eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaProwadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Brodnica: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
Numer ogłoszenia: 279603 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brodnicy , ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, faks 056 4950801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy,87-300 Brodnica ul. Wczasowa 46 2) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13A 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Sienkiewicza 23 4) Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Kochanowskiego 1 5) I Liceum Ogólnokształcące w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Lidzbarska 14 6) Zespół Szkół Zawodowych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Mazurska 28 7) Zespół Szkół Rolniczych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Karbowska 29 8) Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Brodnicy,87-300 Brodnica ul.Aleja Leśna 2 9) Dom Dziecka w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Tylna 4 10) Rodzinny Dom Dziecka w Górznie, 87-320 Górzno, ul. Chopina 1A 11) Rodzinny Dom Dziecka w Fiałkach, 87-320 Górzno, Fiałki 3 12) Rodzinny Dom Dziecka w Jabłonowie Pom. 87-330 Jabłonowo Pom. ul. Wojska Polskiego 1 13) Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Wiejska 1 14) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13 A 15) Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Żwirki i Wigury 3 16) Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Jagiellońska 1 17) Zakład Aktywności Zawodowej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Kamionka 24 obejmujące: otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku budżetu Powiatu Brodnickiego, otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych i wyodrębnionych dla jednostek wymienionych w SIWZ, realizację poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w formie papierowej i elektronicznej, przyjmowanie wpłat gotówkowych we własnej placówce ( oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miasta Brodnicy, dokonywanie wypłat gotówkowych we własnej placówce ( oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miasta Brodnicy, wg nominałów określonych przez Zamawiającego, przygotowywanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu obrotu na rachunkach, możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, wydawanie książeczek czekowych, wymiana gotówki na nominały o różnej wartości, udzielanie telefonicznych informacji o saldach i wszelkich operacjach na rachunkach bankowych, wydawanie opinii i zaświadczeń, oprocentowanie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych każdej jednostki organizacyjnej wymienionej w SIWZ oparte na stawce WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy pomniejszonej lub powiększonej o stałą marżę banku w wysokości wg oferty Wykonawcy. Odsetki kapitalizowane na koniec miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym, likwidacja rachunków bankowych, możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego, w każdym roku budżetowym, odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w trakcie roku, przejściowego deficytu budżetowego do wysokości 2 000 000,00- zł (słownie: dwa miliony zł), na następujących warunkach: kredyt udzielany na wniosek Zamawiającego, kredyt udzielany w roku budżetowym, kredyt odnawialny, bazowa kwota kredytu: 2 000 000,00 PLN, zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, prowizja kredytowa od uruchomienia kredytu wg oferty Wykonawcy, odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu, naliczane w okresach miesięcznych, wszystkie wpływy na rachunek bieżący spłacają kredyt, oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w okresach za które naliczane są odsetki, pomniejszoną lub powiększoną o stałą marżę podaną przez Wykonawcę w ofercie, kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego nie później niż w terminie określonym w umowie kredytowej, złożenie oferty przetargowej jest równoznaczne z możliwością udzielenia kredytu krótkoterminowego przez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ, zdolność kredytowa Zamawiającego zbadana na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów przed złożeniem oferty Wykonawcy, wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego w rozdziale XXII specyfikacji, przyjmowanie środków na lokaty typu OVERNIGHT powyżej kwoty 100 000,00 PLN na wniosek Zamawiającego ( bez dodatkowych formalności), z oprocentowaniem wg stopy procentowej wyliczonej zgodnie z formułą: WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy pomniejszona lub powiększona o stałą marżę Wykonawcy wg oferty. Usługa dotyczy wyłącznie Zamawiającego, udostępnienie, uruchomienie ( instalacja, szkolenie) oraz prowadzenie systemu umożliwiającego dokonywanie operacji bankowych drogą elektroniczną ( składanie poleceń przelewu, uzyskanie informacji i historii dotyczących wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach, generowanie wydruków wyciągów bankowych i potwierdzeń operacji bankowych, przechowywanie informacji o przelewach bankowych przez okres 3 miesięcy, możliwość pracy na kilku stanowiskach), serwis techniczny w zakresie obsługi systemu,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie lub inny uprawniający do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski zgodnie z ustawą Prawo Bankowe (tj.Dz.U. z 2002r., Nr 72 poz.665 z późn.zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o posiadaniu oddziału lub filii, punktu kasowego w miejscowości Brodnica zgodnie z wymogami SIWZ, - oświadczenie o posiadaniu systemu bankowości elektronicznej do obsługi bankowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy zał. nr 1 do SWIZ, 2. Pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika.., 3. Projekt umowy na :- otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych,; otwarcie i prowadzenie rachunku lokat OVERNIGHT,; kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym, ; otwarcie i prowadzenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 25
  • 2 - oprocentowanie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych wyodrębnionych - 25
  • 3 - oprocentowanie lokat OVERNIGHT - 25
  • 4 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo-brodnica.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul.Kamionka 18 87-300 Brodnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brodnicy ul.Kamionka 18 87-300 Brodnica pokój nr 9 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.