eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówBudowa budynku komunalnego przy ul. Konnej w Tarnowie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Tarnów: Budowa budynku komunalnego przy ul. Konnej w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 281760 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195740 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Realizacji Inwestycji w Centrum Rozwoju Miasta, ul. Nowa 4, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882708, faks 14 6222833.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku komunalnego przy ul. Konnej w Tarnowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na dokończeniu budowy wraz z nadbudową drugiego piętra istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, zgodnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, a w szczególności:. 1.1. Roboty demontażowe: a) Demontaż skorodowanych rur instalacji C.O., kanalizacyjnej; b) Wyburzenie ścianek działowych, fragmentu ściany konstrukcyjnej na odcinku 42 cm (mieszkania M3 przy klatce nr 5), ścianki kolankowe istniejącego poddasza gr. 30 cm, ścianek o gr. 24 cm z pustaka max pomiędzy segmentami. c) Demontaż skorodowanych ościeżnic stalowych. d) Rozebranie zniszczonych fragmentów ścian podokienników z pustaka max. e) Demontaż schodów wejściowych, zewnętrznych. f) Demontaż daszków nad wejściami do budynku. g) Demontaż stolarki okiennej. h) Demontaż stolarki drzwiowej. i) Demontaż rynien. j) Demontaż pokrycia dachowego z blachy trapezowej. k) Demontaż więźby dachowej. l) Wyburzenie kominów wentylacji grawitacyjnej i komina spalinowego do poziomu stropu nad I piętrem. m) Powiększenie otworu okiennego w pom. kotłowni na wys. 120 cm. 1.2. Roboty budowlane wraz zagospodarowaniem terenu: a) Wymiana stolarki drzwiowej i okiennej. b) Wymiana rynien i rur spustowych wraz z obróbką blacharską, wymiana instalacji odgromowej. c) Wykonanie nowej posadzki na gruncie. d) Wymiana posadzek. e) Izolacje termiczne stropów oraz ścian zewnętrznych. f) Izolacja przeciwwilgociowa fundamentów wraz z opaską. g) Schody wewnętrzne wykończenie płytkami gresowymi, balustrada ze stali lakierowanej proszkowej. h) Zamurowanie niepotrzebnych otworów. i) Budowa nowych ścianek działowych i kanałów wentylacyjnych, wraz z wykończeniem. j) Wykonanie nowych stropów prefabrykowanych gęsto żebrowych; k) Wykonanie daszków nad wiatrołapami krytych papą dachówkową termozgrzewalną. l) Schody zewnętrzne żelbetowe, otoczone z dwóch stron murkiem z cegły piaskowej. m) Naprawa istniejących nadproży oraz wykonanie nowych. n) Wykonanie dachu w konstrukcji drewnianej płatwiowo jętkowej. Więźba pokryta papą dachówkową termozgrzewalną. o) Wykończenie balkonów płytkami mrozoodpornymi, zamontować balustrady ze stali lakierowanej proszkowo. p) Wykonanie drogi wewnętrznej, drogi pożarowej z kostki betonowej o gr. 8 cm; q) Wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych z kostki betonowej o gr. 8 cm, oraz chodników wokół budynku z kostki o gr. 6 cm, szerokości 1,5 i 2,0 m. r) Wykonanie placu zabaw nawierzchnia syntetyczna, wyposażenie w urządzenia zabawowe wraz z ogrodzeniem. s) Wykonanie murowanego śmietnika o wym. 3, 85x4, 0 m, przekrytego daszkiem dwuspadowym. t) Wykonanie platformy pionowej bez szybu dla osób niepełnosprawnych; u) Wykonanie przyłączy: wodociągowy, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. v) Przebudowa sieci nN. 1.3. Roboty branży elektrycznej i teletechnicznej. a) Zestawy przyłączeniowe ZK W.POŻ. b) Wewnętrzne linie zasilające. c) Układy pomiarowe. d) Zestawy zasilająco pomiarowe RG SP TA. e) Tablice w mieszkaniach TM, administracyjne TA1, TA2. f) Tablica pomieszczeń gospodarczych TU. g) Tablice piętrowe teletechniczne TT. h) Tablica elektryczna TW węzła cieplnego. i) Instalacje elektryczne w mieszkaniach. j) Instalacje elektryczne klatek schodowych, piwnic, strychu. k) Instalacja domofonowa, telefoniczna. l) Ruraż i okablowanie instalacji internetowej (bez urz. aktywnych). m) Instalacja urządzeń technologicznych w tym instalacja telewizji AZART. n) Instalacja odgromową i połączeń wyrównawczych. o) Ochrona przeciwprzepięciowa. p) Zasilanie oświetlenia terenu. q) Instalacja ochrony od porażeń. 1.4. Roboty branży sanitarnej: 1.4.1 Instalacja C.O. wraz z kotłownia gazową: a) Montaż grzejników, przewodów i armatury. b) Próby, regulacje, wykonanie nastaw wstępnych. 