eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDostawaNarzêdzi endoskopowych dla potrzeb Pracowni Endoskopowych WSZ w P³ocku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-08-02

P³ock: Dostawa: Narzêdzi endoskopowych dla potrzeb Pracowni Endoskopowych WSZ w P³ocku
Numer og³oszenia: 282208 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa: Narzêdzi endoskopowych dla potrzeb Pracowni Endoskopowych WSZ w P³ocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Narzêdzia endoskopowe dla potrzeb Pracowni Endoskopowych WSZ w P³ocku.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.16.80.00 - Przyrz±dy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do oferty na wyroby medyczne wystêpuj±ce w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y do³±czyæ za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom oraz potwierdzaj±ce dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i u¿ywania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych tj. certyfikat zgodno¶ci - dokument wydany przez jednostkê notyfikowan± w zakresie wyrobów po¶wiadczaj±cy przeprowadzenie procedury oceny zgodno¶ci, potwierdzaj±cej, ¿e nale¿ycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badañ koñcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, (je¶li dotyczy wyrobu) lub deklaracjê zgodno¶ci - o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzaj±ce na jego wy³±czna odpowiedzialno¶æ, ¿e wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi oraz dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie zg³oszenia lub powiadomienia Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do u¿ywania wyrobu) lub dokument potwierdzaj±cy dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru/druk zg³oszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzêdowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa/, je¶li przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagaj± zg³oszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów nie podlegaj±cych temu obowi±zkowi - o¶wiadczenie o przyczynach braku zg³oszenia/ powiadomienia/ przeniesienia danych, z odpowiednim odwo³aniem siê do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych 2. Wykonawca musi do³±czyæ do oferty materia³y informacyjne opisuj±ce przedmiot zamówienia (materia³y promocyjne) bêd±ce oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, zawieraj±ce opisy oferowanych produktów, potwierdzaj±ce zgodno¶æ deklarowanych parametrów ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego. Brak opisu wszystkich wymogów dla przedmiotu zamówienia okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w za³±czonych do oferty materia³ach informacyjnych opisuj±cych przedmiot zamówienia, ich niezgodno¶æ z opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiaj±cego bêdzie traktowane jako zaoferowanie produktu niezgodnego z SIWZ, o ile brak ten bêdzie nieusuwalny zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp. W przypadku, gdy dany wymóg wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik do SIWZ) nie jest opisany w materia³ach informacyjnych nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, dystrybutora, importera potwierdzaj±ce spe³nianie wymogów opisanych w opisie przedmiotu zamówienia w oferowanym przedmiocie zamówienia. 3. wype³niony za³±cznik z opisem przedmiotu zamówienia (kolumna nr 10) - pakiet nr 1- oraz z³o¿enie podpisu przez osobê upowa¿nion± pod tym pakietem na ka¿dej stronie. E. inne 1. o¶wiadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pe³nomocnictwo) upowa¿niaj±ce do podpisania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Je¿eli pe³nomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawieraæ imienn± piecz±tkê wystawiaj±cego pe³nomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Je¿eli do³±czone do oferty ww. pe³nomocnictwo bêdzie w formie kopii, zamawiaj±cy wymaga by jego zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczy³ notariusz. 2. Wype³nione w ca³o¶ci i podpisane za³±czniki do SIWZ (bez projektu umowy), w tym formularz cenowy pakietu nr 1.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszplock.pl - zak³adka Zamówienia Publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 1) www.wszplock.pl - zamówienia publiczne - bezp³atnie 2) Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zaopatrzenia, ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock - p³atne 13,00 z³ w kasie Szpitala lub przelewem bankowym..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony Sekcja Zaopatrzenia (pokój 35, 37 - Administracja) ul. Medyczna 19, 09-400 P³ock.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.