eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm ŚląskiBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-23

Chełm Śląski: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM.
Numer ogłoszenia: 279653 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm Śląski , ul. Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie, tel. 032 2257503, faks 032 2257504.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych nie będących newralgicznymi, określonych w pkt. 1 oraz uzgodnienie i doprowadzenie do odbioru tych robót przez właściwe organy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszelkie nazwy własne materiałów, wyrobów i urządzeń przywołane w ww. dokumentach służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Wykonawca może zastosować te materiały lub równoważne zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. W ramach przedmiotu zamówienia należy między innymi wykonać: a. sieć podciśnieniowa - ok. 3653 m; b. sieć ciśnieniowa - ok. 1435 m; c. sieć grawitacyjna - ok. 2796 m; d. przepompownie ścieków PPT-5;Ps Pp; e. system monitoringu; f. przykanaliki - ok. 437 m; g. odtworzenie dróg - ok. 5050 m2; Przedmiot zamówienia jest kontynuacją istniejącego już systemu kanalizacji w Gmine Chełm Śląski. 5. Do obowiązków Wykonawcy ponadto należy: a. pełna obsługa geodezyjna wraz z operatem powykonawczym (na podkładzie map zasadniczych), z naniesioną lokalizacją urządzeń obcych objętych inwestycją; b. wykonanie badań zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót w obecności Inspektora Nadzoru; c. w przypadku zniszczenia w trakcie przedmiotowych robót znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych odtworzenie i protokolarny odbiór przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu; d. w przypadku zbliżenia lub kolizji przedmiotowej inwestycji z innymi urządzeniami należy stosować się do uzgodnień branżowych zawartych w projekcie; e. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy; ulice obejmujące przedmiot zamówienia należą do kilku Zarządców, a mianowicie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach, Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu, Gminy Chełm Śląski. Naliczenia za czasowe zajęcie pasa drogowego należy dokonywać na podstawie podjętych Uchwal przez poszczególnych Zarządców, f. wykonanie robót pod stałym nadzorem inspektora nadzoru; g. do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii i przedstawi Zamawiającemu zgodnie z terminami zawartymi w umowie; 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnienie wymagań określonych w art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien wykonać roboty budowlane na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane i sztuką budowlaną, przepisami p.poż i BHP. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się normy, aprobaty i wspólne specyfikacje wymienione w art.30 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i uzyskanych pozwoleń. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. W przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, lub jej zmniejszenia - kwota należna Wykonawcy zostanie pomniejszona o wartość nie wykonywanej lub pomniejszonej części. Pomniejszenie nastąpi o wartości ustalone w oparciu o dane z harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik do umowy. 9. Uwarunkowania realizacyjne dla Wykonawcy: prace powinny być tak skoordynowane i prowadzone aby zapewnić brak utrudnień dla osób korzystających z terenów przyległych do placu budowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.10 - 45.23.21.10 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 190.000,00 PLN (słownie: stodziewięćdziesiąttysięcy PLN). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny, wystarczającym będzie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami - załącznik nr 1 do siwz, b. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; c. pełnomocnictwo określające jego zakres, w przypadku, gdy oferta, oświadczenia Wykonawcy i inne dokumenty są podpisane lub potwierdzane za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika Wykonawcy; d. dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI, 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: GMINA CHEŁM ŚLĄSKI, 41-403 Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2,sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.