eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzystosowanie budynku administracyjnego dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ogrodzenia, regulacja alejek oraz przebudowa sanitariatów ogólnodostępnych na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Dr. Męczenników Majdanka w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-21

Lublin: Przystosowanie budynku administracyjnego dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ogrodzenia, regulacja alejek oraz przebudowa sanitariatów ogólnodostępnych na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Dr. Męczenników Majdanka w Lublinie
Numer ogłoszenia: 281108 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206858 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie budynku administracyjnego dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ogrodzenia, regulacja alejek oraz przebudowa sanitariatów ogólnodostępnych na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Dr. Męczenników Majdanka w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przystosowanie budynku administracyjnego dla osób niepełnosprawnych: - wykonanie pochylni, poręczy i pochwytów, - rozebranie istniejących schodów ze spocznikiem, - wymianę drzwi wejściowych na aluminiowe o wym. 100x200 cm, - naprawienie posadzki, wymiana wykładziny na gers, - malowanie ścian, sufitów, rozebranie boazerii, - remont dachu wraz z kominami, - wykonanie nowych schodów ze spocznikiem, - rozebranie nawierzchni asfaltowej i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej, - wykonanie opaski odwadniającej z wymianą obrzeży wzdłuż budynku, 2. Remont budynku gospodarczego: - rozebranie opaski odwadniającej i wykonanie nowej z kostki brukowej, - wymiana drzwi wejściowych na stalowe, dwuskrzydłowe, ocieplone, - przemurowanie pęknięć w narożach ścian elewacji, uzupełnienie tynków, -pomalowanie elewacji, -wymiana okien i podokietników, - remont dachu z wymianą pokrycia i rur spustowych i obróbek blacharskich, - rozebranie istniejącego wejścia z betonu i ułożenie kostki brukowej, - wewnątrz budynku rozebranie istniejącej posadzki wraz z izolacjami, wykonać nowe podłoże, nową izolację, ułożyć nawierzchnię z kostki betonowej, - uzupełnienie tynków wewnątrz, malowanie ścian, sufitów farbą lateksową. 3. Wykonanie ogrodzenia: - wykonanie wykopu pod fundamenty ogrodzenia, - wykonanie fundamentów pod ogrodzenie, - ustawienie prefabrykowanych elementów ogrodzenia, - wykonanie i zamontowanie bramy o szer. 5,0 m i 6,0 m z furtką o szer. 1,2 m, - przełożenie i uzupełnienie utwardzenia działki przy bramie płytami IOMB. 4. Regulacja alejek: - wyrównanie krawędzi alejek asfaltowych, - obsadzenie obrzeży 8x30 cm, - wykonanie schodków z bloków betonowych schodowych o wym. 100x4x15 cm, - wyrównanie i sfrezowanie krawędzi skarp do poziomu obrzeży, - wyrównanie poziomów alejek przy kwaterach do poziomu wykonanych schodków wejściowych. 5. Budynek sanitariatów ogólnodostępnych: Roboty remontowo - wykończeniowe: - demontaż urządzeń, kabin, stolarki okiennej i drzwiowej z ościeżnicami, - rozbiórka sufitów podwieszonych, ścianek działowych, - skucie tynków ścian i sufitów, - rozbiórka warstw posadzkowych do płyt stropowych wraz z izolacjami, - skucie warstwy płyty betonowej przed wejściem, -poszerzenie otworów drzwiowych wraz z montażem ościeżnic, - obsadzenie nowych okien, - wykonanie warstw podposadzkowych, - wykonanie nowych ścianek, - tynkowanie ścian i sufitów, - wykonanie okładzin ściennych z płytek, - wykonanie okładzin podłogowych z płytek, - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach wraz z pomalowaniem, - montaż kabin sanitarnych i urządzeń sanitarnych, - montaż uchwytów dla osób niepełnosprawnych, - montaż stolarki okiennej, - montaż szafy porządkowej wyposażonej w rolety, - przebudowa tablicy elektrycznej T 1, - wykonanie instalacji oświetleniowej, awaryjnej, gniazd wtynkowych, instalacji odgromowej, - rozbudowanie istniejącego monitoringu. 6. Roboty na zewnątrz budynku: - skucie warstwy płyty betonowej przed wejściem do sanitariatów, - rozbiórki nawierzchni asfaltowej wraz z obrzeżami, - obsadzenie wycieraczek stalowych w drzwiach wejściowych, - montaż kostki brukowej na płycie betonowej, - ułożenie nowych obrzeży chodnikowych, -ułożenie kostki brukowej w miejsce rozebranej nawierzchni asfaltowej z wykonaniem cieków odpływowych, - naprawa uszkodzeń ścian i zieleni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowania Nadzoru i Wykonawstwa Budowlanego Eugeniusz Józefczuk, ul. Koncertowa 4/75, 20-843 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 352301,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 419430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 419430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 657770,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.