Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-19
Warszawa: Zakup aparatury i sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 283808 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej Św. Anny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Barska 16/20, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 579 53 71, faks 022 579 53 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wscubarska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury i sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Aparat do elektrochirurgii endoskopowej z modułem argonowym - 1 szt. 2. Pompa infuzyjna - 15 szt. 3. Defibrylator - 2 szt. 4. Podnośniki hydrauliczne - 7 szt. 5. Aparat do USG - 1 szt., 6. Stół rehabilitacyjny - 6 szt., 7. Łóżko do intensywnej terapii - 1 szt. 8. Kardiostymulator - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1 Aparat do elektrochirurgii endoskopowej z modułem argonowym - 240 PLN; 2. Pompa infuzyjna - 310 PLN; 3. Defibrylator - 240 PLN; 4. Podnośniki hydrauliczne - 210 PLN; 5. Aparat do USG - 470 PLN; 6. Stół rehabilitacyjny - 200 PLN; 7. Łóżko do intensywnej terapii - 240 PLN; 8. Kardiostymulator - 50 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez sprawdzenie dokumentów złożonych przez Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 i art 24 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4. aktualna koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzająca czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 9.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw aparatury medycznej o wartości przekraczającej wartość składanej oferty brutto każdej z nich, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw aparatury medycznej, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 11.dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobów medycznych : certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE (zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93, poz. 896). Wykonawca powinien oznaczyć w/w dokumenty, do których pozycji sprzętowych dotyczą. Wymóg certyfikatów dotyczy wyłącznie wyrobów medycznych; 12.w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustawionego do reprezentowania ich postępowaniu; 13. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 14.wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do siwz - Formularz cenowy (Opis przedmiotu zamówienia); 15. zaakceptowany wzór umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wscubarska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej św. Anny, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-315 Warszawa, ul. Barska 16/20..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej św. Anny, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-315 Warszawa, ul. Barska 16/20..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Aparat do elektrochirurgii endoskopowej z modułem argonowym - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do elektrochirurgii endoskopowej z modułem argonowym - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa infuzyjna - 15 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna - 15 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Defibrylator - 2 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podnośniki hydrauliczne - 7 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnośniki hydrauliczne - 7 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.32.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat do USG - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do USG - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stół rehabilitacyjny - 6 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łóżko do intensywnej terapii - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko do intensywnej terapii - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kardiostymulator - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiostymulator - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wsparcie dla systemu Load Balancer F5
- Wykonanie II etapu remontu podwórka z drogą dojazdową przy ul. Przemysłowej 34, 36, 38, Rozbrat 10/14 w Warszawie
- Usuwanie szkód powodziowych powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024r. w korycie cieku Jasienicki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym ul. Szkolna w m. Jasienica gm. Jasienica
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowo - technicznego na budynek biurowo - administracyjny MSZ przy ul. Tanecznej 67B w Warszawie - część II
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus w podziale na zadania: Zadanie nr 2 Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komory laminarnej PCR i dermatoskopu w 2 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- "Zakup Videobronchoskopu HDTV dla Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Rościszowie"
- dostawa zestawu napędów ortopedycznych wraz z akcesoriami
- "DOSTAWA MEDYCZNEGO SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPII ORAZ ŻELOWEJ PROTEZY JĄDRA MIAŻDŻYSTEGO"
- Dostawa ambulansu typu B o DMC do 3,5 tony wraz z wyposażeniem medycznym
- "Zakup sprzętu i aparatury medycznej"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.