ilość 3 500,00 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5
- 2. najwyższy zaoferowany upust - 95
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: warzywa strączkowe suche.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Groch cały suchy kod CPV 03212213-6 szacowana ilość 500,00 kg Fasola sucha średnia CPV 03221210-1 szacowana ilość 700,00 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.22.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pałac Myśliwski w Antoninie" - LODY
- Świadczenia usług schronienia dla bezdomnych kobiet i bezdomnych osób z dziećmi z terenu miasta Kalisza w 2025r.
- Wydanie monografii naukowych
- Wynajem wraz z montażem i demontażem nawierzchni sportowej do piłki siatkowej zgodnie z terminarzem Polskiej Ligi Siatkówki oraz usługa montażu i demontażu nawierzchni sportowej do piłki ręcznej
- Dostawa aparatury oraz oprogramowania dla kierunku Ratownictwo Medyczne
- Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych w 2025r. dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. M. Langiewicza 3 w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Bronowie w 2025r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim w roku 2025
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Sztumie w 2025 roku
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - warzywa i owoce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.