Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Lubliniec: US -VI-KAOWD/251/O/2009
Świadczenie usług na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu obejmujące kompleksowo realizację :
ochrony osób i mienia ZADANIE A
konwój wartości pieniężnych ZADANIE B
usługi sprzątania, porządkowe ZADANIE C
Numer ogłoszenia: 280936 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu , ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 352 83 00, faks 034 352 83 99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: US -VI-KAOWD/251/O/2009 Świadczenie usług na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu obejmujące kompleksowo realizację : ochrony osób i mienia ZADANIE A konwój wartości pieniężnych ZADANIE B usługi sprzątania, porządkowe ZADANIE C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A ochrona osób i mienia kod CPV 79710000-4; 79711000-1 Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego w Lublińcu zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. ( Dz.U.05.145.1221 z późn. zm. ) oraz zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego Dz.U.98.120.780 z późn. zm. , Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 września 1998 r. w sprawie określenia rodzajów obiektów, w których mogą być stosowane paralizatory elektryczne. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 10 do SIWZ. ochrona całodobowa osób i mienia realizowana w formie ochrony fizycznej bezpośredniej; przez stałą ochronę rozumie się ochronę wykonywana przez całą dobę ; ochrona realizowana będzie przez 1 pracownika ochrony w godzinach od 6.30 do 18.30; w godzinach od 18.30 do 6.30 przez 1 pracownika ochrony oraz przez 1 pracownika w dni wolne od pracy. dozór osób i mienia wykonywany również przy zastosowaniu urządzeń elektronicznych posiadanych przez Zamawiającego. w ramach realizowanej usługi Zamawiający powierzy Wykonawcy obowiązki związane z obsługą centrali telefonicznej. ZADANIE B konwój wartości pieniężnych kod CPV- 74610000-8 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 14 października 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. ZADANIE C usługi sprzątania, usługi porządkowe usługi sprzątania budynku kod CPV 90911200-8; usługa utrzymania czystości i estetyki wokół budynku tut. urzędu skarbowego; kod CPV 90914000-7 w tym koszenie trawników) usługa odśnieżania parkingu , terenu przed budynkami Urzędu Skarbowego - kod CPV 90620000-9; W zakresie zadania C w punkcie 1 dot. usługi sprzątania budynku - usług ta realizowana będzie w dwóch etapach : w terminie od dnia 21.09.2009 r. do 30.09.2009 r. w jednym skrzydle budynku tut. Urzędu Skarbowego oddanym po remoncie, natomiast usługa sprzątania obejmująca całość siedziby Urzędu Skarbowego rozpocznie się od dnia 01.10.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 74.61.00.00 - 74.61.00.00 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali: trzy usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł każda - w zakresie ochrony obiektów biurowych ; trzy usługi sprzątania w obiektach biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 2000 m2; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 11 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. Zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - wg wzoru który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U z 2006 Nr 87 poz.605 z późn. zm.). aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia. Wymienione w pkt 11.1 SIWZ oświadczenia i dokumenty -należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokumenty wymienione w pkt 11.1 są potwierdzane za zgodność z oryginałem lub/ i podpisywane w imieniu Wykonawcy przez pełnomocnika musi być złożone pełnomocnictwo pod rygorem uznania dokumentów za nie złożone w prawidłowej formie lub/ i złożone przez osobę nieupoważnioną. W przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Zamawiającego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga : a) przedłożenia wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie w celu potwierdzenia warunku, iż Zamawiający dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga: a) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; b) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie usługi ochrony mienia i konwojowania wartości pieniężnych - wykaz osób potwierdzający, iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony I stopnia, dysponuje pracownikiem nadzoru nad prowadzeniem ochrony posiadającym licencje pracownika ochrony drugiego stopnia oraz upoważnionego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli :Zastrzeżone, złoży oświadczenie, iż posiada własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub kierownictwa Urzędu Skarbowego w Lublińcu niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby Zamawiającego i podejmie działania. Potwierdzenie potencjału technicznego - wykaz środków czystości, które będą stosowane przy realizacji usługi. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) Polisę potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 przez cały okres trwania umowy w przypadku braku polisy inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej Działalności o wartości wymienionej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 LUBLINIEC UL. PADEREWSKIEGO 7B LUB NA STRONIE INTERNETOWEJ URZEDU SKARBOWEGO W LUBLIŃCU WWW.isnet.katowice.pl/us/Lubliniec.htm.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: 42-700 LUBLINIEC UL. PADEREWSKIEGO 7B SEKRETARIAT LUB KANCELARIA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługi stomatologiczne dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w związku z organizacją imprez
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- CAŁODOBOWA, STAŁA I BEZPOŚREDNIA OCHRONA TERENU, OBIEKTU, OSÓB I MIENIA WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.