Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Krotoszyn: Dostawa bielizny operacyjnej.
Numer ogłoszenia: 279885 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ubranie operacyjne damskie zielone - Bluza: wycięcie okrągłe lub w kształcie litery V, wkładana przez głowę, rękaw krótki bez mankietu, 2 kieszenie boczne, jedna kieszeń po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. Spodnie: proste,bez kieszeni, sposób wiązania troków spodni uniemożliwiający rozdarcie spodni w pasie. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie. szt. - 200 2. Ubranie operacyjne męskie zielone - Bluza: wycięcie okrągłe lub w kształcie litery V ,wkładana przez głowę, rękaw krótki bez mankietu, 2 kieszenie boczne, jedna kieszeń po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. Spodnie: proste, bez kieszeni,sposób wiązania troków spodni uniemożliwiający rozdarcie spodni w pasie. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. - 250 3. Sukienka operacyjna damska zielona, wycięcie okrągłe lub w kształcie litery V, wkładana przez głowę, rękaw krótki bez mankietu, 2 kieszenie boczne, jedna kieszeń po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. szt. - 100 4. Fartuch operacyjny zielony, dł. za kolana, przód fartucha podwójny od szyi do kolan, rękawy farucha podwójne od przedramienia do ściągacza, rękaw dł. zakończony wzmocnionym ściągaczem, fartuch wiązany z tyłu, zakładany w kopertę, zakładka min. 25 cm. Odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. - 240 5. Serweta operacyjna zielona 0,60mx0,60m, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. - 120; 6. Serweta operacyjna zielona 0,80mx0,80m, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. -500; 7. Serweta operacyjna zielona 1,00mx1,00m, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. - 300; 8. Serweta operacyjna zielona 0,90mx1,50m, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt.-400; 9. Serweta operacyjna zielona 1,50mx2,10m, odporność materiału i nici na środki dezynfekcyjno-piorące stosowane w szpitalnictwie szt. - 300. Wymogi dotyczące poz. nr 1 - 9 - Tkanina bawełna 100 % - Gramatura 160g/m2 - Gęstość po osnowie 300 +/- 7 - Gęstość po wątku 225+/- 8 - Pylenie 4,1 - Kurczliwość do 5 % - Temperatura prania 95 oC - Sterylizacja sucha i mokra 131 oC - Barwiona kadziowo nie zmienia koloru - Środki piorące zwykle używane Opis wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Ubrania i fartuchy wykonane szwem krytym z podwójną stębnówką 2. Miejsca szczególnie narażone na rozdarcia wzmocnione ryglami 3. Niespieralne wszywki rozmiarowe 4. Oznakowanie CE oraz wszywką firmową 5. Bluzy, ubrania i sukienki z karczkiem skrzyżowanym w kształcie litery V. 6. Fartuchy - przy szyi zapięcie na napy, poły zachodzące na siebie i wiązane w pasie 7. Serwety podwinięte podwójnie bez widocznego brzegu tkaniny 8. Certyfikat ŐKO TEX na napy i tkaninę Wzory niespełniające powyższych wymagań spowodują odrzucenie oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa bielizny operacyjnej - maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych; 2. Deklaracje Zgodności WE dla każdego asortymentu; 3. Instrukcja użytkowania i informacje o przeznaczeniu każdego asortymentu; 4. Wynik badania pylenia wyrobu wykonanego przez notyfikowane laboratorium porównywalny z normą EN-PN 13795 (norma 4 dla bawełny +5%); 5. Wynik badania na stopień pylenia wyrobu po co najmniej 80 cyklach prania; 6. Certyfikat Zgodności z PN na oferowaną tkaninę; 7. Karta technologiczna tkaniny.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione rozdziale III pkt 6 i rozdziale VI SIWZ oraz : a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b) Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c) Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 PROJEKTU UMOWY: 1.Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2.Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się -zmianę stawek podatku VAT. 3.Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. § 13 PROJEKTU UMOWY 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ KROTOSZYN, UL MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.