Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Olsztyn: ROBOTY BUDOWLANE NIEZBĘDNE DO ZAKOŃCZENIA INWESTYCJI PN. MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W OLSZTYNIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO GŁÓWNEGO BUDYNKU SZPITALNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO I CENTRALNEJ STERYLIZATORNI -
ZADANIA V - VIII
Numer ogłoszenia: 280178 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny , ul. Żołnierska 18, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5386937, faks 089 5386228.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE NIEZBĘDNE DO ZAKOŃCZENIA INWESTYCJI PN. MODERNIZACJA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W OLSZTYNIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO GŁÓWNEGO BUDYNKU SZPITALNEGO NA POTRZEBY BLOKU OPERACYJNEGO I CENTRALNEJ STERYLIZATORNI - ZADANIA V - VIII.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE V - Roboty pozwalające na poprawę funkcjonowania instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni; ZADANIE VI - Roboty polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej pomieszczenia sprężarek powietrza medycznego i pozamedycznego; ZADANIE VII - Roboty związane z oddymianiem klatek schodowych bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni; ZADANIE VIII - Wykonanie instalacji schładzającej w pomieszczeniu sprężarek w budynku tlenowni WSS w Olsztynie Konieczność wykonania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, wynika z konieczności zakończenia realizacji zadania pt: Modernizacja Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie poprzez rozbudowę istniejącego głównego budynku szpitalnego na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni. Projekt dofinansowany z RPO Warmia i Mazury. Nr umowy WND-RPWM. 03.02.01-28-006/09. Zamawiający informuje, że Wykonawcą robót określonych w pkt 2 był Budimex SA oraz jego podwykonawcy;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0, 45.23.11.10-9, 45.23.10.00-5, 45.33.12.00-8, 45.34.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6 300,00 PLN ( słownie: sześć tysięcy trzysta złotych ) W tym dla poszczególnych zadań: 2.1. ZADANIE V - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych) 2.2. ZADANIE VI - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2.3. ZADANIE VII - 2 300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) 2.4. ZADANIE VIII- 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium: 3.1. w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego O/ Olsztyn 47 1130 1189 0025 0011 4920 0006 3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 3.4. w gwarancjach bankowych 3.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wiedzy i doświadczenia wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji: 1. W zakresie zadania V - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych uwzględniających Instalacje wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI. lit A. pkt.1 ppkt. 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. W zakresie zadania VI - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych uwzględniających Instalacje wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) brutto każda. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI. lit A. pkt.1 ppkt. 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. W zakresie zadania VII - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty uwzględniające instalacje oddymiające o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Zamawiający wymaga aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI. lit A. pkt.1 ppkt. 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 4. W zakresie zadania VIII - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na montażu klimatyzatora/ów. o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) brutto każda. Zamawiający wymaga aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej. Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI. lit A. pkt.1 ppkt. 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż suma wartości określonych dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę: - W zakresie zadania V - 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt.1. ppkt 1.3. - W zakresie zadania VI - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt.1. ppkt 1.3. - W zakresie zadania VII - 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt.1. ppkt 1.3. - W zakresie zadania VIII - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI A pkt.1. ppkt 1.3.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W zakresie zadania V - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych uwzględniających Instalacje wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda W zakresie zadania VI - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu robót budowlano - instalacyjnych uwzględniających Instalacje wentylacji i klimatyzacji o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) brutto każda. Zamawiający wymaga aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej. W zakresie zadania VII - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty uwzględniające instalacje oddymiające o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda. Zamawiający wymaga aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej. W zakresie zadania VIII - minimum 2 robót odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na montażu klimatyzatora/ów. o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) brutto każda. Zamawiający wymaga aby roboty te dotyczyły obiektów użyteczności publicznej.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, formularz ofertowy. 2.Sporządzony przez wykonawcę Kosztorys ofertowy - szczegóły dotyczące wykonania kosztorysu znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. - DOTYCZY ZADAŃ V - VII 3.Dowód wniesienia wadium UWAGA!!! Zaleca się, aby kosztorys ofertowy był załączony do oferty również w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD/Pamięci flash w formacie pdf
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia umowy oraz warunki zmian, zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 3 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 16 B pok. 2 / 9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2013 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny ul. Żołnierska 16 B pok. 2 / 9 Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 10 - 561 Olsztyn...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pozwalające na poprawę funkcjonowania instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej pomieszczenia sprężarek powietrza medycznego i pozamedycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z oddymianiem klatek schodowych bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie instalacji schładzającej w pomieszczeniu sprężarek w budynku tlenowni WSS w Olsztynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.12.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne odczynniki laboratoryjne.
- Dostawa sukcesywna sprzętu medycznego, materiałów jednorazowego użytku i środków dezynfekujących do Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie
- Usługa wykonania pomiarów budynku i usługa architektoniczna niezbędna dla realizacji Inwestycji pn. "Przebudowa i rozbudowa wraz z dostosowaniem budynku przy ul. Kopernika 46A do potrzeb WMCNT"
- POMPY INFUZYJNE
- " Dostawa 28 kompletów odzieży ochronnej w ramach projektu "Edu-fish - program edukacyjno-promocyjny w zakresie rybactwa" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027"
- Rozbiórka budynku komory sztuk padłych i stodoły-tuczarni na działce nr 109/8 obręb Siedliska, gmina Pasym
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Komarowie-Osadzie z siedzibą w Wolicy Brzozowej
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Kłaj
- Rewitalizacja zbiorników wodnych na terenie Gminy i Miasta Tuliszków
- IZP.042.12.5.2023_2Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu Część II
- Racjonalizacja gospodarki wodnej na terenie Gminy Firlej
- Przebudowa i remont wnętrza budynku szpitala wraz z rozbudową o wiatrołap / Szpitalny Oddział Ratunkowy w Głogowskim Szpitalu Powiatowym sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.