Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Tychy: Dostawa sprzętu i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla Beneficjentów Ostatecznych Tychy w sieci możliwości.
Numer ogłoszenia: 284780 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla Beneficjentów Ostatecznych Tychy w sieci możliwości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i zakup usług dostępu do Internetu oraz wsparcia technicznego dla Beneficjentów Ostatecznych komputerowego dla Urzędu Miasta Tychy Tychy w sieci możliwości Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części: ZADANIE 1 - Dostawa zestawów komputerowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 szt. stacjonarnych zestawów komputerowych oraz ich oznakowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka ZADANIE 2 - Świadczenie usługi Internet Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie łącza internetowego w 100 gospodarstwach domowych uczestników indywidualnych, oraz w 16 ośrodkach administrowanych przez jednostki organizacyjne Miasta uczestniczących w projekcie Tychy w sieci możliwości oraz świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet przez okres 21 miesięcy z wykorzystaniem uruchomionych łączy internetowych. ZADANIE 3 - Świadczenie usługi serwisowej Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do pracy, dostarczenie i instalacja zestawów komputerowych w 100 gospodarstwach domowych uczestników indywidualnych, oraz w 16 ośrodkach administrowanych przez jednostki organizacyjne Miasta uczestniczących w projekcie Tychy w sieci możliwości, jak również świadczenie usług serwisowych i wsparcia technicznego dla uczestników projektu w miejscu użytkowania sprzętu przez okres 21 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego wymogi techniczne zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie zadania 2 i zadania 3 w wysokości do 10 % zamówienia podstawowego Zadania 2 i Zadania 3, polegających na: w zakresie zadania 2: uruchomieniu łącza internetowego w gospodarstwach domowych uczestników indywidualnych oraz w ośrodkach administrowanych przez jednostki organizacyjne Miasta uczestniczących w projekcie Tychy w Sieci możliwości oraz świadczeniu usługi stałego dostępu do sieci Internet z wykorzystaniem uruchomionych łączy internetowych w zakresie zadania 3: przygotowaniu do pracy, dostarczeniu i instalacji zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych uczestników indywidualnych oraz w ośrodkach administrowanych przez jednostki organizacyjne Miasta uczestniczących w projekcie Tychy w sieci możliwości oraz świadczeniu usług serwisowych i wsparcia technicznego dla uczestników projektu w miejscu użytkowanie sprzętu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 72.41.10.00-4, 72.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: W zakresie zadania nr 1: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) W zakresie zadania nr 2: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) W zakresie zadania nr 3: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset 00/100 PLN)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-w zakresie ZADANIA 1 - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum jednej dostawy sprzętu komputerowego obejmującego swoim zakresem zestawy komputerowe o wartości min. 400 000,00 zł brutto -w zakresie ZADANIA 2 - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 usługi w zakresie dostawy Internetu o wartości min. 100 000,00 zł brutto - w zakresie ZADANIA 3 - wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum 1 usługi w zakresie serwisu i wsparcia technicznego o charakterze podobnym do opisywanego w warunkach zamówienia o wartości min. 50 000,00 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełniony szczegółowy formularz oferty c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. W przypadku zmian przepisów bezwzględnie obowiązujących na które Umowa się powołuje, a w szczególności przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług, postanowienia niniejszej Umowy ulegają automatycznie zmianie. Wszelkie inne zmiany Umowy mogą nastąpić wyłącznie za zgodą stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu obustronnie podpisanego pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49; 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA). Nazwa projektu:Tychy w sieci możliwości współfinansowany ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -elnclusion. Termin realizacji zamówienia Zamówienie w zakresie: Zadania 1: 1. Termin realizacji zamówienia 14 dni od daty podpisania umowy. Zadania 2: 1. Realizacja I etapu zamówienia, obejmującego dostawę i montaż sprzętu sieciowego pod wskazanymi adresami nastąpi do dnia 30 września 2012 roku. 2. Realizacja II etapu zamówienia, obejmującego świadczenie usługi dostępu do internetu realizowane będzie przez okres 21 kolejnych miesięcy od 1 października 2012 r. do 30 czerwca 2014 r. Zadania 3: 1. Realizacja części zamówienia, obejmującego przygotowanie zestawów komputerowych do pracy, dostarczenie do miejsca przeznaczenia, instalację wraz z krótkim instruktażem użytkowania nastąpi do dnia 30 września 2012 roku. 2. Świadczenie usług serwisowych i wsparcia technicznego dla uczestników projektu w miejscu użytkowania sprzętu realizowane będzie przez okres 21 kolejnych miesięcy od 1 października 2012 r. do 30 czerwca 2014 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Dostawa zestawów komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Dostawa zestawów komputerowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 szt. stacjonarnych zestawów komputerowych oraz ich oznakowania zgodnie z wymogami obowiązującymi w Programie Operacyjnym Innowacyjna Gospodarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Świadczenie usługi Internet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Świadczenie usługi Internet Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie łącza internetowego w 100 gospodarstwach domowych uczestników indywidualnych, oraz w 16 ośrodkach administrowanych przez jednostki organizacyjne Miasta uczestniczących w projekcie Tychy w sieci możliwości oraz świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet przez okres 21 miesięcy z wykorzystaniem uruchomionych łączy internetowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Świadczenie usługi serwisowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - Świadczenie usługi serwisowej Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do pracy, dostarczenie i instalacja zestawów komputerowych w 100 gospodarstwach domowych uczestników indywidualnych, oraz w 16 ośrodkach administrowanych przez jednostki organizacyjne Miasta uczestniczących w projekcie Tychy w sieci możliwości, jak również świadczenie usług serwisowych i wsparcia technicznego dla uczestników projektu w miejscu użytkowania sprzętu przez okres 21 miesięcy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Wykonanie wentylacji i klimatyzacji oraz modernizacji pomieszczeń filii nr 13 Miejskiej Biblioteki Publicznej przy al. Niepodległości
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją pt.: "Projekt budowlano-wykonawczy oddymiania 3 klatek schodowych w budynku "Nowy Blok Łóżkowy" (...)"
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Cienistej 21/14 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Świerkowej 88/15 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Darwina 21/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Dostawa narzędzi TIK do szkół w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.