To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-26
Międzychód: DOSTAWA RESPIRATORÓW I KARDIOMONITORÓW
Numer ogłoszenia: 283416 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134074 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RESPIRATORÓW I KARDIOMONITORÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu medycznego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa pakiety. Pakiet 1 - 4 szt. kardiomonitorów. Pakiet 2 - 4 szt. respiratorów Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego, jakie musi spełniać oferowany sprzęt pod względem parametrów, konfiguracji i wyposażenia określają załączniki do SIWZ - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ w Międzychodzie. Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę do siedziby Zamawiającego, montaż we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, uruchomienie, a także przeszkolenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników. (min. trzy bezpłatne szkolenia).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory 28.21.12.00 - 28.21.12.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1 (Kardiomonitory)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DIAGNOS SP. z .o.o., Łączyny 4, 02-820 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379629,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182342,88
Oferta z najniższą ceną: 182342,88 / Oferta z najwyższą ceną: 182342,88
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2 (Respiratory)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379629,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219465,00
Oferta z najniższą ceną: 219465,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219465,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków higienicznych oraz chemii gospodarczej dla DPS Piłka-Zamyślin w 2025 roku
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH DO MEDYCZNEGO LABORATORIUM DIAGNOSTYCZNEGO WRAZ Z NAJMEM ANALIZATORÓW - postępowanie powtórzone 2
- Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej przez Zamawiającego o łącznym szacunkowym wolumenie 960,11 MWh ( +/- 10,00%) w okresie dostaw, tj. od dnia 01.04.2025 roku do 31.12.2025 roku.
- Bieżąca naprawa odcinków dróg, będących we władaniu Gminy Międzychód, o nawierzchni gruntowej w obrębie Miasta i Gminy Międzychód w roku 2025
więcej: przetargi w Międzychodzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.