To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-12
Katowice: Dostawa 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy oraz 19 szt. komputerów osobistych i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook
Numer ogłoszenia: 369602 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283672 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 6032200, faks 32 2510406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy oraz 19 szt. komputerów osobistych i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 stanowiące część I zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest dostawa fabrycznie nowych 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wirtualizacji, macierzy dysków. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3.Zakres zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmie w szczególności następujące czynności: a)dostawa serwerów wraz z macierzą i oprogramowaniem, b) czynności wdrożeniowe i wirtualizacja serwerów. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia u Zamawiającego jest sprawdzenie prawidłowości jego działania i zgodności z umową. Zadanie nr 2 stanowiące część II zamówienia. 1.Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest dostawa fabrycznie nowych 19 szt. komputerów osobistych typu AllInOne i 4 szt. komputerów przenośnych typu notebook. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia w zadaniu nr 2: a)wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą zamawiającego, wykonawca zapewni odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt. Dostawa naprawionego sprzętu odbywać się będzie na koszt wykonawcy w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis. b)wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. c)wykonawca zapewni 24-godzinny dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad lub usterek za pomocą Internetu lub telefonicznie. d)wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. e)w razie zaistnienia takiej potrzeby, wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do sterowników za pośrednictwem serwisu Internetowego. 4.Na dostarczony sprzęt wykonawca udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych 2 serwerów wraz z oprogramowaniem do wizualizacji macierzy dysków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROLAN Sp.z o.o., ul. Sowińskiego 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144267,93
Oferta z najniższą ceną: 144267,93 / Oferta z najwyższą ceną: 153750,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa fabrycznie nowych 19 szt.komputerów osobistych typu AllInOne i 4 szt. komputerów przenosnych typu notebook.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH ENTERPRISE Zbigniew Wrotniak, Krótka 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84145,53
Oferta z najniższą ceną: 84145,53 / Oferta z najwyższą ceną: 115290,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
- Dostawa papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni automatycznych z przeznaczeniem dla KWP w Katowicach
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Katowice znajdującej się na terenie leśnictwa Murcki
- Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach, na 2025 rok
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu do prowadzenia zajęć z programowania i robotyki w ramach realizowanego projektu ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego na terenie gminy Osiek Jasielski"
- Dostawa sprzętu streamingowego
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- Zakup sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół im. por. J. Sarny w Gorzycach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.