eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiBUDOWA MAGAZYNU USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W RĄBCZYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Ostrów Wielkopolski: BUDOWA MAGAZYNU USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W RĄBCZYNIE
Numer ogłoszenia: 283494 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7387705, 7387706, faks 062 7353690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodkan.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MAGAZYNU USTABILIZOWANYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH NA TERENIE OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W RĄBCZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Budowę magazynu ustabilizowanych osadów ściekowych na terenie Oczyszczalni Ścieków w Rąbczynie 1. branża architektoniczna 1.1 całkowita powierzchnia płyty magazynu osadu 2200 m2, w tym : - część odkryta 1300 m2, - część zadaszona 680 m2, - część komunikacyjna 220m2, 1.2 powierzchnia zjazdu - 379 m2, 1.3 wysokość wiaty w świetle - 6 m, 1.4 w skład całego założenia poza częściowo zadaszoną płytą magazynową wchodzą : otwarta myjka samochodów, szafka energetyczna, zjazd do magazynu, przepompownia wód odciekowych wraz z osadnikiem, 2. branża konstrukcyjna 2.1 płyta magazynowa żelbetowa, monolityczna ze ścianami oporowymi na obwodzie, częściowo zagłębiona w istniejącym gruncie oraz częściowo zakryta wiatą o konstrukcji stalowej słupkowo - kratowej w rozstawie 10,5 m i rozpiętości 17,5m, 2.2 płyta żelbetowa grubości 25 cm z betonu C25/30 ( B30) wodoszczelnego W-6, zbrojonego stalą A-II, zdylatowana na całej wysokości, 2.3 podbudowa pod płytą składa się z : 2 warstw folii budowlanej, podbetonu C8/10 (B10) 15 cm, kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem 15 cm, podsypki piaskowej zagęszczonej (Is>0,98) 15 cm, 2.4 wiata posadowiona na żelbetowych stopach fundamentowych z betonu C25/30 (B30) wodoszczelnego W-6, zbrojonego stalą A-II, o wymiarach 3m x3 m, 2.5 ściany płyty magazynowej żelbetowe z betonu C25/30 (B30) wodoszczelnego W-6, zbrojonego stalą A-II, zdylatowane, grubości 25 cm w koronie i 75 cm w podstawie, posadowione na fundamencie grubości 50 cm i szerokości 180 cm, 2.6 dach wiaty płatwiowy z poszyciem z blachy fałdowej grubości 0,5 mm ze stali S250GD + Z275, 3. branża drogowa 3.1. projektuje się zjazd do magazynu osadów z wewnętrznej drogi technologicznej wraz z systemem ścian oporowych utrzymujących skarpy oraz z odwodnieniem, 3.2. nawierzchnia wykonana z betonu cementowego klasy C25/30 i grubości 25 cm, 3.3. podbudowa pod nawierzchnię składa się z : 2 warstw foli budowlanej, podbeton C8/10 (B10) 15 cm, grunt stabilizowany cementem 15 cm, podsypka piaskowa 15 cm, 3.4 odwodnienie nawierzchni poprzez ściek przykrawężnikowy a następnie do wpustów kanalizacji odciekowej, 4. branża sanitarna 4.1. zasilanie w wodę z wodociągu: 4.1.1 sieć wykonana z rur PE 80 średnicy 63 mm i długości 121,5 m, 4.1.2 włączenie do istniejącej sieci wodociągowej, 4.1.3 przedstawienie pozytywnego badania bakteriologicznego wody, 4.2. zasilanie w wodę technologiczną : 4.2.1 sieć wykonana z rur PE 80 średnicy 90 mm i długości 170,5 m, 4.2.2 montaż hydrantu nadziemnego DN80 (typu AVK, Hawle) z żeliwa sferoidalnego min.GGG40 wg DIN 1693, ochrona antykorozyjna zewnętrzna i wewnętrzna farbą proszkową na bazie żywicy epoksydowej min. 250 um wg DIN 30677 z obudową, skrzynką żeliwną i znakiem informacyjnym kpl. 1, wraz z zasuwą odcinającą DN 80 z obudową, skrzynką żeliwną i znakiem informacyjnym - kpl. 2, 4.2.3 montaż zasuwy kołnierzowej DN 80 mm ( typ AVK, Hawle ) z żeliwa sferoidalnego ( minGGG40) malowanego farbą epoksydową ( grubość powłoki ochronnej min. 250 um) wg DIN 30677, długość zabudowy krótka F4, klin z żeliwa sferoidalnego nawulkanizowany zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM lub NBR, z obudową, skrzynką żeliwną i znakiem informacyjnym - kpl. 1, W zakresie zadań z pkt. 4.1 i 4.2 : wykonanie prób szczelności sieci wodociągowej, wykonanie dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej, o rozdzielczości co najmniej 3Mpiksele wszystkich wykonanych węzłów wodociągowych (między innymi: zasuwy, hydranty, bloki oporowe) i przekazanie ich w dniu odbioru zamawiającemu oraz w formie zdjęć ( nazwy poszczególnych zdjęć, plików zgodnie z dokumentacją budowlaną, na podstawie której wykonywane były przedmiotowe węzły), 4.3. kanalizacja odciekowa grawitacyjna i tłoczna - wprowadzająca ścieki do podczyszczenia na Oczyszczalnię Ścieków w Rąbczynie. 