Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Tarnobrzeg: Remont dróg uszkodzonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 w osiedlu Sobów w Tarnobrzegu w ulicach: Chwałki, Edukacji, Handlowa, Kalinowa, Kawalerska, Kościelna, Olszowa, Przyrzeczna, Starowiejska, Zarowie, Zatorze
Numer ogłoszenia: 282349 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tarnobrzega , ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, faks 015 8222504.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg uszkodzonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010 w osiedlu Sobów w Tarnobrzegu w ulicach: Chwałki, Edukacji, Handlowa, Kalinowa, Kawalerska, Kościelna, Olszowa, Przyrzeczna, Starowiejska, Zarowie, Zatorze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg uszkodzonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010w osiedlu Sobów w Tarnobrzegu w ulicach: Chwałki, Edukacji, Handlowa, Kalinowa, Kawalerska, Kościelna, Olszowa, Przyrzeczna, Starowiejska, Zarowie, Zatorze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) ulica Chwałki długości 450 mb, szerokości 3,5 m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie na pow. 1575m2 w ilości 157,5 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1575m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1575m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.10cm na pow. 450m2 - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 3 szt. b) ulica Edukacji długości 903 mb, szerokości 4,5m, 5,0m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 84m3, -wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 315t, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 4200m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.10cm na pow. 677m2, - odmulenie rowów przydrożnych - 1800mb, - przebudowa przepustu - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 42 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 19 szt. c) ulica Handlowa długości 514 mb, szerokości 4,0 m, 6,0m -wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 192t, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2558m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.10cm na pow. 514m2 - odmulenie rowów przydrożnych - 1000mb, - przebudowa przepustu - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 17 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 13 szt. d) ulica Kalinowa długości 790 mb, szerokości 3,0m - 5,0m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym w ilości 279 t, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 3720m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.8cm na pow. 1185m2 - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 26 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 14 szt. e) ulica Kawalerska długości 188 mb, szerokości 4,5 m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 85 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm na powierzchni 846m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm na powierzchni 846m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.10cm na pow. 188m2 - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 6 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 1 szt. f) ulica Kościelna długości 267 mb, szerokości 3,0 m-5,0m -wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 75t, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1000m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.8cm na pow. 534m2, - odmulenie rowów przydrożnych - 190mb, - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 6 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 7 szt. g) ulica Olszowa długości 390 mb, szerokości 5,0m - 5,5 m -wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 158t, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2100m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.8cm na pow. 585m2, - przebudowa przepustów - szt.2 - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 5 szt. h) ulica Przyrzeczna długości 330 mb, szerokości 4,0 m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 132 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1320m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 1320m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.10cm na pow. 330m2, - odmulenie rowów przydrożnych - 300mb, - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 14 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 8 szt. i) ulica Starowiejska długości 814mb, szerokości 3,5 m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 342 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2850m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 2850m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.10cm na pow. 814m2, - odmulenie rowów przydrożnych - 700mb, - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 24 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 10 szt. j) ulica Zarowie długości 885 mb, szerokości 4,2m-5,0m -wykonanie w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 326t, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 4345m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.8cm na pow. 1328m2, - odmulenie rowów przydrożnych - 1500mb - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 33 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 25 szt. k) ulica Zatorze długości 2440 mb, szerokości 5,0 m -wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kamiennej kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie w ilości 914,5 m3, -wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 12200m2, -wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3cm na powierzchni 12200m2 (obciążenie ruchem KR1 - KR2), - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr.8cm na pow. 3660m2, - odmulenie rowów przydrożnych - 1000mb, - przebudowa przepustu - regulacja wysokościowa studni rewizyjnych kanalizacji 22 szt. - regulacja wysokościowa zaworów gazowych i wodnych 5 szt. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał nr. 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym wymagane przepisami prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się prawo zmian treści umowy po jej podpisaniu w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: A. termin realizacji prac może ulec przedłużeniu w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do zmiany, d) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych, wpływających na termin wykonania B. inne możliwe zmiany umowy: a) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) możliwa jest zmiana w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych bądź dodatkowych lub rezygnacji z części robót, jeżeli okaże się to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Wszelkie zmiany treści umowy, o których mowa w pkt A i B wymagają powiadomienia Wykonawcy i uzgodnienia z nim warunków ich wdrożenia oraz wymagają pod rygorem nieważności pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Tarnobrzeg ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- "Budowa boiska piłkarskiego na osiedlu Zakrzów w Tarnobrzegu - I etap".
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lekarsko-weterynaryjnych dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta Tarnobrzega oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Utworzenie ogrodów deszczowych
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.