eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla SP ZOZ w Krotoszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Krotoszyn: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla SP ZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 284499 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla SP ZOZ w Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych - pakiety nr 1-2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych - maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.77.12.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych - zał. nr 5. 2. Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla noworodków i dzieci - zał. nr 6. 3. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia oświadczenia producenta, że pieluchomajtki są wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza (dotyczy Pakietu nr 1 - pieluchomajtki dla dorosłych). 4. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia oświadczenia producenta, że pieluchomajtki posiadają chłonność całkowitą zgodną z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 5 - Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla dorosłych (dotyczy Pakietu nr 1 - pieluchomajtki dla dorosłych) i z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 - Wymagania bezwzględne dla pieluchomajtek dla noworodków i dzieci (dotyczy Pakietu nr 2 - pieluchomajtki dla noworodków i dzieci). 5. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia oświadczenia producenta, że pieluchomajtki posiadają absorbent i wskaźnik wilgotności (dotyczy Pakietu nr 1 - pieluchomajtki dla dorosłych). 6. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia oświadczenia producenta, że pieluchomajtki są wykonane z materiału gwarantującego przepuszczalność tzw. oddychanie (dotyczy Pakietu nr 2 - pieluchomajtki dla noworodków i dzieci). 7. Oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia oświadczenia producenta, że pieluchomajtki posiadają absorbent (dotyczy Pakietu nr 2 - pieluchomajtki dla noworodków i dzieci).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione rozdziale III pkt 5 i rozdziale VI SIWZ oraz : a) Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b) Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . c) Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 projektu umowy: 1. Zamawiający w okresie trwania umowy zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony przedmiot umowy cenę ustaloną w oparciu o Formularz Cenowy i wyliczone ceny jednostkowe w dniu zawarcia umowy, z zastrzeżeniem punktu 2. 2. Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się - zmianę stawek podatku VAT. 3. Zmiana stawek podatku VAT następuje z dniem ich wprowadzenia w życie stosownymi przepisami, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. § 13 projektu umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji przewidzianej w § 6 umowy oraz w przypadkach wymienionych poniżej, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy), nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, liczby opakowań, wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Krotoszyn, ul. Młyńska 2, 63-700 KROTOSZYN, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT SP ZOZ Krotoszyn, ul. Młyńska 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieluchomajtki dla dorosłych i podklady higieniczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki dla dorosłych roz. M - 75 kg -szt. 30 000; 2. Pieluchomajtki dla dorosłych roz. L - 95 kg - szt. 60 000; 3. Podkład higieniczny 90 cm x 60 cm. Wkład chłonny, wykonany z miękkiej pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa wykonana z nieprzepuszczalnej antypoślizgowej folii szt. -1 500. Pieluchomajtki dla dorosłych muszą spełniać następujące warunki: 1). Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza na całej powierzchni (w/w warunek musi być potwierdzony oświadczeniem producenta). 2). Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacz taliowy oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości. 3). Pieluchomajtki muszą posiadać zapinania umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie. 4). Minimalna chłonność całkowita dla poszczególnych rozmiarów nie może być mniejsza niż: M - 2.100 ml L - 2.100 ml (chłonność pieluchomajtki musi być poświadczona oświadczeniem producenta). 5). Pieluchomajtki powinny posiadać absorbent i wskaźnik wilgotności (w/w warunki muszą być potwierdzone oświadczeniem producenta), 6). Oznakowanie rozmiaru na produkcie i opakowaniu zbiorczym. Na opakowaniu pojedynczym: oznakowanie rozmiaru oraz instrukcja i opis w języku polskim. Oferowane pieluchomajtki muszą spełniać wszystkie w/w wymagania bezwzględne pod rygorem odrzucenia oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieluchomajtki dla noworodków i dzieci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pieluchomajtki dla nowododków typ NEW BORN, pieluchomajtki z anatomicznym wycięciem na pępek 2-5 kg -szt. 1 000; 2. Pieluchomajtki dla dzieci typ MIDI 5-9 kg - szt. 500; 3. Pieluchomajtki dla dzieci typ MAXI 8-18 kg szt. 1 500. Pieluchomajtki dla noworodków i dzieci muszą spełniać następujące warunki: 1). Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego przepuszczalność tzw. oddychanie (w/w warunek musi być potwierdzony oświadczeniem producenta). 2). Pieluchomajtki muszą posiadać ściągacz taliowy oraz falbanki wewnętrzne zapobiegające wypadaniu zawartości. 3). Pieluchomajtki muszą posiadać zapinania umożliwiające wielokrotne rozpinanie i zapinanie. 4). Pieluchomajtki dla noworodków muszą posiadać anatomiczne wycięcie na pępek. 5). Minimalna chłonność całkowita dla poszczególnych rozmiarów nie może być mniejsza niż: Typ Newborn - 300 ml Typ Midi - 550 ml Typ Maxi - 650 ml Chłonność pieluchomajtki musi być poświadczona oświadczeniem producenta. 6). Pieluchomajtki powinny posiadać absorbent (w/w warunek musi być potwierdzony oświadczeniem producenta). 7). Oznakowanie rozmiaru na produkcie i opakowaniu zbiorczym. Na opakowaniu pojedynczym: oznakowanie rozmiaru oraz instrukcja i opis w języku polskim. Oferowane pieluchomajtki muszą spełniać wszystkie w/w wymagania bezwzględne pod rygorem odrzucenia oferty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.