To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Zgierz: Przeprowadzenie szkolenia grupowego osób bezrobotnych w zakresie GRAFIKA
Numer ogłoszenia: 282236 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207906 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia grupowego osób bezrobotnych w zakresie GRAFIKA.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 10 osób bezrobotnych z wykształceniem co najmniej średnim, znających podstawę obsługi komputera (środowisko MS Windows oraz pakiet MS Office), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu oraz posiadających skierowanie od Zamawiającego. 2. Celem kursu jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej wykorzystywania komputerowych programów graficznych oraz projektowanie stron internetowych. 3. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 10 osób w jednej grupie, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 8 osób. 2) Zajęcia muszą odbywać się codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy; czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 6 godzin zegarowych, a liczba godzin w tygodniu nie może być mniejsza niż 25. 3) Przez godzinę zegarową kursu Zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut oraz 15 minutową przerwę; Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. 4) Łączny czas szkolenia grupy wraz z egzaminem, o którym mowa w ust. 4 pkt 6, wynosi 220 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie powinno trwać nie dłużej niż 37 dni. 5) Zajęcia powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00, a kończyć - nie później niż o godzinie 17.00. 6) Wszystkie zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie miasta Zgierza. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 8) Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: do 30 listopada 2012 roku. 4. Program szkolenia: 1) Szkolenie musi odbywać się w formie kursu realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 2) Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować zagadnienia m.in. z zakresu a) programu CorelDraw, b) programu PhotoShop, c) programu Power Point, d) projektowania kompozycji graficznych wykorzystywanych w reklamie, e) tworzenia stron WWW, f) przygotowania i optymalizowania grafiki do użycia w Internecie, g) projektowania prezentacji graficznych i multimedialnych. 3) Program szkolenia musi zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy, 4) Program szkolenia musi obejmować zajęcia praktyczne i teoretyczne. 5) Wykonawca musi wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 74, ust.1 pkt 2, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków w prowadzeniu usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. Nr 177 poz.1193 z późn. zm.) 6) szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej oraz praktycznej uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia. Czas trwania egzaminu (liczba godzin przeznaczonych na egzamin) musi być uwzględniony w rozkładzie godzinowym szkolenia, w ramach 220 godzin przeznaczonych na szkolenie. 5. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać, każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U z 2010 r. Nr 177, poz.1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 zawierającego: 1) Numer z rejestru; 2) Imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; 3) Nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; 4) Formę i nazwę szkolenia; 5) Okres trwania szkolenia; 6) Miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 7) Tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; 8) Podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia nieposiadających prawa do stypendium, oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca może obciążyć Zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 7. Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dziesięcioosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP. 8. Wykonawca musi dysponować 10 stanowiskami komputerowymi z oprogramowaniem umożliwiającym realizację przedmiotowego szkolenia zgodnie z jego programem, 9. Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną spełniającą warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w cz X ust. 3 pkt 3 niniejszej specyfikacji, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 10. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4, długopis. Ponadto w terminie odpowiednim dla realizacji szkolenia materiały dydaktyczne w formie drukowanej (tj. skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników. 11. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć odpowiednio zapakowaną bułkę słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę zwrotu, poniesionych przez skierowanego bezrobotnego rzeczywistych kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie i z powrotem na warunkach jak poniżej: 1) uprawnionymi do zwrotu kosztów, o których mowa w niniejszym ustępie, są bezrobotni mający miejsce zamieszkania poza granicami administracyjnymi miasta Zgierza, 2) zwrotu kosztów dokonuje się na podstawie przedłożonych biletów jednorazowych komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem, do wysokości wynikającej z przedłożonych biletów, z zastrzeżeniem, że maksymalna kwota zwrotu za jeden dzień na jednego bezrobotnego nie może przekroczyć kwoty 8,00 zł, 3) zwrot kosztów przejazdu uczestnikom szkolenia uprawnionym w sposób opisany w pkt 1 i 2 powinien być dokonywany nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej ze zwrotem kosztów, o których mowa w ust. 12 w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie kwoty poniesionych wydatków w tym zakresie m. in. listy wypłat zawierającej: a) imię i nazwisko uprawnionego, b) miejsce zamieszkania, c) daty przejazdów, d) kwotę, na jaką osoba uprawniona przedłożyła bilety, e) kwotę wypłaconego zwrotu kosztów przejazdu ustaloną zgodnie z ust. 12 pkt. 1,2,3, f) pokwitowanie odbioru pieniędzy w należnej kwocie (czytelny podpis). oraz oryginałów biletów, na podstawie których dokonano zwrotu. Dokumentacja ta musi być przedstawiona Zamawiającemu do kontroli, na każde żądanie Zamawiającego oraz innych podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów w tym zakresie do kontroli, Zamawiający nie wymaga przedłożenia tych dokumentów do rozliczenia kosztów szkolenia. 14. Na zakończenie szkolenia Wykonawca musi przeprowadzić, wśród uczestników szkolenia, ankietę oceniającą dane szkolenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do niniejszej specyfikacji. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały okres trwania szkolenia imiennej listy obecności, indywidualnej dla każdego uczestnika szkolenia i odrębnej za każdy miesiąc kalendarzowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Terminy przekazywania list obecności zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 1, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41725,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13200,00
Oferta z najniższą ceną: 13200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.