Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Gorzów Wielkopolski: Usługi geodezyjne GO.SOP.016.34.13
Numer ogłoszenia: 281044 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. , ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 78 22 299, faks 95 78 22 270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne GO.SOP.016.34.13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi geodezyjne GO.SOP.016.34.13.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod warunkiem, że wystąpią: a/ czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na terminowe wykonanie zamówienia, b/ przekroczenie określonych prawem terminów wydawania przez organy administracji postanowień, decyzji, opinii, zezwoleń, itp., skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, c/ zmiana miejscowego planu zagospodarowania, studium uwarunkowań, konieczność wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania, d/ konieczność wydania decyzji podziałowej, czego nie można było wcześniej przewidzieć. e/ przekazanie nieruchomości lub jej części na rzecz instytucji samorządowych lub innych. f/ przedłużające się uzgodnienia, co do sposobu podziału działki z podmiotami posiadającymi prawa rzeczowe do całości lub części działki. g/ zachodzi konieczność wykonania rozgraniczenia ( zmiana terminu i wynagrodzenia), h/ urzędowe zmiany wysokości stawki podatku VAT ( łączne wynagrodzenie zostanie zmienione o wysokość zmiany tego podatku ), i/konieczność wydzielenia dodatkowej działki (zmiana terminu i wynagrodzenia) j/ przyczyny losowe, k/ zmiana treści umowy jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim ul. Walczaka 25, 66-400 Gorzów Wielkopolski, pok. 216.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: powiat strzelcko drezdenecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 182/56 o powierzchni 2, 2472ha, położona w obrębie Licheń, gmina Strzelce. Podział na 9 działek- działki 1-8 o pow. po ok. 0,27 ha każda, działka nr 9 o pow. ok. 0,08 ha 2.Działka nr 181/9 o powierzchni 0,9700 ha, położona w obrębie Licheń, gmina Strzelce. Podział na 3 działki - nr 1- o pow. ok. 0,59 ha, nr 2 o pow. ok. 0,35 ha, nr 3 o pow. ok. 0,03ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: powiat międzyrzecki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 11/3 o powierzchni 27,1800 ha, położona w obrębie Nowa Wieś, gmina Bledzew. Podział na 2 działki- wydzielenie części przeznaczonej w studium na cele - MNJ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: powiat międzyrzecki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 476/6 o powierzchni 54,5431 ha, w obrębie Nowa Wieś ( Dębowiec), gmina Bledzew. Zmiana klasyfikacji konturu oznaczonego Ws o powierzchni 0,21 ha na N lub Lz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: powiat międzyrzecki III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 17/18 o powierzchni 4,5763 ha, w obrębie Panowice, gmina Trzciel. Wydzielenie terenu pod murowaną trafostacją wraz z gruntem niezbędnym do korzystania ze stacji ( 4 m od granicy budynku )..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: powiat sulęciński I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 833/19 o powierzchni 0,0755 ha, położona w obrębie Krzeszyce, gmina Krzeszyce. - przeklasyfikowanie zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy działki nr 833/19 z gruntów zadrzewionych i zakrzaczonych (Lz) na drogi (dr). Wydana decyzja o warunkach zabudowy nr 7/2009 z dnia 27.02.2009r. polegająca na budowie 3 budynków mieszkalnych z zabudową towarzyszącą - 3 budynki gospodarczo - garażowe, drogi dojazdowej wewnętrznej wraz z niezbędna infrastruktura techniczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: powiat sulęciński II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 58/6 o powierzchni 1,2900 ha, położona w obrębie Brzozowa, gmina Krzeszyce - wznowienie granicy działki nr 58/6 z działką 58/5 - część budynku gospodarczego zlokalizowanego na działce nr 58/5 znajduje się wg mapy na działce nr 58/6 2.Działka nr 9/13 o powierzchni 4,5128 ha, położona w obrębie Dębokierz, gmina Krzeszyce - podział działki na 2 części zgodnie z załączonym szkicem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: powiat sulęciński III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 590/5 o powierzchni 1,02 ha, położona w obrębie Gądków Wielki, gmina Torzym - podział działki na 2 części - wydzielenie części b o pow. 0,60 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: powiat słubicki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 58/5 o powierzchni 0,9015 ha, położona w obrębie Sienno, gmina Ośno Lubuskie. - zmiana klasyfikacji działki z Bi-RV na B-RV..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: powiat słubicki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 392/8 o powierzchni 8,82 ha, położona w obrębie Radachów, gmina Ośno Lubuskie. Wydzielenie rzeki Ośnianki przebiegającej skrajem działki nr 398/2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: powiat świebodziński.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Działka nr 418/7 o powierzchni 0,21 ha, położona w obrębie Toporów, gmina Łagów. Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej inwestycji pn.: "Budowa szkoły podstawowej w Kunowie, Gmina Kobylanka" oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku nr 8 na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedrzwica Kościelna, Gmina Niedrzwica Duża
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.