Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-01
Bydgoszcz: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych projektu pod nazwą Od praktykanta do praktyka - Praktyka kluczem do profesjonalizmu europejskiego nauczyciela języka obcego, realizowanego w ramach 6/POKL/3.3.2/2009.
Numer ogłoszenia: 281584 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych , ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 339 73 10, faks 52 339 73 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nkjo.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych projektu pod nazwą Od praktykanta do praktyka - Praktyka kluczem do profesjonalizmu europejskiego nauczyciela języka obcego, realizowanego w ramach 6/POKL/3.3.2/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadania specjalisty ds. finansowych: (1) prowadzenie analiz finansowych i rozliczeń projektu, (2) wstępne zatwierdzanie i kwalifikacja wydatków w projekcie, (3) opis dokumentów finansowych, (4) sporządzanie raportów finansowych i wniosków o płatność, (5) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji, (6) analizowanie postępu finansowego realizacji projektu, (7) współpraca z koordynatorem i asystentami koordynatora w ramach grupy sterującej projektu, (8) współpraca z Księgowością Zamawiającego, (9) monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu, (10) odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z działalnością finansową projektu, (11) sporządzanie sprawozdań finansowych, (12) bieżąca kontrola przepływu środków finansowych, (13) archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, (14) prawidłowe przygotowanie dokumentacji do audytu zewnętrznego, (15) pozostawanie w dyspozycji Zamawiającego w związku z czynnościami związanymi z końcowym rozliczeniem projektu. Do zadań specjalisty ds. finansowych należy w szczególności: a) nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: weryfikacja harmonogramów płatności, prognoz wydatków i terminowe ich przekazywanie do instytucji wskazanych w umowie, b) sporządzanie we współpracy z grupą sterującą projektu i jednostkami organizacyjnymi projektu wniosków o płatności, c) wspieranie i pomoc w zadaniach koordynatora, d) opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu. Opis projektu stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienie o wartości powyżej 14 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dokumentacji określonej w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dokumentacji i pisemnych oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku osób prawnych zaświadczenia właściwych organów. Nie dotyczy osób fizycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nkjo.bydgoszcz.pl/ (zakładka: Zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz
Księgowość NKJO w Bydgoszczy (pokój nr 8).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych ul. Dworcowa 80 85-010 Bydgoszcz Księgowość NKJO w Bydgoszczy (pokój nr 8).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Od praktykanta do praktyka - Praktyka kluczem do profesjonalizmu europejskiego nauczyciela języka obcego realizowanego w ramach 6/POKL/3.3.2/2009.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.