Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Katowice: Dostawa 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy oraz 19 szt. komputerów osobistych i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook
Numer ogłoszenia: 283672 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach , ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6032200, faks 32 2510406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy oraz 19 szt. komputerów osobistych i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 stanowiące część I zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest dostawa fabrycznie nowych 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy dysków. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Zakres zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmie w szczególności następujące czynności: a)dostawa serwerów wraz z macierzą i oprogramowaniem, b) czynności wdrożeniowe i wirtualizacja serwerów. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia u Zamawiającego jest sprawdzenie prawidłowości jego działania i zgodności z umową. Zadanie nr 2 stanowiące część II zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest dostawa fabrycznie nowych 19 szt. komputerów osobistych typu AllInOne i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia w zadaniu nr 2: a)wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą zamawiającego, wykonawca zapewni odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt. Dostawa naprawionego sprzętu odbywać się będzie na koszt wykonawcy w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis. b)wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. c)wykonawca zapewni 24-godzinny dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d)wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. e)w razie zaistnienia takiej potrzeby, wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu Internetowego. 4.Na dostarczony sprzęt wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego. UWAGA DOTYCZĄCA TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1.Termin realizacji zamówienia dla zadania numer 1 wynosi: a)dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego - 45 dni od dnia podpisania umowy, b)wdrożenie systemu i szkolenie dla administratorów - 14 dni od dnia dostawy przedmiotu zamówienia(potwierdzone protokołem odbioru). 2.Termin dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego dla zadania numer 2 wynosi 30 dni licząc od dnia podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.21.40.00-1, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparcie o złożone oswiadczenie wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykonawca składając ofertę przedłoży wykaz, w którym wskaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie serwerów i wdrożeniu oprogramowania do wirtualizacji serwerów i udokumentuje to poprzez podanie przedmiotu, dat realizacji i podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 8 do SIWZ. dla zadania nr 2: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparcie o złożone oswiadczenie wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania nr 1: Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę składającego ofertę, dysponowaniem co najmniej dwoma osobami posiadającymi certyfikaty potwierdzające kwalifikacje inżyniera oferowanego systemu do wizualizacji. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 7 do SIWZ. dla zadania nr 2: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparcie o złożone oswiadczenie wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparcie o złożone oswiadczenie wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca przedłoży Wykaz wykonanych głównych dostaw z uwzględnieniem dostaw potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2 niniejszego ogłoszenia - wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Na potwierdzenie że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca przedstawi: W zakresie zadania nr 1: Opis oferowanych serwerów, macierzy dyskowej oraz pozostałego sprzętu i oprogramowania, sporządzony wg wzoru - tabeli zawartej w treści formularza ofertowego(zał. nr 2 do SIWZ). W zakresie zadania nr 2: 1.Opis oferowanych komputerów przenośnych i komputerów osobistych , sporządzony wg wzoru - tabeli zawartej w treści formularza ofertowego(zał. nr 2 do SIWZ). 2.Deklaracja zgodności CE , 3.Certyfikaty jakości ISO 9001 dla producenta lub równoważne, 4.Certyfikacja Energy Star w wersji min. 5.0 dla oferowanego modelu komputera lub równoważne.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.w sytuacji polegania przez wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od łączących go z nimi stosunków, wykonawca jest zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19,, Kancelaria.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19,Kancelaria. Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa fabrycznie nowych 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy dysków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowych 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy dysków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9, 30.23.31.41-1, 48.21.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa fabrycznie nowych 19 szt. komputerów osobistych typu AllInOne i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowych 19 szt. komputerów osobistych typu AllInOne i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 33 im. Stanisława Ligonia w Katowicach z Oddziałami Dwujęzycznymi, na 2025 rok
- Dostawa leków Zad. 1 - Dupilumabum r-r d/wstrzyk. - Program lekowy NFZ
- Dostawa leków: zad. 1 - zad. 3 Program lekowy NFZ
- Ubezpieczenie ryzyk budowy i montażu CAR/EAR w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa siedziby prokuratur różnego szczebla w Katowicach"
- NAUKA PŁYWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA PŁYWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I półroczu 2025r.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w podziale na 4 części
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Zakup i dostawa do budynku szkoły podstawowej i przedszkola przy ul. Partyzantów w Ostrowi Mazowieckiej, fabrycznie nowego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.