Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Kozienice: Dostawa tonerów i artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 282383 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, fax. 048 6148139.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów i artykułów biurowych 2. Przedmiot zamówienia składa się z 10 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - wkłady drukujące Zadanie nr 2 - artykuły i papiery biurowe, koperty oraz przybory do pisania Zadanie nr 3 - taśmy i rolki papierowe do maszyn biurowych Zadanie nr 4 - galanteria biurowa Zadanie nr 5 - papier szary pakowy i pergamin Zadanie nr 6 - klej Zadanie nr 7 - kalendarze Zadanie nr 8 - taśma i wałeczki do metkownicy Zadanie nr 9 - tusz do znakowania bielizny 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. 4. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 6. Termin realizacji zamówienia: dostawy sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego przez 24 miesiące od daty podpisania umowy. 7. Termin dostaw częściowych: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz, - z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od oferenta niezbędne do przeprowadzenia postępowania - jako załączniki do oferty stanowiące integralną jej część: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do siwz, 3) przedmiot zamówienia - wypełniony załącznik nr 2 do siwz, 4) oświadczenie - wypełniony załącznik nr 3 do siwz, 5) wzór umowy - wypełniony i parafowany wzór umowy załącznik nr 4 do siwz..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Stałość cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10
26-900 Kozienice
telefon:/048/614-82-34
faks:/048/614-81-39.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria - parter budynku Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wkłady drukujące..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wkłady drukujące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły i papiery biurowe, koperty oraz przybory do pisania..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Artykuły i papiery biurowe, koperty oraz przybory do pisania..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Taśmy i rolki papierowe do maszyn biurowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Taśmy i rolki papierowe do maszyn biurowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Galanteria biurowa..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Galanteria biurowa..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier szary pakowy i pergamin..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Papier szary pakowy i pergamin..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Klej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Klej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kalendarze..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Kalendarze..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Taśma do metkownicy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Taśma do metkownicy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Tusz do znakowania bielizny..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Tusz do znakowania bielizny..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Stałość cen - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.