eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZakup usługi zapewniającej łącza dostępowe do sieci telekomunikacyjnej dla potrzeb projektu Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Opole: Zakup usługi zapewniającej łącza dostępowe do sieci telekomunikacyjnej dla potrzeb projektu Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim
Numer ogłoszenia: 281987 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4524690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi zapewniającej łącza dostępowe do sieci telekomunikacyjnej dla potrzeb projektu Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi zapewniającej łącza dostępowe do sieci telekomunikacyjnej dla potrzeb projektu Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim. w tym: CZĘŚĆ I Usługa dostępu do Internetu (11szt), obejmująca: A. uruchomienie 11 łączy dostępowych, w tym: łącze główne 1 szt., łącza dla instytucji 10 szt. B. świadczenie usług dostępu do sieci Internet w 11 lokalizacjach w oparciu o uruchomione łącza dostępowe, o których mowa w ppkt A. Część II Dedykowane połączenia światłowodowe (2 szt.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20-0, 72.41.10.00-4, 32.56.23.00-3, 45.31.43.20-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wnoszenia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium: CZĘŚĆ I - 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w CZĘŚCI I. CZĘŚĆ II - Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu w CZĘŚCI II.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania odpowiednio, CZĘŚĆ I Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) - wymagany dokument jest określony w §22, CZĘŚĆ I, pkt. 2. CZĘŚĆ IIZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące 2) posiadania wiedzy i doświadczenia odpowiednio, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: CZĘŚĆ I- co najmniej dwa zamówienia (każde z nich) - odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w Części I - na kwotę 200 000 zł brutto każda (a w przypadku, jeżeli wartość zamówienia została w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość wskazanych kwot według średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia). Za odpowiadające swoim rodzajem zamówienia Zamawiający uzna dostarczenie minimum dwóch dedykowanych łącz symetrycznych, zapewniających dostęp do Internetu o gwarantowanej przepustowości min. 4 Mbit/s (CIR=100%), dostępnych w trybie 24/7/365, objętych minimum 2 letnią gwarancją oraz asystą techniczną telefoniczną i mailową w okresie gwarancji. CZĘŚĆ II - Co najmniej dwa zamówienia (każde z nich) - odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w Części II. Za odpowiadające swoim rodzajem zamówienia Zamawiający uzna wykonanie min. 2 połączeń światłowodowych typu punkt-punkt, wykonanie niezbędnych pomiarów technicznych, udzielenie min. 2 letniej gwarancji na wykonane prace.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu wykazania, że oferowane w ramach zamówienia urządzenia i wyposażenie dodatkowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia oraz wyposażenie dodatkowe jest fabrycznie nowe, pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucji producenta oraz jest przeznaczony do użytkowania na rynek polski, 2. Deklaracje zgodności CE dotyczące oferowanych urządzeń i wyposażenia dodatkowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwości zmiany umowy ws. zamówienia publicznego określone są we wzorze umowy stanowiącym odpowiedni dla poszczególnych części załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.opole.uw.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu - Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych ul. Piastowska 14, 45-082 Opole II piętro, pokój 224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 11:00, miejsce: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu - Biuro Inwestycji, Logistyki i Zamówień Publicznych ul. Piastowska 14, 45-082 Opole II piętro, pokój 221 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 na podstawie porozumienia nr RPOP.02.02.00-16-013/13-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Usługa dostępu do Internetu (11szt), obejmująca: A.uruchomienie 11 łączy dostępowych, w tym: łącze główne 1 szt., łącza dla instytucji 10 szt. B.świadczenie usług dostępu do sieci Internet w 11 lokalizacjach w oparciu o uruchomione łącza dostępowe, o których mowa w ppkt A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Usługa dostępu do Internetu (11szt), obejmująca: A.uruchomienie 11 łączy dostępowych, w tym: łącze główne 1 szt., łącza dla instytucji 10 szt. B.świadczenie usług dostępu do sieci Internet w 11 lokalizacjach w oparciu o uruchomione łącza dostępowe, o których mowa w ppkt A. Zamawiający w niniejszym postępowaniu (dot. CZĘŚC I B) działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz niżej wymienionych Zamawiających - urzędy administracji rządowejz terenu województwa opolskiego, do czego został upoważniony w porozumieniuz dnia 17 grudnia 2013 r. podpisanym z nw. jednostkami (podstawa prawna art. 16 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. zwanej dalej ustawą Pzp, (tekst jednolity z tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907): Jednostki biorące udział w postępowaniu: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole; Wojewódzkim Inspektoratem Jakości Handlowej Artykułów Rolno Spożywczych w Opolu z siedzibą: ul. Wrocławska 170, 45-835 Opole, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu z siedzibą ul. Wrocławska 172, 45-851 Opole, Państwową Strażą Rybacką w Opolu z siedzibą ul. A. Mickiewicza 1, 45-369 Opole, Wojewódzkim Inspektoratem Farmaceutycznym w Opolu z siedzibą ul. Plebiscytowa 5, 45-380 Opole, Wojewódzkim Inspektoratem Transportu Drogowego w Opolu z siedzibą ul. Wrocławska 170, 45-836 Opole, Wojewódzkim Inspektoratem Inspekcji Handlowej w Opolu z siedzibą ul. 1 Maja 1, 45-068 Opole Wojewódzkim Inspektoratem Nadzoru Budowlanego w Opolu z siedzibą ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska w Opolu z siedzibą ul. Nysy Łużyckiej 42, 45-035 Opole, Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Opolu z siedzibą ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, Wojewódzką Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną z siedzibą ul. A. Mickiewicza 1, 45-367 Opole. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20-0, 72.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 30
    • 2. koszt abonamentu - 70

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Dedykowane połączenia światłowodowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Dedykowane połączenia światłowodowe. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony jest w Załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.56.23.00-3, 45.31.43.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.