To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Łubianka: Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 280440 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118189 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubianka, Al. Jana Pawła II 8, 87-152 Łubianka, woj. , tel. 056 6788217, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Cel szkolenia: Cel główny projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi Zwiększenie aktywności społeczno - zawodowej, 26 uczestników projektu, w wieku 15-64 l. z Gminy Łubianka, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łubiance w następującym zakresie: Lp. Rodzaj szkolenia Liczba uczestników Liczba godz. Miejsce szkolenia 1. Trening kompetencji społecznych 18 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 2. Trening kompetencji społecznych 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 3. Indywidualne konsultacje psychologiczne 26 52 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 4. Program zdrowotny - poradnictwo ginekologiczne i higieniczne 26 14 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 5. Kurs florystyki i bukieciarstwa z pielęgnacją terenów zielonych 15 80 Teren Gminy Łubianka 6. Kurs Budowlany - roboty wykończeniowe 3 80 Teren Gminy Łubianka 7. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym 26 52 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 8. Szkoła rodzica 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 9. Kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi 8 40 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 10. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 18 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska 11. Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy 8 20 Centrum Kultury w Łubiance ul. Toruńska Razem: 418 3. Wszystkie szkolenia teoretyczne będą realizowane w udostępnionej bezpłatnie Wykonawcy Sali szkoleniowej zlokalizowanej na terenie Gminy Łubianka Centrum Kultury w Łubiance, ul Toruńska 4, Łubianka i Urzędzie Gminy w Łubiance, ul. Aleja Jana Pawła II nr 8,87-152 Łubianka. 4. Szkolenia praktyczne jeżeli wymagać będzie tego program szkolenia dobywać się będą w miejscach przeznaczonych do odbywania zajęć praktycznych zapewnionych przez Wykonawcę. 5. Część praktyczna kursu florystyki i pielęgnacji zieleni ma być przeprowadzony na terenach publicznych Gminy Łubianka. Za wybór oraz wynajem danego miejsca i koszty z tym związane odpowiada wykonawca. Kurs ma ukończyć się kompleksowym zagospodarowaniem pod względem architektury zieleni placu zabaw w Brąchnowie ul. Gimnazjalna, pow. 500 m2. 6. Kurs budowlany roboty wykończeniowe muszą być przeprowadzone na terenie Gminy Łubianka w Szkole Podstawowej w Pigży ul. Szkolna 14. a. dwa pomieszczenia kuchni szkolnej o pow. łącznej 25 m2 usunięcie warstw farby z sufitu oraz ścian na wysokości od 1,8m granica płytek ściennych do sufitu tj. do wysokości 3,5m., następnie odgrzybienie, zagruntowanie, uzupełnienie ubytków, położenie gładzi i białej farby. b. klasa 0: pierwsze pomieszczenie edukacyjne o powierzchni 16 m2 - cyklinowanie, lakierowanie parkietu, uzupełnienie tynków, położenie gładzi i malowanie ścian i sufitu, drugie pomieszczenie edukacyjne o pow. 12 m2 - uzupełnienie tynków, położenie gładzi i malowanie ścian i sufitu , trzecie pomieszczenie przejście z korytarza do sal edukacyjnych o pow. 10 m2 - wymiana gumolitu na podłodze, uzupełnienie tynków, położenie gładzi na ścianach i suficie, wymiana zakupionych przez szkołę drzwi zewnętrznych, ułożenie i zafugowanie płytek podłogowych wraz z cokołem 10 cm. antypoślizgowych na schodach zewnętrznych żel-betonowych o wymiarach 1,2m x 15 cm x 15 cm x 9 schodków + podest 1,20 m x 1,20 m. - położenie tynku na ścianie przychodowej o pow. 3 m2. 7. Wykonawca ma obowiązek zapewnić uczestnikom zajęć, materiały szkoleniowe konspekty, notatniki długopisy itp., na następujące szkolenia: trening kompetencji społecznych, program zdrowotny poradnictwo ginekologiczne i higieniczne, szkoła rodzica, kurs komputerowy z bezpiecznym zarządzaniem zasobami internetowymi, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy. Kurs komputerowy musi być przeprowadzony z wykorzystaniem urządzeń komputerowych dla każdego uczestnika i mobilnego Internetu. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom szkoleń na własność, co zostanie potwierdzone podpisem uczestnika na liście odbioru materiałów. Koszty związane z przygotowaniem konspektu szkolenia dla każdego uczestnika ponosi firma szkoląca. 8. Wszyscy uczestnicy kursów zawodowych muszą mieć badania z zakresu Medycyny Pracy zanim przystąpią do kursu koszty ponosi wykonawca. 9. Szkolenia będą odbywać się zgodnie z harmonogramem realizacji usług szkoleniowych przygotowanym zgodnie z zakresem przedstawionym w pkt 3.3 SIWZ w okresie od 04.07.2013 do 27.09.2013 r. 10. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i wydruku certyfikatów potwierdzających udział w szkoleniach w ilości odpowiadającej liczbie uczestników oraz przekazanie ich uczestnikom za potwierdzeniem odbioru po zakończeniu udziału w każdym z zajęć. Wzór zaświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do akceptacji w wersji papierowej i elektronicznej Zamawiającemu w terminie 7 dni od rozpoczęcia zajęć. 11. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć. Dokumentacja obejmować będzie: listy obecności, programy zajęć, ankiety ewaluacyjne (na początku i końcu szkolenia), kserokopie certyfikatów ukończenia zajęć, listy potwierdzające odbiór materiały szkoleniowe i certyfikaty. 12. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego programu zajęć w oparciu o zagadnienia wskazane w pkt 3.3. SIWZ 13. Wszystkie dostarczone dokumenty, formularze materiały itp. Związane z realizacją zadania muszą być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL. 14. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu w postaci: kanapek, ciastek, napojów: zimnych i gorących bez ograniczeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Organizacja szkoleń w ramach projektu pt. Razem Jesteśmy Mocniejsi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechniania aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA GOSPODARCZA "PRO EUROPA"
- Fundacja Gospodarcza Pro - Europa, z siedzibą w Toruniu, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41516,00
Oferta z najniższą ceną: 41516,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
- Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.