To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-15
Brodnica: Prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostami organizaycyjnymi
Numer ogłoszenia: 367438 - 2010; data zamieszczenia: 15.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279603 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brodnicy, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4950800, faks 056 4950801.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia bankowej obsługi budżetu Powiatu Brodnickiego wraz z jednostami organizaycyjnymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy,87-300 Brodnica ul. Wczasowa 46 2) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13A 3) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Sienkiewicza 23 4) Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Kochanowskiego 1 5) I Liceum Ogólnokształcące w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Lidzbarska 14 6) Zespół Szkół Zawodowych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Mazurska 28 7) Zespół Szkół Rolniczych w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Karbowska 29 8) Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Brodnicy,87-300 Brodnica ul.Aleja Leśna 2 9) Dom Dziecka w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Tylna 4 10) Rodzinny Dom Dziecka w Górznie, 87-320 Górzno, ul. Chopina 1A 11) Rodzinny Dom Dziecka w Fiałkach, 87-320 Górzno, Fiałki 3 12) Rodzinny Dom Dziecka w Jabłonowie Pom. 87-330 Jabłonowo Pom. ul. Wojska Polskiego 1 13) Dom Pomocy Społecznej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Wiejska 1 14) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Zamkowa 13 A 15) Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Żwirki i Wigury 3 16) Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Jagiellońska 1 17) Zakład Aktywności Zawodowej w Brodnicy, 87-300 Brodnica ul. Kamionka 24 obejmujące: - otwarcie i prowadzenie bieżącego rachunku budżetu Powiatu Brodnickiego, - otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych, pomocniczych i wyodrębnionych dla jednostek wymienionych w SIWZ, - realizację poleceń przelewów wewnętrznych i do innych banków w formie papierowej i elektronicznej, - przyjmowanie wpłat gotówkowych we własnej placówce ( oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miasta Brodnicy, - dokonywanie wypłat gotówkowych we własnej placówce ( oddziale, filii, punkcie kasowym) banku na terenie miasta Brodnicy, wg nominałów określonych przez Zamawiającego, - przygotowywanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po zaksięgowaniu obrotu na rachunkach, - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych, - wydawanie książeczek czekowych, - wymiana gotówki na nominały o różnej wartości, - udzielanie telefonicznych informacji o saldach i wszelkich operacjach na rachunkach bankowych, - wydawanie opinii i zaświadczeń, - oprocentowanie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych i wyodrębnionych każdej jednostki organizacyjnej wymienionej w SIWZ oparte na stawce WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy pomniejszonej lub powiększonej o stałą marżę banku w wysokości wg oferty Wykonawcy. Odsetki kapitalizowane na koniec miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym, - likwidacja rachunków bankowych, - możliwość udzielenia na wniosek Zamawiającego, w każdym roku budżetowym, odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w trakcie roku, przejściowego deficytu budżetowego do wysokości 2 000 000,00- zł (słownie: dwa miliony zł), na następujących warunkach: - kredyt udzielany na wniosek Zamawiającego, - kredyt udzielany w roku budżetowym, - kredyt odnawialny, - bazowa kwota kredytu: 2 000 000,00 PLN, - zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, - prowizja kredytowa od uruchomienia kredytu wg oferty Wykonawcy, - odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu, naliczane w okresach miesięcznych, - wszystkie wpływy na rachunek bieżący spłacają kredyt, - oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym wg zmiennej stopy procentowej ustalonej przez Bank w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w okresach za które naliczane są odsetki, pomniejszoną lub powiększoną o stałą marżę podaną przez Wykonawcę w ofercie, - kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego nie później niż w terminie określonym w umowie kredytowej, - złożenie oferty przetargowej jest równoznaczne z możliwością udzielenia kredytu krótkoterminowego przez Wykonawcę na warunkach określonych w SIWZ, - zdolność kredytowa Zamawiającego zbadana na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów przed złożeniem oferty Wykonawcy, wykaz dokumentów do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego w rozdziale XXII specyfikacji, - przyjmowanie środków na lokaty typu OVERNIGHT powyżej kwoty 100 000,00 PLN na wniosek Zamawiającego ( bez dodatkowych formalności), z oprocentowaniem wg stopy procentowej wyliczonej zgodnie z formułą: WIBID 1M na ostatni dzień operacyjny miesiąca poprzedzającego bieżący okres odsetkowy pomniejszona lub powiększona o stałą marżę Wykonawcy wg oferty. Usługa dotyczy wyłącznie Zamawiającego, - udostępnienie, uruchomienie ( instalacja, szkolenie) oraz prowadzenie systemu umożliwiającego dokonywanie operacji bankowych drogą elektroniczną ( składanie poleceń przelewu, uzyskanie informacji i historii dotyczących wszystkich operacji wykonywanych na rachunkach, generowanie wydruków wyciągów bankowych i potwierdzeń operacji bankowych, przechowywanie informacji o przelewach bankowych przez okres 3 miesięcy, możliwość pracy na kilku stanowiskach), serwis techniczny w zakresie obsługi systemu,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Brodnicy, ul. Kamionka 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 669189,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54560,00
Oferta z najniższą ceną: 54560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 234104,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy w 2025 r
- Oświetlenie - ul. Jana III Sobieskiego (osiedle domków jednorodzinnych)
- "Usługi szkoleniowe, doradcze i zajęcia specjalistyczne w ramach Projektów "Poprawa jakości nauczania przedszkolnego w Gminie Brodnica" oraz "Poprawa i rozwój kompetencji w szkołach Gminy Brodnica"
- Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Podgórz, Kominy, Wybudowanie Michałowo i Karbowo
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Waganiec oraz jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Dygowo oraz jednostek organizacyjnych Gminy Dygowo w okresie od 13.12.2024 r. do 12.12.2028 r
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.