4.3.1 kanał grawitacyjny wykonany z rur PVC-U średnicy 200/5,9mm i długości 40m oraz z rur PVC-U średnicy 160/4,7mm i długości 23m, 4.3.2 rurociąg tłoczny z rur PE średnicy 63mm i długości 116m, 4.3.3 montaż przepompowni ścieków FLYGT PS 120-C-290 P lub równoważnej , 4.3.4 montaż studzienki kanalizacyjnej PCV A 315mm z osadnikiem, zamkniętej rurą teleskopową z włazem żeliwnym zatrzaskowym okrągłym D400 z umocnieniem włazu pierścieniem żelbetowym-6 szt, 4.3.5 montaż wpustów ulicznych żeliwnych - 6 szt, 4.3.6 wykonanie prób szczelności kanalizacji odciekowej, 4.3.7 wykonanie monitoringu powykonawczego kanalizacji odciekowej po czyszczeniu hydrodynamicznym ( opis nr studni musi zgadzać się z opisem nr podanym w projekcie ), 4.3.8 wykonanie 4 otworów piezometrycznych wokół magazynu osadów, 5. branża elektryczna 5.1 zasilanie linią kablową zalicznikową z istniejącej rozdzielni R-19 kablem typu YKY 5x35mm2, 5.2 montaż dwóch rozdzielnic w szafie wolnostojącej z zabudową modułową, 5.3 wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtyczkowych, instalacji ochrony od porażeń oraz instalacji odgromowej, 5.4 wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, oraz : - przygotowanie i zabezpieczenie, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy, - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót, - niezbędne zabezpieczenia p.poż., bhp, - ubezpieczenie z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych robót, - zapewnienie właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, - uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, - ponoszenie kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda, gaz, łączność), - ponoszenie kosztów wszelkich odwodnień terenu budowy celem prawidłowej i bezpiecznej realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia, - bieżące usuwanie, składowanie i ewentualną utylizację materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, - przedstawienie, zgodnie z normą PN EN 206-1:2003 - Beton wymagania, właściwości, produkcja i zgodność, wyniku badań laboratoryjnych próbek betonu z płyty magazynowej i drogi, - kompleksowa obsługa geodezyjna wraz z pełną dokumentacją powykonawczą robót, - przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru, - zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru oraz uczestnictwo w czynnościach odbiorowych, - pisemne zapewnienie o usunięciu stwierdzonych wad..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.21.32.80 - Roboty budowlane w zakresie kompostowni 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 30.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników wraz z kopią umowy spółki w zakresie reprezentacji); b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku spółek cywilnych, wystarczy aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego dotyczące tylko spółki cywilnej); c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz wykazać się dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu szczelnej płyty, placu, magazynu betonowego o powierzchni co najmniej 500 m2 wraz ze stalową konstrukcją zadaszenia o powierzchni co najmniej 200 m2 , lub - jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu szczelnej płyty, placu, magazynu betonowego o powierzchni co najmniej 500 m2 i jedna robota budowlana polegająca na wykonaniu stalowej konstrukcji zadaszenia o powierzchni co najmniej 200 m2. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą; b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty; c. wskazanie zakresu robót; d. wskazanie wartości robót; e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia); f. wskazanie miejsca wykonania; g. opinię podmiotu wskazanego w pkt. b. stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie; W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia. b) przedłożyć informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.08.2006r. do 31.07.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW; c) przedłożyć informację o przeciętnej liczbie personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat tj. 01.08.2006r. do 31.07.2009r a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW, d) dysponują wykazem osób, które mogą pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót, przy realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - wymagania konieczne dotyczące kierownika budowy - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - wymagania konieczne dotyczące kierownika robót w zakresie branży sanitarnej - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci wodno - kanalizacyjnych, - wymagania konieczne dotyczące kierownika robót w zakresie branży elektrycznej - niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW, oraz przedłożyć kserokopię stwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznych w budownictwie wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1.500.000 zł. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan.com.pl - dział przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski godziny urzędowania 7.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski - sekretariat - pokój nr 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.