eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaP/7/CZYSTOŚĆ/2015 na dostawę materiałów czystościowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Warszawa: P/7/CZYSTOŚĆ/2015 na dostawę materiałów czystościowych
Numer ogłoszenia: 281818 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193810 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/7/CZYSTOŚĆ/2015 na dostawę materiałów czystościowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów czystościowych w podziale na 5 części do Szpitala na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz materiałów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę materiałów czystościowych w podziale na następujące części: Część 1- Środki czystościowe ogólnego zastosowania Część 2 - Artykuły toaletowe Część 3 - Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty Część 4 -Artykuły do czyszczenia Część 5 - Opakowania foliowe Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją materiały czystościowe. Miejsce dostawy materiałów czystościowych: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości materiałów czystościowych mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy. Termin dostarczenia zamawianych materiałów czystościowych - maksymalnie do 2 dni roboczych od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faksem lub przez telefon). Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji części oferowanej przez oferenta spowoduje odrzucenie oferty Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych materiałów czystościowych - 12 miesięcy od daty dostawy. Oferowane przez Wykonawcę materiały czystościowe muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski oraz muszą spełniać wymagania polskich i europejskich przepisów w zakresie ich składu, produkcji i stosowania. W przypadku nie wywiązania się z zamówienia przez Wykonawcę z powodu braku asortymentu objętego umową, Wykonawca ma obowiązek zakupu przedmiotu zamówienia o tych samych parametrach w innejfirmie. Jeżeli Wykonawca nie dokona tego zakupu w ciągu 2 dni roboczych Zamawiający dokona zakupu interwencyjnego bez zgody Wykonawcy i obciąży różnicą w cenie. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 39.83.00.00-9- Środki czystościowe 39.80.00.00-0 - Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty 33.76.00.00-5 -Artykuły toaletowe 44.17.40.00- 0- Opakowania foliowe Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla wyznaczonego personelu z zakresu stosowania zaoferowanych środków: wdrożeniowego oraz kontrolnych raz na kwartał - dot. części 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 44.17.40.00 - Folia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki czystości ogólnego zastosowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Barlon, Mieszewo W. 3, Nowe Miasto, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8123,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2864,99

  • Oferta z najniższą ceną: 2864,99 / Oferta z najwyższą ceną: 8935,67

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Artykuły toaletowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Flesz Sp. z o.o., Cieślewskich 25F, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147364,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79642,87

  • Oferta z najniższą ceną: 79642,87 / Oferta z najwyższą ceną: 101014,49

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Środki czystościowe - chemia profesjonalna - koncentraty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKOPLUS Tomasz Sulich, Al. Łochowska 73, Łochów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7696,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11145,69

  • Oferta z najniższą ceną: 11145,69 / Oferta z najwyższą ceną: 11145,69

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Artykuły do czyszczenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa Zbigniew Balcerowski, Towarowa 22, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25750,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13784,83

  • Oferta z najniższą ceną: 13784,83 / Oferta z najwyższą ceną: 14996,42

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Opakowania foliowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helplast J. Hadasik - M. Helbig, Powstańców Śl 11, Mikołów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66495,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39122,36

  • Oferta z najniższą ceną: 39122,36 / Oferta z najwyższą ceną: 57525,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.