To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-21
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG MYCIA OKIEN W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP
Numer ogłoszenia: 28483 - 2013; data zamieszczenia: 21.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257555 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MYCIA OKIEN W OBIEKTACH NALEŻĄCYCH DO KANCELARII PREZYDENTA RP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie z poniższym podziałem na części: a. Część I - siedziba Kancelarii Prezydenta RP - zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie; b. Część II - Rezydencja Prezydenta RP Belweder, przy ul. Belwederskiej 56 w Warszawie, c. Część III - Zespól Rezydencji Belweder-Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie; d. Część IV - Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa; e. Część V - Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie; f. Część VI - Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie; g. Część VII - Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno - Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1; h. Część VIII - Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, Wisła; i. Część IX - Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, Hel. 2. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego określa załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. W zakres mycia okien wchodzi mycie szyb, ram okiennych, profili ram i ościeżnic, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, ościeży zewnętrznych oraz żaluzji wewnętrznych i zewnętrznych. 4. W przypadku zauważenia przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia niezwłocznie tego faktu osobie, która zleciła mu wykonanie Usługi w imieniu Zamawiającego. 5. Wykonawca odpowiada materialnie za szkody powstałe z jego winy w mieniu Zamawiającego. 6. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na część zamówienia, w zakres których wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca musi posiadać uprawnienia odpowiednie do stosowanej przez siebie technologii usługi mycia okien na wysokościach oraz posiadać sprzęt odpowiedni do stosowanej technologii. 7. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnego sprzętu (np. drabin) oraz własnymi środkami czyszczącymi. 8. Zastosowana przez Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia, w szczególności osób trzecich. 9. W przypadku stosowania przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC. 10. Używany przez pracowników lub osoby działające na zlecenie Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub europejskich norm bezpieczeństwa. 11. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania Usługi w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania zlecenia, o którym mowa w pkt. 2. 12. Maksymalny czas realizacji danej Usługi, od dnia przystąpienia do jej realizacji, wynosi dla: Części I - 30 dni Części II - 7 dni Części III - 7 dni Części IV - 14 dni Części V - 3 dni Części VI - 3 dni Części VII - 1 dzień Części VIII - 5 dni Części IX - 2 dni 13. Odbioru wykonania usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba upoważniona do zlecenia jej wykonania. 14. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT za wykoną usługę jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru, o którym mowa w pkt. 13, bez uwag i zastrzeżeń. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości podanych w Załaczniku nr 1 do SIWZ z zastrzeżeniem, że zmniejszenie nie przekroczy 20% wartości umowy brutto. 16. Ceny jednostkowe netto za umycie jednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane w formularzu oferty, są stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji. 17. Wykonawca zapewni by osoby, którymi będzie się posługiwał podczas lub w związku z realizacją umowy, poddały się procedurze sprawdzającej dokonanej przez Biuro Ochrony Rządu. Osoby, w stosunku do których sprawdzenia wypadło negatywnie, nie zostaną wpuszczone na teren obiektów Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy ani tym osobom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, a Wykonawca ma obowiązek zapewnić zastępstwo osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: siedziba Kancelarii Prezydenta RP - zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC System Sp. z o.o., ul. Marska 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28532,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18520,00
Oferta z najniższą ceną: 18520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64430,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP Belweder, przy ul. Belwederskiej 56 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC System Sp. z o.o., ul. Marska 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8686,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2194,00
Oferta z najniższą ceną: 2194,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23630,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zespól Rezydencji Belweder-Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC System Sp. z o.o., ul. Marska 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5898,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1357,8
Oferta z najniższą ceną: 1357,8 / Oferta z najwyższą ceną: 18989,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pałac Prezydencki, ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC System Sp. z o.o., ul. Marska 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25121,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7602,80
Oferta z najniższą ceną: 7602,80 / Oferta z najwyższą ceną: 49274,42
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy "TRÓJKA"
jakie przetargi wygrała firma
Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy "TRÓJKA"
- Małopolski Serwis Usługowy TRÓJKA, Wołowice 309, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1240,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 691,10
Oferta z najniższą ceną: 691,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2997,10
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DC System Sp. z o.o., ul. Marska 56 A, 04-242 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14224,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2458,60
Oferta z najniższą ceną: 2458,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19618,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno - Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMFORT CLEANING PROFESJONALNE SPRZĄTANIE ARTUR DORAU
jakie przetargi wygrała firma
COMFORT CLEANING PROFESJONALNE SPRZĄTANIE ARTUR DORAU
- Comfort Usługi sprzątające, Artur Dorau, ul. Chełmińska 108D/116, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 788,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 560,00
Oferta z najniższą ceną: 560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle - Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, Wisła
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy "TRÓJKA"
jakie przetargi wygrała firma
Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy "TRÓJKA"
- Małopolski Serwis Usługowy TRÓJKA, Wołowice 309, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30648,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14700,00
Oferta z najniższą ceną: 14700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, Hel
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy "TRÓJKA"
jakie przetargi wygrała firma
Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy "TRÓJKA"
- Małopolski Serwis Usługowy TRÓJKA, Wołowice 309, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5566,40
Oferta z najniższą ceną: 5566,40 / Oferta z najwyższą ceną: 34080,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w budynku Delegatury Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Toruniu położonym przy ul. Moniuszki 15-21
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Centrum Obsługi Zwiedzających na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.