eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup mebli biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Warszawa: Zakup mebli biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych
Numer ogłoszenia: 279500 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64295 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych opisanych szczegółowo w załączniku nr 6 do SIWZ; Zadnie I: CPV: 39121000-6, 39113100-8, 39130000-2, 39111100-4 Przedmiotem zamówienia jest: stół, krzesło, biurko, kontener mobilny, szafka, zabudowa regałowa, szafa, komplet zasłon z karniszem Zadanie II CPV: 39130000-2, 39131000-9, 39132000-6, 39112000-0, 39515000-5 Przedmiotem zamówienia jest: biurko z przystawką, szafa aktowa, szafa ubraniowa, komoda, stół konferencyjny, krzesło, fotel obrotowy OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: zadanie I Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: stół, krzesło, biurko, kontener mobilny, szafka, zabudowa regałowa, szafa, komplet zasłon z karniszem Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Wydział Nauk Ekonomicznych Budynek nr 3 Ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: Na potwierdzenie, iż zaoferowany przez Wykonawcę metalowy stelaż biurka spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty karty katalogowej lub karty technicznej, dla każdego oferowanego modelu krzesła, atestu trudnopalności i ścieralności nie mniej niż 50 tyś cykli do zastosowanych tapicerek. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia. Oznaczenie części zamówienia: zadanie II Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: biurko z przystawką, szafa aktowa, szafa ubraniowa, komoda, stół konferencyjny, krzesło, fotel obrotowy Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Wydział Nauk Ekonomicznych Budynek nr 3 Ul. Nowoursynowska 166 02-787 Warszawa Inne informacje dotyczące części zamówienia: Na potwierdzenie, iż zaoferowane przez Wykonawcę meble biurowe spełniają wymagania Zmawiającego określone w załączniku nr 7 do SIWZ, wymaga się załączenia do oferty: karty katalogowej lub technicznej. Dla każdego oferowanego modelu krzesła wymaga się atestu trudnopalności i ścieralności nie mniej niż 28 tyś cykli Martinale do zastosowanych tapicerek oraz atest potwierdzający, że podczas całego produkcyjnego nie zostały użyte substancje szkodliwe. Do fotela obrotowego wymaga się załączenia do oferty świadectwa badań wytrzymałościowych. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.11.31.00-8, 39.13.00.00-2, 39.11.11.00-4, 39.13.10.00-9, 39.13.20.00-6, 39.51.50.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: akup mebli biurowych dla Wydziału Nauk Ekonomicznych Przedmiotem zamówienia jest: stół, krzesło, biurko, kontener mobilny, szafka, zabudowa regałowa, szafa, komplet zasłon z karniszem.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro CONSULT , Karczmarz Kwiatkowski, Sj, ul. Garażowa 4, 02-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28230,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39089,40

  • Oferta z najniższą ceną: 39089,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46518,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.