eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaRemont pokryć dachowych na budynkach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej - zadania A - budynki w zasobach ADM- 1 - zadanie B - budynki w zasobach ADM-2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Dąbrowa Górnicza: Remont pokryć dachowych na budynkach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej - zadania A - budynki w zasobach ADM- 1 - zadanie B - budynki w zasobach ADM-2
Numer ogłoszenia: 284038 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pokryć dachowych na budynkach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej - zadania A - budynki w zasobach ADM- 1 - zadanie B - budynki w zasobach ADM-2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż istniejącego pokrycia dachowego z zagospodarowaniem materiałów pochodzących z rozbiórki.Zakres robót objęty przedmiotem zamówienia obejmuje prace wyszczególnione w przedmiarze robót , załącznik nr 2 dla zadania A , załącznik nr 2a dla zadania B..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5.w okresie ostatnich pięciu lat ( licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości min.150.000,00 PLN dla zadania A i co najmniej 1 robotę budowlaną dla zadania B o wartości min.150.000,00 PLN, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia . W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na zadania A i B zobowiązany jest potwierdzić wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych o wartości po 150 000,00 każda. Przez roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty ogólnobudowlane w szczególności roboty dekarskie. Zakres prac potwierdzających wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia musi wynikać z załącznika nr 5 dla zadania A , dla zadania B oraz zadania A i B i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (np. Referencje). 6.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z potwierdzeniem ( zaświadczeniem) o przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z oferta :oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty - według formuły; spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ,iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 2.Oświadczenie , że wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy wzór oświadczenia - załącznik nr 6 dla zadania A , B lub A i B. W celu potwierdzenia ,iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Wykaz (z uwzględnieniem rozdz.III pkt 5) sporządzony wg załącznika nr 5 dla zadania A, dla zadania B oraz zadania A i B wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty ogólnobudowlane w szczególności roboty dekarskie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót,o których mowa w rozdz.III pkt.5 ( np. Referencje) 4.Wykaz osób (sporządzony wg wzoru - załącznik nr 7), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia , wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga , aby min.1 osoba , która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadała uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanych wraz z potwierdzeniem ( zaświadczenia) przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa ( ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego). Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz ofertowy wykonany na lub ściśle wg wzoru - załącznik nr 1 dla zadania A , dla zadania B,dla zadania A i B c) kosztorys ofertowy ( szczegółowy) sporządzony ściśle wg załącznika nr 2 dla zadania A ,załącznika nr 2a dla zadania B d)pełnomocnictwo w formie pisemnej udzielone osobom podpisującym ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę bądź wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , o ile takie upoważnienie nie wynika z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo winno być oryginalne lub notarialnie poświadczona kopia dokumentu. e)dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV SIWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Uwaga : a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 uPzp), dokument o którym mowa w rodz. IV pkt 1,2 siwz, zostaną złożone przez każdy podmiot natomiast dokumenty , o których mowa w rozdz.IV pkt 3,4 SIWZ zostaną złożone wspólnie. b) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art.86 ust.4 uPzp. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz.IV pkt 1 SIWZ - składa dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit.d) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. f)Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.nr 87 poz.605 z późn.zm.) g)wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną ( dotyczącą nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art.297 Kadeksu Karnego. W razie stwierdzenia , że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art.304 K.p.k. Zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. h)W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum ( tzn. wykonawcom określonym w art.23 ust.1 ustawy Pzp)Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41-303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20 Zespół Umów i Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41-303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20,kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Okoliczności zmian umowy. 1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie , której dokonano wyboru wykonawcy , w zakresie: - zmiany terminu wykonania zamówienia , o którym mowa we wzorze umowy , w przypadku wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy,występujące po podpisaniu umowy , a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu - zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub zamawiającego na skutek zdarzeń losowych , zmian kadrowo-personalnych , utraty uprawnień , stanowiska 2.W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących niedotrzymaniem terminu realizacji zamówienia,stanowiących podstawę do zmiany pierwotnego terminu,Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. 3.Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 4.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony , pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 5.Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności , a więc nie wywołuje skutków prawnych. 6.Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 5 - wzór umowy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.