eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Łódź: Zakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami
Numer ogłoszenia: 281982 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251968 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż skomputeryzowanego zestawu do diagnostyki czynnościowej układu oddechowego z kabiną bodypletyzmograficzną i innymi opcjami o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w załączniku nr 6 -wymagania techniczne, będącego załącznikiem do oferty. Wykonawca zobowiązuje się ponadto, do przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi aparatury. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie używany wcześniej, np. jako wersja demonstracyjna, testowa, całkowicie sprawny, produkowany seryjnie - rok produkcji 2015.Oferowana aparatura medyczna będzie kompletna i po uruchomieniu gotowa do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji poza materiałami eksploatacyjnymi. Dostarczone Zamawiającemu urządzenie spełniać będzie właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej,w szczególności: normy, atesty. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym szczegółowe terminy dostawy, montażu i szkolenia pracowników Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Dostarczenie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę potwierdzone będzie protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy. W zakres niniejszego przedmiotu zamówienia wchodzi ponadto a. Opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie na czas transportu, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek, wniesienie aparatury do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Montaż, instalacja, pierwsze uruchomienie, przekazanie do eksploatacji i szkolenie odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji aparatury. Szkolenia zostaną przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane zostaną stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. Wykonawca ustali terminy przeglądów i konserwacji z Użytkownikiem, a harmonogram dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia. Czas przeglądów i konserwacji wynikający z harmonogramu nie będzie wliczany w czas przestoju sprzętu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRO Sp. z o.o., Floriańska 6 lok. 9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 323425,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 348900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 348900,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.