1.4.2. Kotłownia: a) Montaż dwóch kotłów kondensacyjnych pracujące w kaskadzie wraz z odprowadzeniem spalin przy pomocy kominów ze stali chromniklowej o śr. wew. fi 150 mm. b) Wykonanie wentylacji kotłowni. c) Wykonanie kratek ściekowych. d) Wykonanie systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej. 1.4.3. Instalacje wewnętrzne wod. kan., gaz: a) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wod kan. wraz z montażem przyborów sanitarnych. b) Zamontowanie wodomierzy. c) Wykonanie instalacji gazowej do każdego z mieszkań. d) Wykonanie prób szczelności. e) Zasilenie odbiorników gazu (kuchenki gazowe). f) Zamontowanie gazomierzy. 1.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 1.6 Na okres wykonania połączenia wjazdu na działkę z ul. Konnej (zajęcie części pasa drogowego szerokości ok. 1,0 m) należy uzyskać zezwolenie z Centrum Usług Ogólnomiejskich. Koszty zajęcia pasa drogowego należy uwzględnić w cenie oferty. 1.7 Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (3 egzemplarze wydruku wersja CD 1 szt.). 1.8 Przygotowanie wszystkich koniecznych dokumentów i zgłoszenie urządzeń: kotłów gazowych, platformy dla niepełnosprawnych do Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rejestracji kotłów i platformy dla niepełnosprawnych oraz uwzględnienia związanych z tym kosztów w cenie oferty. 1.9. Wykonanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.U.z 2010. Nr 109 poz. 719) oraz wyposażenie obiektu w sprzęt p. pożarowy (dostawa i montaż) i oznakowanie dróg ewakuacyjnych i montaż znaków ochrony przeciwpożarowej, 1.10. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozytywnych opinii Państwowej Straży Pożarnej, Wojewódzkiej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej oraz pozwolenia na użytkowanie. 2. Załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest dokumentacja projektowa opracowana przez Biuro Projektów INWESTPROJEKT TARNÓW Sp. zo.o., 33 100 Tarnów, ul. Sowińskiego 19 stanowiąca załącznik nr 6A 6K do SIWZ w tym: Architektura załącznik nr 6A, konstrukcja załącznik nr 6 B, projekt śmietnika załącznik nr 6C, drogi, parkingi, ciągi piesze załącznik nr 6D, instalacje c.o. wraz kotłownia gazową załącznik nr 6E, instalacje wewnętrzne wod kan., gaz załącznik nr 6F, instalacje elektryczne i teletechniczne załącznik nr 6G, przyłącz wodociągowy, kanalizacji sanitarnej i deszczowej załącznik nr 6H, Przebudowa kolidującej sieci nN. Przedmiary robót. STWiOR. 3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 4. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89 106 EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 5. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadkach wątpliwych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót w tym koszty wszystkich mediów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z utrzymaniem obiektu do czasu przekazania go do użytkowania Inwestorowi, w tym np. ochrona, ogrzewanie itp. 9. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz zgodnie z przepisami p. poż. 10. Zamawiający wymaga udzielenia min. 3 lat rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia roboty budowlane, a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta urządzeń. W przypadku gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty odbioru końcowego zadania Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy, od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 11. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane i zamontowane urządzenia. 12. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 13. Z uwagi na dofinansowanie zdania ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego, Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę harmonogramu rzeczowo finansowego realizacji robót budowlanych, w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 14. zestawienia kosztów inwestycji w rozbiciu na poszczególne branże w dniu podpisania umowy. 15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 16. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 18. Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń sąsiadujących z placem budowy, ciągów drenarskich i istniejących cieków wodnych i innych elementów sąsiadujących z placem budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano - Transportowe ANKO Stanisław Onak, Barbara Stanaszek Sp. j., ul. Tuchowska 25A, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4328445,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2698000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2649250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3935000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.