Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Rybnik: Modernizacja i przebudowa targowiska miejskiego
w Rybniku przy ul. gen. J. Hallera z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1: Budowa ogrodzenia terenu targowiska miejskiego po stronie wschodniej przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku.
Zadanie nr 2: Przebudowa parkingu przy ul. Rzecznej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 283092 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa targowiska miejskiego w Rybniku przy ul. gen. J. Hallera z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Budowa ogrodzenia terenu targowiska miejskiego po stronie wschodniej przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku. Zadanie nr 2: Przebudowa parkingu przy ul. Rzecznej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa targowiska miejskiego w Rybniku przy ul. gen. J. Hallera z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 Budowa ogrodzenia terenu targowiska miejskiego po stronie wschodniej przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku. Zakres robót: - przygotowanie terenu pod budowę, - budowa ściany oporowej żelbetowej, - budowa muru (ogrodzenia) z pustaków łupanych, - budowa ogrodzenia ze stalowych paneli kratowych, - budowa przyłącza wodociągowego (na potrzeby budowy projektowanego pawilonu handlowego - pawilon będzie wykonywany wg odrębnego opracowania projektowego), - zagospodarowanie terenu wokół ogrodzenia. Zadanie nr 2 Przebudowa parkingu przy ul. Rzecznej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku. Zakres robót: - budowa kanalizacji deszczowej dla potrzeb parkingu, - przebudowa kabli energetycznych wysokiego i niskiego napięcia, - budowa oświetlenia parkingu, - przebudowa istniejącego parkingu, - dostawa i montaż 2 szlabanów automatycznego systemu parkingowego. Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.23.32.00-1, 45.23.14.00-9, 45.23.13.00-8, 45.22.33.00-9, 45.23.32.00-1, 45.23.21.30-2, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zad. 1 Każda oferta złożona na zad. 1 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (pięć tysięcy PLN). zad. 2 Każda oferta złożona na zad. 2 musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (piętnaście tysięcy PLN).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zadanie 1 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane konstrukcyjne (budowa obiektów użytkowych i inżynieryjnych) o wartości minimum 100.000 PLN brutto każda. zadanie 2 Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem roboty nawierzchniowe (utwardzone drogi, chodniki lub place) o wartości minimum 350.000 PLN brutto każda. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zadanie 1 a) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych. zadanie 2 a) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, b) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie zewnętrznych sieci elektrycznych, c) Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie zewnętrznych sieci wodno - kanalizacyjnych. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ogrodzenia terenu targowiska miejskiego po stronie wschodniej przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ogrodzenia terenu targowiska miejskiego po stronie wschodniej przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku. Zakres robót: - przygotowanie terenu pod budowę, - budowa ściany oporowej żelbetowej, - budowa muru (ogrodzenia) z pustaków łupanych, - budowa ogrodzenia ze stalowych paneli kratowych, - budowa przyłącza wodociągowego (na potrzeby budowy projektowanego pawilonu handlowego - pawilon będzie wykonywany wg odrębnego opracowania projektowego), - zagospodarowanie terenu wokół ogrodzenia. Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.20.00-6, 45.23.32.00-1, 45.23.14.00-9, 45.23.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa parkingu przy ul. Rzecznej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu przy ul. Rzecznej dla potrzeb targowiska miejskiego przy ul. gen. J. Hallera w Rybniku. Zakres robót: - budowa kanalizacji deszczowej dla potrzeb parkingu, - przebudowa kabli energetycznych wysokiego i niskiego napięcia, - budowa oświetlenia parkingu, - przebudowa istniejącego parkingu, - dostawa i montaż 2 szlabanów automatycznego systemu parkingowego. Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.23.32.00-1, 45.23.21.30-2, 45.31.61.00-6, 45.23.14.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczającego sieć informatyczną dla 2 urządzeń firewall PA-3220 przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
- Usługi żurawiem samochodowym o udźwigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- KS Grębałowianka - modernizacja obiektów sportowych w zakresie przebudowy boiska głównego o nawierzchni z trawy sztucznej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.