Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-21
Ropczyce: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowego utrzymania 2015/2016 z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 281200 - 2015; data zamieszczenia: 21.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ropczycko - Sędziszowski , ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218306, faks 017 2228571.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowego utrzymania 2015/2016 z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane ze: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowego utrzymania 2014/2015r. z podziałem na 14 zadań: Zadanie Nr 1 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T - pług jednostronny własność Starostwa (użyczenie); Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym; Zadanie Nr 3 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym; Zadanie Nr 4 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym; Zadanie Nr 5 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym; Zadanie Nr 6 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym; Zadanie Nr 7 - Załadunek piaskarek ładowarką o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2 m3 oraz wysokości podnoszenia min. 4,0 m - miejsce załadunku - Baza materiałowa na Czekaju; Zadanie Nr 8 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 3 osiowym z pługiem dwustronnym; Zadanie Nr 9 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym Zadanie Nr 10 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym; Zadanie Nr 11 - Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 150 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową; Zadanie Nr 12 - Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 80 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową; Zadanie Nr 13 - Odśnieżanie dróg powiatowych pługiem wirnikowym; Zadanie Nr 14 - Odśnieżanie dróg powiatowych równiarką. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowego utrzymania 2015/2016 z podziałem na 14 zadań. W ramach zadań Nr 1-6 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. W ramach zadania Nr 1 należy podstawić nośnik z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T, zaś pług jednostronny stanowi własność Zamawiającego i zostanie użyczony na okres realizacji zamówienia. W ramach zadania Nr 1-5 pługopiaskarki będą świadczyły usługi na ciągach dróg powiatowych zgodnie z dyspozycją wyznaczonego pracownika Zamawiającego w terenie pagórkowato - równinnym, zaś w ramach zadania Nr 6 pługopiaskarka będzie świadczyła usługi przeważnie na ciągach dróg powiatowych przebiegających przez tereny równinne. Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250. W ramach zadania Nr 7 - Załadunek piaskarek ładowarką o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2 m3 oraz wysokości podnoszenia min. 4,0 m - miejsce załadunku - Baza materiałowa na Czekaju. Ładowarkę należy podstawić na bazę materiałową na Czekaju (ul. Robotnicza 38). Załadunek będzie prowadził operator Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin pracy przy załadunku w zależności od warunków pogodowych - 250, przewidywana ilość godzin dyżuru - 100. W ramach zadań Nr 8 Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 3 osiowym z pługiem dwustronnym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80. W ramach zadań Nr 9-10 Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80. W ramach zadania Nr 11 Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 150 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80. W ramach zadania Nr 12 Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 80 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80. W ramach zadania Nr 13 Odśnieżanie dróg powiatowych pługiem wirnikowym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 50. W ramach zadania Nr 14 Odśnieżanie dróg powiatowych równiarką. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 50..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje odpowiednim sprzętem (w zależności od zadania, na które składa ofertę), tj. do odśnieżania i zwalczania śliskości należy dysponować nośnikiem z kompletnym osprzętem: piaskarką (o pojemności powyżej 8T z urządzeniem kruszącym) i pługiem jednostronnym lub dwustronnym, w zależności od zadania. Nośnikami pługów odśnieżnych mogą być samochody z napędem na dwie lub więcej osi (w zależności od zadania). Ładowarka do załadunku piaskarki (zad. 7) ma posiadać łyżkę o pojemności nie mniejszej niż 2m3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. operatorem sprzętu może być osobą posiadająca wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość dokumentacji technicznej obsługiwanego sprzętu, znajomość sieci dróg powiatowych i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 6.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, oferta wraz z załącznikami, wymagane pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas podstawienia sprzętu - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Projekt przyszłej umowy stanowi Rozdział IV do niniejszej SIWZ Zamawiający zastrzega sobie 30 dniowy termin płatności faktur, licząc od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: niesprzyjających warunków atmosferycznych .Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, wniosek wykonawcy. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. Zmiana osób obsługujących sprzęt lub zmiana sprzętu niesprawnego na sprawny nie wymaga sporządzania aneksu do umowy Wszelkie inne zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce. pok. 212 za zwrotem kosztów wydruku i przesłania..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ropczycach, ul. Konopnickiej 5, 39-100 Ropczyce, II p., pok. 314 Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T - pług jednostronny własność Starostwa - użyczenie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. W ramach zadania Nr 1 należy podstawić nośnik z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T, zaś pług jednostronny stanowi własność Zamawiającego i zostanie użyczony na okres realizacji zamówienia Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T i pługiem jednostronnym. Przewidywana liczba godzin pracy w zależności od warunków pogodowych - 250..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7 - Załadunek piaskarek ładowarką o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2 m3 oraz wysokości podnoszenia min. 4,0 m - miejsce załadunku - Baza materiałowa na Czekaju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek piaskarek ładowarką o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2 m3 oraz wysokości podnoszenia min. 4,0 m - miejsce załadunku - Baza materiałowa na Czekaju. Ładowarkę należy podstawić na bazę materiałową na Czekaju (ul. Robotnicza 38). Załadunek będzie prowadził operator Wykonawcy. Przewidywana liczba godzin pracy przy załadunku w zależności od warunków pogodowych - 250, przewidywana ilość godzin dyżuru - 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 3 osiowym z pługiem dwustronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 3 osiowym z pługiem dwustronnym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10 - Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z pługiem dwustronnym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11 - Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 150 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 150 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie Nr 12 - Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 80 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych ciągnikiem o min. mocy 80 KM z napędem 2 osiowym wraz z odśnieżarką wirnikową ciągnikową. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 80..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13 - Odśnieżanie dróg powiatowych pługiem wirnikowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych pługiem wirnikowym. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 50..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas podstawienia sprzętu - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie Nr 14 - Odśnieżanie dróg powiatowych równiarką..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych równiarką. Przewidywana liczba godzin pracy przy odśnieżaniu w zależności od warunków pogodowych - 50..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ROPCZYCKO - SĘDZISZOWSKIEGO
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Nr 2 Ropczycach w 2025 r.- I etap"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 5 im. Seweryna Udzieli w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Mikołaja Kopernik w Ropczycach w 2025 r.- I etap
- Usługa cateringu - dla dzieci uczęszczających do Żłobków prowadzonych przez Gminę Ropczyce w 2025 roku
- Dostawa odczynników do chorób zakaźnych i rzadkich wraz z dzierżawą aparatu.
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.