To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Kozienice: Dostawa tonerów i artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 330819 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282383 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, al. gen. Wł. Sikorskiego 10, Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, faks 048 6148139.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów i artykułów biurowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 10 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Wkłady drukujące. Zadanie nr 2 - Artykuły i papiery biurowe, koperty oraz przybory do pisania. Zadanie nr 3 - Taśmy i rolki papierowe do maszyn biurowych. Zadanie nr 4 - Galanteria biurowa. Zadanie nr 5 - Papier szry pakowy i pergsmin. Zadanie nr 6 - Klej. Zadanie nr 7 - Kalendarze. zadanie nr 8 - Taśma i Wałeczki do metkownicy. Zadanie nr 9 - Tusz do znakowania bielizny. Zamawiający dopuszczał skladanie ofert częściowych na poszczególne zadania lub na wszystkie zadania. Zamawiający nie dopuscza dzielenia zadania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 147696 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Wkłady drukujące.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "NOWAK" Jerzy Nowak
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "NOWAK" Jerzy Nowak
- Przedsiębiorstwo wielobranżowe NOWAK, ul. Sikorskiego 54A, 66-460 Witnica, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 56662
- Oferta z najniższą ceną: 56662 oferta z najwyższą ceną: 129087
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Artykuły i papiery biurowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. z o. o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopl, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 88890
- Oferta z najniższą ceną: 88890 oferta z najwyższą ceną: 88890
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Taśmy i rolki papierowe do maszyn biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. z o. o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 425
- Oferta z najniższą ceną: 425 oferta z najwyższą ceną: 425
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 4 - Galanteria biurowa.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. z o. o., ul. Runek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1031
- Oferta z najniższą ceną: 1031 oferta z najwyższą ceną: 1031
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Papier szary pakowy i pergamin.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. z o. o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 203
- Oferta z najniższą ceną: 203 oferta z najwyższą ceną: 203
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Klej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. z o. o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37
- Oferta z najniższą ceną: 37 oferta z najwyższą ceną: 37
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7 - Kalendarze.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- ANNEX Przedsiębiorstwo Sp. z o. o., ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 445
- Oferta z najniższą ceną: 445 oferta z najwyższą ceną: 445
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa materiałów biurowych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.