eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Warszawa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 284572 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy , Ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8639837, faks 022 8639837 w. 110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych przyznanych na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 ze. zm.) - na rzecz osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - wskazanych przez Zamawiającego, zwanych dalej Świadczeniobiorcami lub zamiennie osobami korzystającymi z Usług. 2.Usługi, o których mowa w pkt 3.2., zwane dalej Usługami, obejmują usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić. 3.Świadczenie Usług odbywać się będzie codziennie przez siedem dni w tygodniu, w tym w niedziele i święta, w okresie od dnia 01.12.2015 r. do dnia 30.11.2017 r. 4.Miejscem świadczenia Usług będzie miejsce zamieszkania świadczeniobiorców, położone na obszarze Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy. 5.Szczegółowy zakres Usług opisany jest w pkt 3.12-13 SIWZ. 6.Szacunkowa liczba godzin Usług w okresie objętym Zamówieniem, tj. w okresie od dnia 01.12.2015 r., tj. od dnia rozpoczęcia świadczenia Usług do dnia 30.11.2017 r., wynosi: 1)23900,00 godzin - usług opiekuńczych, w tym: a)900 godzin w 2015 r.; b)12000 godzin w 2016 r.; c)11000 godzin w 2017 r; 2)13935 godzin - specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym: a)485 godzin 2015 r.; b)6960 godzin w 2016 r. c)6490 godzin w 2017 r. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji Zamówienia przez Wykonawcę, w tym: kontroli merytorycznej, obejmującej kontrolę zgodności świadczonych usług z warunkami umowy - w miejscu świadczenia Usług w miejscu zamieszkania osób, na rzecz których świadczone są Usługi oraz kontroli dokumentów Wykonawcy prowadzonych w powyższym zakresie, w tym w siedzibie Wykonawcy. W ramach prawa do kontroli, o której mowa wyżej, Zamawiającemu przysługuje prawo do: 1)bezpośrednich kontaktów z osobami, przy pomocy których Wykonawca świadczy Usługi (pracownikami-personelem Wykonawcy) oraz prawo przekazywania tym osobom uwag i spostrzeżeń dotyczących prawidłowości świadczonych Usług, 2)występowania do Wykonawcy o zmianę osób-osoby wykonującej Usługi. 8.Zamawiający wskaże Wykonawcy osoby uprawnione do korzystania z Usług, określając jednocześnie następujące, wskazane poniżej, dane tych osób oraz informacje o zakresie Usług przyznanych indywidualnie poszczególnym osobom: 1)imię, nazwisko oraz adres; 2)rodzaj przyznanych Usług; 3)ilość godzin przyznanych usług; 4)czas na jaki Usługi zostały przyznane; 5)stawkę odpłatności za jedną godzinę Usług, jaką zobowiązana jest ponosić osoba korzystająca z Usług zgodnie z decyzją Zamawiającego ws. przyznania Usług; 6)zalecenia lekarza dotyczące zakresu świadczonych Usług - w przypadku wydania takich zaleceń. 9.Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia Usług na rzecz poszczególnych osób wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia Zamawiającego, od dnia wskazanego w tym zleceniu. 10.W wyjątkowych i nagłych wypadkach dopuszcza się możliwość ustnego/telefonicznego zlecenia Usług przez Zamawiającego, jak też możliwość ustnego poinformowania Wykonawcy o przerwaniu świadczenia Usług w odniesieniu do poszczególnych osób - wskazanych przez Zamawiającego, co wymaga bezzwłocznego potwierdzenia pisemnym zleceniem lub informacją Zamawiającego z doręczeniem Wykonawcy. 11.Szczegółowy zakres usług opiekuńczych: 1)podstawowa pomoc w czynnościach życia codziennego oraz załatwianiu bieżących spraw, w tym: a)zakupy podstawowych artykułów spożywczych, przemysłowych, higienicznych, realizacja recept, inne zlecone przez osobę korzystającą z usług - dokonywane w najbliższej okolicy miejsca zamieszkania osoby korzystającej z usługi; b)przygotowywanie posiłków (także dietetycznych), z zabezpieczeniem co najmniej raz dziennie gorącego posiłku, c)pomoc przy spożywaniu posiłków, d)mycie naczyń, e)sprzątanie (bez mycia okien i prania dywanów) pokoju osoby korzystającej z usług, w tym sprzątanie kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, f)zmiana odzieży, bielizny osobistej i pościelowej, g)oddawanie odzieży oraz bielizny pościelowej do pralni i jej odbiór, h)pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie, i)wynoszenie śmieci, j)przynoszenie wody, węgla i palenie w piecu - w przypadku takiej konieczności, k)załatwianie bieżących spraw urzędowych, w tym wnoszenie opłat, wysyłanie korespondencji, zgłaszanie napraw urządzeń domowego użytku i sprzętu, wymiana książek w bibliotece, l)pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego, m)zamawianie wizyt w placówkach zdrowia oraz pomoc w dostaniu się do placówek służby zdrowia oraz do placówek rehabilitacyjnych; 2)podstawowa opieka: a)podawanie leków wg zaleceń lekarza, b)dbałość o kondycję psychoruchową oraz zapewnienie kontaktu z otoczeniem poprzez: b.a)organizowanie spacerów, b.b)prowadzenie rozmów, b.c)czytanie prasy, książek, b.d)pomoc w prowadzeniu korespondencji, b.e)stały kontakt z rodziną osoby korzystającej z Usług, b.f)towarzyszenie osobom korzystającą z usług w urzędach i placówkach kulturalnych, b.g)dbałość o bezpieczeństwo osób korzystających z usług podczas wykonywania czynności życia codziennego, b.h)odwiedzanie osoby samotnej w przypadku jej pobytu w szpitalu; 3)współpraca: a)utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikiem socjalnym Zamawiającego, oraz z lekarzem i pielęgniarką środowiskową w sprawach osoby korzystającej z usług; b)informowanie pracownika socjalnego Zamawiającego o wszelkich zmianach stanu zdrowia osoby korzystającej z usług oraz o jej potrzebach w zakresie dodatkowej pomocy społecznej, a także o nieobecności w miejscu zamieszkania, skierowaniu do szpitala i innych zdarzeniach mających wpływ na sytuację i przebieg wykonywania usług. 12.Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych: 1)uczenie osób korzystających z usług i rozwijanie umiejętności tych osób niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a)kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: a.a) samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia gospodarstwa domowego, a.b) dbałość o higienę i wygląd, a.c) utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, a.d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, a.e) korzystanie z usług różnych instytucji, b)interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym: b.a) pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne, b.b) ułatwienie dostępu do edukacji i kultury, b.c) doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług, b.d) kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi, b.e) współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej, c)pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym: c.a) w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych, c.b) w wypełnieniu dokumentów urzędowych, d)pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym: d.a)nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków, d.b) pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach, d.c) zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe; 2)pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a)pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, b)uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych, c)pomoc w zakupie lub zamawianiu leków w aptece, d)nadzór nad przyjmowaniem leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania i zgłaszanie tych skutków, e)w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, f)pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii; 3)pomoc mieszkaniowa, w tym w: a)uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat-czynszu, b)organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych, c)kształtowaniu właściwych relacji osoby korzystającej z usług z sąsiadami oraz zarządcami lokalu; 4)współpraca: a)utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikiem socjalnym Zamawiającego, z lekarzem i pielęgniarką środowiskową, b)informowanie pracownika socjalnego Zamawiającego o wszelkich zmianach stanu zdrowia osoby korzystającej z usług oraz o jej potrzebach w zakresie dodatkowej pomocy społecznej, a także o nieobecności w miejscu zamieszkania, skierowaniu do szpitala i innych zdarzeniach mających wpływ na sytuację i przebieg wykonywania usług, c)współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzająca do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej z usług. 13.Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie wszystkich obowiązków wchodzących w zakres Usług, zgodnie z Zamówieniem. 14.Do świadczenia Usług Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych. 15.Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone, tj. posiadające ukończony kurs-szkolenie w zakresie opieki nad chorym w domu, opieki nad osobami starszymi - w zakresie wykonywania Usług objętych Zamówieniem. 16.Wykonawca zapewni świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. 17.Wykonawca zapewni w ramach swojego personelu - koordynatora usług świadczonych przez osoby realizujące Usługi bezpośrednio u osób korzystających z Usług, upoważnionego jednocześnie do stałych kontaktów z Zamawiającym w zakresie realizacji Usług. 18.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 4 pkt 4 uPzp wymaga aby Wykonawca (lub podwykonawca) zatrudnił przy realizacji Zamówienia w ramach swojego personelu - koordynatora usług - na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż ? etatu, z zastrzeżeniem warunków określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 19.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zachowanie staranności w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył Usługi oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie. 20.Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numer faksu Wykonawcy, inne informacje niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania Zamówienia. 21.Wykonawca ponosi wobec osób korzystających z Usług odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku ze świadczeniem Usług, w tym przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje Zamówienie. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z realizacją Zamówienia. 22.W chwili zawarcia Umowy o wykonanie Zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu - dokumentów potwierdzających; 1)uprawnienia pracowników-personelu Wykonawcy, który będzie świadczył usługi opiekuńcze - wynikające z warunków określonych w SIWZ; 2)uprawnienia pracowników-personelu Wykonawcy, który będzie świadczył specjalistyczne usługi opiekuńcze - wynikające z przepisów rozporządzenia; 3)zatrudnienie pracownika - koordynatora Usług na podstawie umowy o pracę. 23.Warunki określone w pkt 3.23 powyżej, obowiązują także w przypadku zmiany pracowników-personelu wskazanych odpowiednio w pkt 1, 2 i 3 w trakcie trwania realizacji Zamówienia. 24.Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 uPzp do wysokości 10% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia porównywalne co do charakteru i wielkości każdego z nich z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem, z zastrzeżeniem, że za wartość porównywalną uznawana będzie przez Zamawiającego wartość każdej usługi nie mniejsza niż 50% wielkości Zamówienia, i jednocześnie przedłoży wraz z ofertą dowody potwierdzające, że usługi w zakresie określonym pod lit. a) zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie uznany za spełniony - jeżeli Wykonawca oświadczeniem złożonym według wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ, złożonym wraz z ofertą Wykonawcy (załączonym do formularza oferty), wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a) w zakresie świadczenia usług opiekuńczych - wymagane warunkami określonymi w SIWZ, b) w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych - określone przepisami rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca - wykaże stosownym dokumentem, załączonym do formularza Oferty, że posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. (opłacona polisa), a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w umowie: 1)zmiany ilości przedmiotu zamówienia; 2)zmianę sposobu i terminów realizacji zamówienia. 2.Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności mogą być następujące okoliczności: 1) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego lub Wykonawcę zadań polegających na zabezpieczeniu realizacji usług na rzecz świadczeniobiorców; 2)będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 3.W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia powiadomi drugą Stronę o tym fakcie. Następnie Strony Umowy, w terminie 7 dni od daty w/wym. Powiadomienia, przystępują do negocjacji na temat zmiany postanowień Umowy w przedmiotowym zakresie. 4.Zmiana Umowy może spowodować w zależności od okoliczności zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia. Do ustalenia wynagrodzenia w związku ze zmianą Umowy mają zastosowanie stawki i elementy cenotwórcze jak w formularzu Oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opswlochy.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa - Kancelaria (II - pok. nr 13).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.