eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm ŚląskiBUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-25

Chełm Śląski: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM
Numer ogłoszenia: 37877 - 2014; data zamieszczenia: 25.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 279653 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełm Śląski, ul. Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, woj. śląskie, tel. 032 2257503, faks 032 2257504.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIĄ NR PS I PP I ZASILANIEM ENERGETYCZNYM PRZEPOMPOWNI W REJONIE ULIC CHEŁMSKIEJ I PODŁUŻE W CHEŁMIE ŚLĄSKIM. 2. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych nie będących newralgicznymi, określonych w pkt. 1 oraz uzgodnienie i doprowadzenie do odbioru tych robót przez właściwe organy. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszelkie nazwy własne materiałów, wyrobów i urządzeń przywołane w ww. dokumentach służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla projektowanych rozwiązań. Wykonawca może zastosować te materiały lub równoważne zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. W ramach przedmiotu zamówienia należy między innymi wykonać: a. sieć podciśnieniowa - ok. 3653 m; b. sieć ciśnieniowa - ok. 1435 m; c. sieć grawitacyjna - ok. 2796 m; d. przepompownie ścieków PPT-5;Ps Pp; e. system monitoringu; f. przykanaliki - ok. 437 m; g. odtworzenie dróg - ok. 5050 m2; Przedmiot zamówienia jest kontynuacją istniejącego już systemu kanalizacji w Gmine Chełm Śląski. 5. Do obowiązków Wykonawcy ponadto należy: a. pełna obsługa geodezyjna wraz z operatem powykonawczym (na podkładzie map zasadniczych), z naniesioną lokalizacją urządzeń obcych objętych inwestycją; b. wykonanie badań zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót w obecności Inspektora Nadzoru; c. w przypadku zniszczenia w trakcie przedmiotowych robót znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych odtworzenie i protokolarny odbiór przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bieruniu; d. w przypadku zbliżenia lub kolizji przedmiotowej inwestycji z innymi urządzeniami należy stosować się do uzgodnień branżowych zawartych w projekcie; e. wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy; ulice obejmujące przedmiot zamówienia należą do kilku Zarządców, a mianowicie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach, Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu, Gminy Chełm Śląski. Naliczenia za czasowe zajęcie pasa drogowego należy dokonywać na podstawie podjętych Uchwal przez poszczególnych Zarządców, f. wykonanie robót pod stałym nadzorem inspektora nadzoru; g. do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii i przedstawi Zamawiającemu zgodnie z terminami zawartymi w umowie; 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnienie wymagań określonych w art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie winien wykonać roboty budowlane na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane i sztuką budowlaną, przepisami p.poż i BHP. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane uwzględnia się normy, aprobaty i wspólne specyfikacje wymienione w art.30 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych i uzyskanych pozwoleń. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia. W przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, lub jej zmniejszenia - kwota należna Wykonawcy zostanie pomniejszona o wartość nie wykonywanej lub pomniejszonej części. Pomniejszenie nastąpi o wartości ustalone w oparciu o dane z harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik do umowy. 9. Uwarunkowania realizacyjne dla Wykonawcy: prace powinny być tak skoordynowane i prowadzone aby zapewnić brak utrudnień dla osób korzystających z terenów przyległych do placu budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych INSBUD Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 27, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6437998,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3896128,49

  • Oferta z najniższą ceną: 3896128,49 / Oferta z najwyższą ceną: 10455000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.